Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Even voorstellen: lief

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Ohhhh... wat leuk die foto's en berichtjes en natuurlijk... aangenaam kennis te maken SpaceAce & Njit...:smile:

    Ik heb aan jullie héél veel te danken!!!=D> Want dankzij jullie is het voor mij een stúk makkelijk geworden om door al die bomen het bos te vinden en jawel hoor... het bos is gevonden!\\/

    Heb geboekt bij USAFV en wat zijn dat een geweldige mensen zeg, ben héél blij[-o< dat ik ze aankomende dinsdag in den lijfe ga ontmoeten want zoals deze mensen je helpen, zijn er niet veel!!!

    Voor iedereen die dit leest en de éérste keer naar Florida gaat, zoek](*,) niet verder maar ga naar de link van Njit over USA Fun Vacations (grrr... ik weet nog niet hoe je hier ene link kunt plaatsen).

    Ik had een offerte gestuurd en binnen 20 minuten werd ik al gebeld en dit gesprek heeft ruim 1,5 uur in beslag genomen omdat deze dame álles met me heeft doorgenomen, wat waren onze mogelijkheden, hele goeie tips én het belangrijkste van alles... ze heeft zó goed meegedacht over de PRIJS!!!
    Echt mensen, dankzij Njit is dit voor ons dé GOUDEN TIP geweest ennuh SpaceAce... nú ff de andere kant opkijken8-) want ik ga Njit ff (virtueel) een dikke knuffelkus geven hoor:-P

    En wat is het resultaat geworden?

    7 September vliegen we om 15.10 uur (wat goed uitkomt want dan is het trouwen en gelijk naar schiphol, dus geen feest want dat geld maken we zélf wel op in Florida:-({|=) met een rechtstreekse vlucht naar Miami.

    We verblijven 2 nachten in een hotel in Miami Beach en van hieruit rijden we naar Naples waar we 1 nachtje in een hotel overnachten om vervolgens de volgende dag door te rijden naar Sarasota en dat is ook voor één nacht en dan komt dé Grand Finaly... 7 nachten Orlando van waar we dan dagtrips zullen gaan maken.:-D

    Alles is door USAFV geregeld en het enige wat er nog maar ontbreekt is het JA-woord en het plannen van de dagtripjes en dat laatste zal met het ontdekken van dit forum zeker geen probleem zijn.

  2. Top | #22
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Welkom.... ook namens mij op dit informatieve forum.....
    Nou als dat geen ultieme huwelijkreis gaat worden weet ik het ook niet meer ;-)
    Wat een heerlijk programma, ach... zo zijn wij ook begonnen, twintig jaar terug, huwelijksreis naar Florida.... verslaafd.... maar zo'n lekkere verslaving, je krijgt er geen genoeg van ;-)
    Let maar op als je volgend jaar met je kids daar naar toe gaat, die van ons genieten er elk jaar weer zo van, het verveelt nooit.... en die zijn nu bijna 17 en 14!!

    Veel plezier!! Geniet er van!!
    Remco

  3. Top | #23
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lief Bekijk Berichten
    Echt mensen, dankzij Njit is dit voor ons dé GOUDEN TIP geweest ennuh SpaceAce... nú ff de andere kant opkijken8-) want ik ga Njit ff (virtueel) een dikke knuffelkus geven hoor:-P
    Ik heb niets gezien hoor!

    Maar cool dat het nu geregeld is! Dit wordt echt een geweldige reis, dat verzeker ik je! Heel veel plezier met de voorpret...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Dankjewel SpaceAce en nu kan ik eindelijk weer een beetje terug op aarde komen met m'n beide beentjes want ben een hele week al zó "hyper-de-pieper" geweest met de nodige slapeloze nachten van enthousiasme, dat ik toe ben aan lichamelijke, máár vooral GEESTELIJKE rust lol...

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    Welkom.... ook namens mij op dit informatieve forum.....
    Nou als dat geen ultieme huwelijkreis gaat worden weet ik het ook niet meer ;-)
    Ik ga m'n dromen waarmaken Remco, je leeft maar één keer en na deze droom is het ultieme om dit nog een keer met heel mijn gezin mee te maken want als ouder wil je je kinderen dit moois zéker niet onthouden...
    En dan te bedenken dat ik er nóg naartoe moet, maar het idee dat mijn kinderen óók deze voorpret zullen gaan beleven, doet mijn hartje gloeien want ik voel me nu alwel een beetje schuldig dat wij dit geen beleven en ik die dit nog "stiekem" omdat onze kiddies nog niet weten dat we gaan trouwen. (éérst in ondertrouw en dan het grote nieuws vertellen)

    Hopelijk gaat dat schuldgevoel wel verdwijnen en ik ga ze stierlijk verwennen als we terugzijn want reken maar dat ze een lijstje mee zullen geven met de dingen die ze allemaal willen hebben:-\"

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    27

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Hoi Lief,

    Welkom op dit forum.
    Alvast van harte met je huwelijk.
    Ook ik ben een newbie en ga voor t eerst dit jaar naar florida.

    Wij gaan via miami - key west - en langs de golf van mexico naar orlando.

    Ik zou zeggen als je naar Orlando gaat ga dan een dagje naar discovery cove. daar kun je met dolfijnen zwemmen en hebben ze alle tijd voor je. Ook zijn er speciale wedding arrangementen. ik zou zeggen neem een kijkje op www.discoverycove.com.
    Vergeet ook niet naar Key West te gaan en daar de meest mooiste en romantische zonsondergang te bewonderen.
    ik ben er nog niet geweest maar van het lezen van reisverslagen ben ik nu al verkocht.
    Ook vind ik een auto huren en hotelovernachtingen beter in florida maar das natuurlijk persoonlijk.
    Annieway heel veel plezier met de voorbereidingen en ik zou zeggen lees veel reisverslagen om leuke ideeen op te doen.
    Laatst gewijzigd door keywest; 28-04-11 om 17:29.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Dankjewel voor je lief berichtje Keywest en jawel hoor... Discovery Cove staat ook zéker op ons programma want een huwelijksreis in Florida zónder dolfijnenzwemmen is geen huwelijksreis en ik weet nu ook al op voorhand dat ik de foto én filmdvd ga nemen (we leven maar één keer) ;-)
    Hoe lang gaan jullie?

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    27

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Hoi Lief,

    Wij gaan ook zeker de dvd en foto's in iedergeval the whole package nemen. ik ga met mijn gezinnetje: ik, man en zoon tegen die tijd al 12 jr.

    Wij gaan voor 3 weken naar Florida. 1 week miami, 1 dag key west, overnachting in naples en via de golf van mexico richting clearwater naar orlando :-)

    In orlando gaan we ook een helicoptervlucht doen en in key west heb ik scooters gehuurd en gaan we kayakken in de mangroves van keywest.
    Laatst gewijzigd door keywest; 28-04-11 om 20:35.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •