Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 35 EersteEerste ... 233132333435 LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 347

Onderwerp: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

  1. Top | #321
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Bedankt voor je reactie.
    In eerste instantie dacht ik dat, ondanks dat het aparte tickets zijn, ze toch aan elkaar gekoppeld waren.
    Zodat je na het eerste gebruik van bijvoorbeeld de dineyticket ook nog maar 14 dagen de tijd had voor de andere tickets.
    Maar voor ons houdt het dan nu in dat we eerst 2 weken naar de disneyparken gaan en daarna nog 2 weken naar de andere parken.
    Ons eerste idee om voor de 21 dagen pas van attractiontickets te gaan in combinatie met de orlando flexticket is dan minder voordelig dan deze combi.

  2. Top | #322
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    56

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Als ik goed de tickets vergelijk zie ik inderdaad wel veel verschil.
    Bij americanestates zijn de Disney tickets voor de 10 dagen park hopper ticket met 10 waterpark fun and more opties €440,--. Dus binnen 14 dagen kun je 10 dagen naar de 4 parken en 10 dagen naar de twee waterparken en bv disney quest, golf of wide world of sports complex.

    Bij attraction tickets direct is er een 21 dagen pas voor alle zes de Disney parken met unlimited access voor €435,-- per volwassene. Alleen disney quest indoor park zie ik daar niet bijstaan.
    Nu vraag ik mij alleen af of dit ook met hopper optie is. Ik kan dat er niet echt uit opmaken.
    Bij "unlimited" klinkt dit wel zo.
    Iemand die dit weet?
    Ik kan bevestigen dat je met een ultimate ticket bij Quest naar binnen kan, wij zijn er vorige week geweest.

    was er wel ERG stil vonden wij, maar leuk voor een keer gedaan te hebben

  3. Top | #323
    Vaste Bezoeker lvfl's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    78

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Wat een groot prijsverschil voor Universaltickets tussen 2016 en 2017... (Attraction Tickets Direct Ierland)
    Het 2park explorer ticket voor 2017 is 65 euro duurder dan het 2park bonus ticket van 2016.
    Dat het elk jaar wat duurder wordt, kan ik begrijpen, maar is dit grote verschil normaal?
    Of is er een andere reden?
    Wij gaan eind februari/begin maart dus Volcano Bay is geen optie.
    (nog vreemder is zelfs dat het 3park explorer ticket iets goedkoper is dan het 2 park)
    BewarenBewaren

  4. Top | #324
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Dat prijsverschil van Universal zie ik ook net. Ik heb op de Duitse site gekeken. Waar wij vorig jaar nog 175 euro pp betaalden voor een 2 park bonus ticket ga je nu 267 euro pp betalen! Volgens mij betaal je dus nu zelf de bouw van Volcano Bay

  5. Top | #325
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Wij dachten eraan een jaarkaart aan te schaffen voor Universal (en waarschijnlijk ook SeaWorld/Busch). Wij zijn net terug en hadden ook via ATD tickets gekocht voor Universal voor 14 dagen rond de 200 p.p. uit mijn hoofd?

    Hoe dan ook, we hebben het zo naar ons zin gehad dat we in 2017 gaan proberen 2 x 3 weken te gaan (mei en november). Wij denken dat een jaarkaart dan het beste is.

  6. Top | #326
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    24

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    @roy

    aangezien een jaarkaart vanaf 285 USD (dat is ex. btw) te verkrijgen is denk ik dat je gelijk hebt.. Wel even opletten met aanschaf want een aantal jaarkaarten zijn op bepaalde datums niet geldig (blockout dates)
    Laatst gewijzigd door Henk Mychelle; 29-11-16 om 15:37.

  7. Top | #327
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk Mychelle Bekijk Berichten
    @roy

    aangezien een jaarkaart vanaf 285 USD (dat is ex. btw) te verkrijgen is denk ik dat je gelijk hebt.. Wel even opletten met aanschaf want een aantal jaarkaarten zijn op bepaalde datums niet geldig (blockout dates)
    Ik had een jaarkaart voor $216 gezien voor SW en BG zonder Blockout Dates. Free Parking en korting op food/merch maken dat al een goede prijs.

  8. Top | #328
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    ik had afgelopen jaat ook universal jaarkaarten gepakt (idd wel goed kijken naar blockout dates)
    heb toen 4x powerpas gekocht en 1 x premium
    zou ik zo weer doen als je binnen een jaar 2 keer wilt gaan
    premium kaart was 100 dollar duurder maar zit gratis parkeren bij en extra korting in de parken op van alles
    dus met 1 premium kaart haal je de parkeerkosten er ook zo weer uit

  9. Top | #329
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Zijn er op attraction direct ook wel eens aanbiedingen met Discovery cove? Ik zie voor de verschillende parken wel aanbiedingen voorbij komen maar ik heb dit eigenlijk nog niet gezien voor Discovery Cove.

  10. Top | #330
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Ik geloof niet dat daar veel aanbiedingen voor zijn. Maar je krijgt bij de Discovery Cove ticket wel 14 dagen onbeperkt toegang tot Seaworld en Busch Gardens.
    Als je toch al van plan was om die parken te bezoeken dan is het relatief goedkoop.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •