Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Even voorstellen: lief

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Even voorstellen: lief

    Even op voorhand alvast mijn excuses voor eventuele fouten die ik maak en/of ga maken, maar ik moet nog even uitzoeken hoe alles op dit forum werkt...:-k

    Ik ben zowel letterlijk als figuurlijk (héél erg) Lief en kom uit de omgeving van Tilburg (N-Br), ben 44 jaar en heb een compleet gezinnetje met zowel een zoon als een dochter en man natuurlijk...

    En die man is de reden dat ik op dit forum terecht ben gekomen want na 27 jaar stiekem gehokt te hebben gaan we nu dan EINDELIJK\\/ trouwen en jawel... ik wil op huwelijksreis naar Florida8-)8-)8-)

    Ben sinds gisteren virtueel gaan neuzen en ben uitgekomen op een 9 of 12-daagse rondreis met een camper zodat we niet gehaast van hotel naar hotel hoeven te reizen...

    Als het mogelijk is (we gaan deze week naar de gemeente) dan gaat de grote dag plaats vinden op 7 september en de bedoeling is dan ook, om op deze zelfde dag nog te vertrekken... FLORIDA HERE WE COME:grin:

    Ik hoop hier veel tips en do's en don'ts terug te kunnen vinden maar je mag ze ook gelijk spuien hoor want één gewaarschuwde vrouw telt voor twee:wink: en verder ben ik nu wel even uitgeklept want ik wil snel het forum gaan verkennen...

    Groetjes, Lief...

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Welkom Lief,

    leuk dat je jullie op huwelijksreis willen naar Florida. Hebben jullie al een idee waar jullie naar toe willen? Want voor een complete rondreis is 9-12 dagen wel erg kort.

    Van hotel naar hotel reizen zie ik niet echt als stressen. Ik zou juist gestresst worden van steeds in de camper te moeten verblijven. Maar goed, da's persoonlijk natuurlijk

    Als je in september wilt gaan dan zul je wel snel op zoeken moeten naar vliegtickets.

    Succes alvast met het plannen. En veel leesplezier hier op het Forum.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Dankjewel voor het snelle berichtje,

    Nee, we weten nog niet welke route we gaan doen want ik ben pas sinds gisteren bezig... Ik wil eigenlijk álles wel zien van wat ik tot nu toe op internet ben tegen gekomen, wordt er helemaal hyper van LOL...

    Eén ding is zeker en dat is dat we Disney World niet aan gaan doen want dat is dé droom van onze kinderen en dat ligt in de planning om over 3 jaar te gaan doen... Zou me alleen maar vreselijk voelen als ik daar wél plezier heb terwijl mijn kiddies thuis zitten... Disney World is going to be continued ;-)

    Wat sowieso niet mag ontbreken is een dagje shoppen in Miami én Orlando, The Everglades, zwemmen met dolfijnen, snorkelen, SeaWorld en vast nog véél meer maar dit is even wat ik zo snel kon bedenken en daarom ben ik hier op zoek naar nog meer leuke ideeën en tips, so shoot...

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Hallo Lief, welkom op dit forum.
    Alvast van harte gefeliciteerd, wat fantastisch op huwelijksreis naar Florida =D>
    Zeker als jullie met z'n tweeën gaan zou ik geen camper huren, hiervoor is het westen van Amerika veel meer geschikt volgens mij.
    Er is zoveel keus aan leuke hotels dat dat me veel leuker lijkt, hoef je zelf ook je bed niet op te maken, haha.
    Ik wil je aanraden om heel veel reisverslagen te lezen om ideeën op te doen, zo kun je een mooie route gaan uitstippelen.

    Alvast heel veel plezier met de voorpret,

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Naar Orlando gaan en geen bezoek brengen aan Disney of 1 van de andere pretparken is vloeken in de kerk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Naar Orlando gaan en geen bezoek brengen aan Disney of 1 van de andere pretparken is vloeken in de kerk
    Ssssttt... niet al te hard roepen Njit en... Seaword is er ook nog hoor ;-)

  7. Top | #7
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Naar Orlando gaan en geen bezoek brengen aan Disney of 1 van de andere pretparken is vloeken in de kerk
    :lol: Die moet ik onthouden!

    En verder... een kleine greep van de to-do's?

    In en rondom Fort Myers:
    - Miromar Outlet bij Estero
    - Sanibel en Captiva

    In en rondom Naples:
    - de pier
    - Lekker eten en drinken op fifth avenue

    In en rondom Sarasota
    - Myakka River State Park
    - Het Ringling Museum

    In en rondom St. Petersburg:
    - Fort DeSoto Park
    - Het Salvador Dali Museum
    - De Pier

    Langs de Tamiami Trail/Everglades:
    - Big Cypress National Preserve
    - Shark Valley
    - Een Airboat Tour bij één van de vele aanbieders langs de Tamiami Trail
    - Everglades National Park

    Key West
    - Duvalstreet
    Southern Most Point
    The Key West Butterfly & Nature Conservatory
    Mallory Square (net voor en tijdens zonsondergang)

    Miami
    - Rondje Coral Gables, met o.a. Fairchild Tropical Botanic Garden, Biltmore Hotel, Venetian Pool (wij hebben dit rondje gedaan aan de hand van de Capitool Reisgids)
    - Cocowalk
    - Dineren tegen zonsondergang bij restaurant Rusty Pelican
    - Miami Beach & Ocean Drive: genieten van de gepimpte auto's en de bitches die daarbij horen, heerlijk eten & drinken en vergeet de Art Deco Hotels niet
    - Holocaust Memorial (***absoluut niet overslaan!)
    - Bayside Marketplace
    - Little Havana
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #8
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Hoi Lief,

    Als je iets anders wil doen als DE parken in Orlando is Kelly park of het Kennedy Space Center ook echt erg leuk.
    Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Florida geweest, daarbij een week naar Orlanda en slechts in Sea world geweest. :-)
    Ik zou ook zeker voor hotels kiezen, er is zoveel keus...
    Het trekken van hotel naar hotel leek mij ook heel onrustig, maar het is ons erg goed bevallen. Ik zou nog maar eens goed over een camper in Florida nadenken, ook ivm de kampeermogelijkheden.

    Succes met de voorbereidingen, en vooral heel veel reisverslagen lezen.
    groet Christa

  9. Top | #9
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Huwelijksreis in Florida - daar is het bij ons in 1995 ook mee begonnen. En kijk wat er van is gekomen: een huis in Florida en minstens 3x per jaar erheen. Florida is gevaarlijk leuk. Je bent gewaarschuwd... ;-)

  10. Top | #10

    Standaard Re: Even voorstellen: lief

    Welkom! Ook een newbie net als ik op het forum. Leuke plannen : trouwen en Florida als huwelijksreis, veel plezier met de voorbereidingen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •