Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Even voorstellen: lief

  1. Top | #11
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Hallo Lief,
    wat een heerlijk vooruitzicht eerst trouwen en dan op huwelijksreis naar Florida, kan het nog mooier.
    Heel veel plezier met de voorbereidingen.
    grtjes Mineke

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Overigens, je krijgt maar 1x de kans om in WDW met deze te lopen:

    Button:



    Trouw oren:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Ja maar Njit, das héél leuk als je een jonge bruid van 21 bent maar ik zie me toch echt niet met m'n bijna 45 jaar rondlopen met die trouworen whoehahahah... Ik durf niet eens meer in een trouwjurk (laat staan 'n witte) *bloost*ops:

    Maar nu maken jullie mij aan 't twijfelen (ben 'n echte weegschaal!) ivm die camper...

    Ik ben gaan kijken op internet wat voor reizen ze te bieden hadden en aangezien we dit huwelijk héél spontaan hebben besloten (nav een ongeluk) hebben we ook niet zó heel veel tijd om daar te zijn.
    Nu vond ik heel veel rondreizen met huur van een auto én hotel, maar dit was allemaal voor 9 dagen, totdat ik een aanbieder vond die een 12-daagse reis aanbood maar dan met een camper en juist om die 3 dagen extra, want 12 dagen is het maximale dat we wegkunnen, waarom dan maar 9 dagen gaan ipv 12, snappie?\\/

    Maar na het eea hier gelezen te hebben, doet eigenlijk niemand dit en jullie huren allemaal personenauto's. En, eerlijk gezegd leek het me best een avontuur met zo'n ding máár... wat in een stad als Miami/Orlando, dan rij je daar toch maar met zo'n joekel en waar parkeer je zo'n monster???:???: Twijfel en nog meer twijfel dus en ik denk dat ik maar es héél hard ga zoeken naar een aanbieder die wél een 12-daagse reis met personenauto aanbied...

    Wat mij gelijk bij de volgende vraag brengt, en als ik teveel vraag dan zeg 't gerust hoor ;-), maar is het nu verstandiger (lees: goedkoper) om vanuit hier alleen een ticket en huurauto te boeken en dan daar zélf hotelletjes te zoeken óf is het verstandiger om gelijk een complete reis mét hotels erbij te boeken? Hoe doen jullie dat?
    En ik zie bij velen dat jullie al héél vaak daar zijn geweest maar voor ons is dit dus de eerste keer en wij kennen daar dus weg nog steg...:???:

    Aangezien ons huwelijk érg spontaan is besloten en wij deze zomer met het gezin 3 weken naar Indonesië gaan, is dit Florida-avontuur en huwelijk, een extra kostenplaatje (zeg maar gerust een rib uit ons lijf) en daarom ook wil ik proberen om zó goedkoop mogelijk het maximale eruit te halen en ben daarom ook héél blij dat ik dit forum heb gevonden want na het lezen van jullie verhalen kom je al een héél end, thx allemaal daarvoor!=D>

    Ennuh SpaceAce... een dikke DANKJEWEL-kussssss voor al je tips, heb ze uitgeprint en dit gaat mee op reis hoor!!!

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lief Bekijk Berichten
    Twijfel en nog meer twijfel dus en ik denk dat ik maar es héél hard ga zoeken naar een aanbieder die wél een 12-daagse reis met personenauto aanbied...
    Je kunt dit ook prima los boeken maar ik kan me voorstellen dat je voor de eerste keer het liefst alles bij 1 partij boekt. Kijk eens bij 1 van de Florida Experts die veel op het forum worden genoemd:

    AE = American Estates
    AV = American Vacations
    ER = Exit Reizen
    USAFV = USA Fun Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lief Bekijk Berichten
    Wat mij gelijk bij de volgende vraag brengt, en als ik teveel vraag dan zeg 't gerust hoor ;-), maar is het nu verstandiger (lees: goedkoper) om vanuit hier alleen een ticket en huurauto te boeken en dan daar zélf hotelletjes te zoeken óf is het verstandiger om gelijk een complete reis mét hotels erbij te boeken? Hoe doen jullie dat?
    Het is meestal goedkoper om alles los te boeken. Maar dan moet je

    a) op tijd zijn met je vliegtickets boeken
    b) de nodige mazzel hebben
    c) de weg weten

    Wij boeken meestal alles los maar hebben voor onze komende Florida reis in oktober besloten om de vliegtickets en de condo in Orlando bij USAFV te boeken. Die hadden prettig geprijsde vliegtickets en de condo was ook niet verkeerd. De hotels in Key West en Miami boeken we wel los (rechtstreeks bij het hotel of via Priceline). De auto hebben we ook weer los geboekt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lief Bekijk Berichten
    En ik zie bij velen dat jullie al héél vaak daar zijn geweest maar voor ons is dit dus de eerste keer en wij kennen daar dus weg nog steg...:???:
    Er worden regelmatig TomTom's aangeboden hier op het forum. Misschien een idee om er 1 aan te schaffen. Of ter plaatse een goedkoop model kopen en deze later weer in NL verkopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Dankjewel Mineke voor je verwelkoming en ik zie dat jij al 11 keer in Florida bent geweest, bofbips!!! Ik ben (gezond) jaloers op je ;-)

    Ennuh... jeetje Njit, ik hang helemaal aan je lippen en snap nu eindelijk ook waar die afkortingen voor staan...ops:
    Ben ze al een paar keer tegen gekomen maar wist bij god niet wat ermee bedoeld werd](*,)

    Ik ga ze alle vier nú nog bekijken in de hoop dat er een mooie 12-daagse aanbieding tussenzit... *houdt haar vingers gekruisd*
    En zodra ik in de buurt van Den Bosch ben dan krijg je een hele dikke knuffel Njit, die heb je dik en dwars verdiend, thxxx=D>

  6. Top | #16
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lief Bekijk Berichten
    En zodra ik in de buurt van Den Bosch ben dan krijg je een hele dikke knuffel Njit, die heb je dik en dwars verdiend, thxxx=D>
    Alleen een knuffel he? Anders krijg je met mij te maken :lol:
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    Alleen een knuffel he? Anders krijg je met mij te maken :lol:
    Wacht ff... dan ben jij de wederhelft van Njit, maar wie is nu de man en wie de vrouw:-k...

    Ach, ik geef jullie beiden gewoon een dikke knuffel ;-)

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Als je voor de eerste keer gaat en je heb niet zoveel tijd om je overal in te verdiepen zou ik voor een georganiseerde reis gaan.
    Want er gaat toch wel wat tijd inzitten om alles een beetje door te spitten voordat je door hebt wat de leuke plekjes zijn,hoe je het beste kunt bieden bij priceline etc
    De eerste keer dat wij gingen hebben we het vliegticket zelf geregeld en 50% van de hotels en alle tickets voor disney door het reisbureau laten regelen.
    De andere 50 % van de hotels hebben we via de biedsite Priceline geregeld en de auto via USAreisen,dat was zo goed bevallen dat we dit jaar alles zelf regelen.
    Tickets bij KLM,auto bij USAreisen en de hotels via Priceline.

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lief Bekijk Berichten
    Wacht ff... dan ben jij de wederhelft van Njit, maar wie is nu de man en wie de vrouw:-k...
    SpaceAce staat links en Njit rechts

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Ook wel bekend als ...


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •