Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 35 EersteEerste ... 2432333435 LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 347

Onderwerp: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

  1. Top | #331
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)


  2. Top | #332
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Geen ervaringen mee. Is marginaal goedkoper. Tix is 262 euro, ATD.ie is 268 euro voor het 2-park Explorer ticket.
    Een voordeel kan zijn dat Tix e-tickets verstuurd. ATD.ie stuurt fysieke tickets. Maar dat is maar net hoe je daar tegenover staat.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #333
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Dan lees ik misschien verkeerd, maar bij tix krijg je een 14-daagse 3 parken pas voor 235 GBP. Dat heb ik ergens anders nog niet gezien.

  4. Top | #334
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Bij ATD.ie is de 3 parken pas ook 268 euro: http://www.attractionticketsdirect.ie/node/175056 . 235 pond is 275 euro.

    Leuke aanbieding alleen hebben wij er voor nu niks aan. We gaan half januari naar Universal en dan is Volcano Bay nog niet open.. Maar als je in Juni gaat dan is het zeker de moeite waard.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #335
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Wij hebben weer tickets besteld bij ATD.IE, maar nu zit er bij de Seaworld parken gratis parkeren.
    Nu begreep ik dat de passen eerst geactiveerd moeten worden bij eerste keer gebruik waarna de 14 dagen ingaan inclusief parkeren. Dit kan alleen bij de ingang van het park.
    Mijn vraag; Hoe zit dat met parkeren? Moet ik de eerste keer betalen, of kunnen ze mijn kaart bij de entree vd parking direct scannen? Ik zal nl mijn auto eerst moeten parkeren.

  6. Top | #336
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Wij hebben ze ook altijd, als je je pasje of de uitdraai laat zien kun je zo parkeren.

  7. Top | #337
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Je kunt er gewoon je eerste bezoek al gratis mee parkeren !!

  8. Top | #338
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Dank voor de info. Het is nu duidelijk.

  9. Top | #339

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Hallo, We gaan van 15 tm 21 dec. Naar Orlando en willen 2-3 dagen naar de Universals. Als ik op de site van universals kijk, dan kost een park to park ticket 3 dagen 3 parken zonder fast pas rond 325 euro p.p.. (geen idee eigenlijk of we kunnen zwemmen in Volcano in december? Via https://www.attractionticketsdirect.de/ ... er-tickets kost een 3 parken ticket park to park 300 euro en 14 dagen geldig, dus we kunnen elke dag naar de Universals als ik goed begrijp voor dezelfde prijs als bij de Universals voor 3 dagen?

    En hoe zit het met de universal express pas? Als ik een nacht universal hotel boek, krijg ik voor 2 personen 2 dagen express passen gratis? Maakt niet uit waar ik de tickets koop? Of zijn daar regels voor? Alvast bedankt voor jullie antwoord.

  10. Top | #340
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Mail gehad van de Ierse vestiging. De naam is veranderd naar AttractionTickets.com

    Psst. We have some exciting news...We’ve had a little makeover!But don’t worry – we’re still the same company, with the same people and the same values - we just have a different name.


    Your booking with Attraction Tickets Direct will not be affected, you’ll just start seeing our brand-new name – AttractionTickets.com.


    We’ll continue Adding Happiness to your holidays as long as you let us, whether it’s to Florida, Paris, New York, California or any other amazing destination we offer.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •