Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 35 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 347

Onderwerp: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

  1. Top | #201
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Wij willen alle parken bezoeken, dan ben ik via deze site denk ik goedkoper uit he? daar kun je onbeperkt naar de parken voor 649 euro pp.

    Ik vind het zo moeilijk, weet ook niet meer waar ik zoeken moet

  2. Top | #202
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    12

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Ik heb een misschien een hele rare vraag maar de 5-Park Orlando Ticket (http://www.attractionticketsdirect.i...o-combo-ticket) en de Orlando Flex-ticket (http://www.attractionticketsdirect.d...%C2%99-5-parks). Staan deze op naam? Beide tickets zijn namelijk 14 dagen geldig, maar wij gebruiken er slechts 5.. Ik dacht misschien kun je samen met iemand anders de passen aanschaffen en dan aan elkaar overdragen in Orlando. Wellicht wat gedoe maar wel een mooie bespaartip, wanneer je iemand kan vinden die precies aansluit op jou vertrekdatum!

  3. Top | #203
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard

    @RvH;
    Wanneer je de eerste keer de tickets gebruikt, wordt er ook een vingerafdruk gescand. Iedere volgende keer haal je je kaart langs een scanner en moet je ook je vingerafdruk weer laten scannen. Ze zijn dus overdraagbaar, maar dan moet je ook je vinger meegeven ;-)

    @Pris32;
    Je kan inderdaad ook teveel informatie krijgen. Heel herkenbaar. Ik ga er van uit dat je de Orlando Freedom tickets bedoeld bij de .ie site. Wij hebben deze verleden jaar ook genomen en deze zijn ons goed bevallen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-01-15 om 21:47. Reden: 1+1

  4. Top | #204
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Ik bedoel inderdaad de Orlando Freedom tickets, ik ziet het nergens goedkoper. Krijg je dan 1 pas voor alle parken? Of moet je eerst naar de kassa's om je kaart om te wisselen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-01-15 om 21:47. Reden: q

  5. Top | #205
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Je krijgt originele kaarten, dus niet eerst langs de kassa. Dus ook voor de verschillende parken, verschillende kaarten. Op het moment dat je de kaart voor het eerst gebruikt, gaan dus ook alleen voor die kaart de twee weken in.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-01-15 om 21:47. Reden: q

  6. Top | #206
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    als ik op de uk site zit en je wil ultimate tickets voor disney bestellen. staat er bij die info dat deze enkel voor mensen van de uk zijn. Zijn er mensen die deze al gebruikt hebben?

  7. Top | #207
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Die kan je gewoon bestelen, eigenlijk bedoelen ze alleen voor mensen buiten de us.

  8. Top | #208
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Meer dan 1x zonder problemen besteld en gebruikt. Ze zijn inderdaad bedoeld voor mensen buiten de US.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-01-15 om 19:50. Reden: q

  9. Top | #209
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Ja hoor! Ik heb de Combi-tickets binnen voor SW, BG, AQ en Legoland!
    Ik heb via de ATD Ierse website besteld en ik heb niet die 25 euro's extra betaald voor het versturen. Ik wilde ze vragen om de tickets via Duitsland op te sturen zoals andere mensen hier als tip hadden aangegeven, maar Dld biedt ze niet, wat ze hebben gedaan is de tickets verstuurd via standard post via 'fast mail' (tracking systeem) - maar niet aangetekend! Het heeft iets langer geduurd, maar ze zijn binnen zonder die extra verzendingskosten! Zo kan dat dus ook!

    I'm happy!
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  10. Top | #210
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    21

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Wij willen de zes parken doen die in het orlando flex ticket plus zitten dus lijkt mij dit ticket de goedkoopste manier of weet iemand nog een goedkoper alternatief? Kan je met dit flex ticket ook bijvoorbeeld 2 dagen naar hetzelfde park gaan of is dit overal maar 1 dag geldig of toch 14 dagen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •