Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 35 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 347

Onderwerp: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

  1. Top | #251
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard tickets bestellen attraction ticket direct

    Hallo,

    As woensdag vertrekken wij naar Orlando.
    Nu zag ik op attractionticketsdirect.de dat de tickets een heel stuk goedkoper zijn.
    Enig probleem.. We zijn al donderdag.

    Wie heeft ervaring met het bestellen van tickets en heeft de "Fedex" optie gebruikt (levering binnen 1-2 dagen)
    En waren jullie tickets er ook daadwerkelijk binnen de 1-2 werkdagen?

    thanks
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  2. Top | #252
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: tickets bestellen attraction ticket direct

    Een paar jaar geleden heb ik Disney tickets bij attractionticketsdirect.de besteld. Volgens mijn blog heb ik er iets meer dan een week op moeten wachten maar dat was wel met de gewone post (de FedEx enveloppe uit Amerika was er eerder!). Anders bel je attractiontickets voor de zekerheid, ze zijn bij mij altijd erg hulpvaardig geweest.

  3. Top | #253
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tickets bestellen attraction ticket direct

    Ik zie dat FedEx 25 euro extra kost. Je zou ook even kunnen kijken hoeveel je kwijt bent bij https://americanvacations.nl/excursies-en-attracties/ .

    Die zijn iets duurder dan ATD.de maar ze versturen Vouchers die je ter plekke dient om te ruilen voor echte tickets. Werkt prima.
    Gaat er uiteindelijk toch om wat je onder de streep kwijt bent..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #254
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard

    Dank jullie voor de snelle reactie...

    Njit, Zijn de vouchers gewoon om thuis uit te printen? Want heb net even naar die site geweest en het is zelfs nog goedkoper dan attraction tickets (door de 25€ extra voor fedex!)

    Heel erg bedankt voor de tip!!!

    Helaas vrees ik dat americanvacations niet boekbaar is voor ons...
    Ze aanvaarden geen visa of master :-(
    en via bankoverschrijving is te riskant want wij zijn van Belgi¨. Dus het duurt effe voor de gelden op hun rekening komen...

    Toch bedankt voor het meedenken...
    Ik denk dat ik geen risico neem en gewoon aan de kiosk zal gaan (beetje dom van me om nu pas de sites te vinden maar wie kent het niet... Druk, druk, druk... :-/ )
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-08-15 om 02:31. Reden: 1+1
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  5. Top | #255
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    @Lisje: je krijgt idd gewoon een Voucher om thuis uit te printen. Daarmee ga je naar een kassa en dan krijg je je kaartjes.
    Voor Disneyworld kan dit een nadeel zijn omdat je dan niet van te voren al FastPasses kunt aanvragen.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #256
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Ik heb toevallig afgelopen vrijdag geboekt bij deze organisatie. Telefonisch goed (in het Engels) geholpen, via de Duitse website. Kon met VISA en MC betalen, en ik kon kiezen voor het versturen per FedEx (kosten € 25, maar telefonisch kreeg ik korting op de prijzen van de website , om het verschil te overbruggen zei ze). Ik had nog een week, dus FedEx moet lukken. Maar tweede optie was om een vouchercode te krijgen, die ik dan terplekke kon inwisselen tegen de kaartjes. Dat zou voor jou dus prima zijn ! Overigens, dit ging om Universal kaartjes, weet niet of het bij andere kaartjes anders is.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #257
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Dit staat ook zo op hun website. Even informeren dus..

    Können die Tickets auch per E-Mail verschickt werden?
    ATD bietet ausschließlich Originaltickets die wir Ihnen per Post zustellen. Für einige Parks können auf Anfrage auch Tickets per Email versendet werden. Für genauere Informationen kontaktieren Sie uns bitte telefonisch oder per Email.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #258
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Super dank je voor alle antwoorden...
    Wij hebben op veilig gespeeld en bij universal zelf de tickets besteld.. De prijs viel geod mee vonden we. Voor 3 dagen 500$ (base tickets, hebben geen nood aan park to park)
    De tickets printen we gewoon thuis uit!!
    Nog 2 daagjes en we gaan omhoog, whiiieee, kijken er al enorm naar uit :-)
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  9. Top | #259
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Iedereen lijkt het hier over goedkope(re) tickets te hebben.
    Ik ben op zoek naar 2-Day Base tickets.
    Op de site zelf zie ik ze voor 150 dollar p.p. Goedkoper kan ik ze niet vinden. Zoek ik verkeerd?

    Alvast bedankt voor de hulp.

  10. Top | #260
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Wanneer tickets bestellen voor 2016? Zo snel mogelijk of blijft de prijs gelijk voor het jaar? We zijn aan het kijken voor het Universal 2-park bonus ticket.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •