Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 35 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 347

Onderwerp: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

  1. Top | #271
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Super! Thanks! Mijn Duits is ongeveer even goed als mijn Kantonees en via Google Translate kwam het er ook niet 100% duidelijk uit voor mij... Voor de parkeerkosten proberen wij een hotel met shuttleservice te nemen.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #272
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Strak plan! Scheelt toch weer aardig als je een paar keer gaat.

  3. Top | #273
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    De reden dat ik zo twijfelde over dit ticket is dat een 3 day park-to-park ticket €181 is en een 14 day park-to-park op deze manier €175... Gaat een beetje tegen de logica in maar het heet niet voor niets een 'bonus ticket'.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #274
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Er zijn wel meer 'bijzonderheden' bijv. onder het kopje Seaworld heb je een 14 dagen 3 parken pas (Seaworld, Busch Gardens en Aquatica) excl. parkeren voor €134. Eentje daaronder is een 14 dagen 4 parken pas (Seaworld, Busch Gardens, Adventure Island en Aquatica) incl. parkeren voor €128. Raar, maar waar, net als het bonus ticket voor Universal.

  5. Top | #275
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    Heveadorp
    Berichten
    16

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Heb net ook via atd.de voor 175 euro pp een 14 daags bonusticket gekocht. 23 april vliegen we!

  6. Top | #276
    Regelmatige Bezoeker Suus's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Schiedam, ZH
    Berichten
    39

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Hoi allemaal,

    een korte vraag over de fans (en bezoekers) van Universal hier!

    Zie onderstaande twee links, heeft iemand deze tickets al ooit eens besteld?
    Wij hebben namelijk nu een discussie.

    Volgens mij is het ticket 14 dagen geldig, park-to-parktickets, vanaf het moment dat je het voor de eerste keer gebruikt.(dus 14 dagen onbeperkte toegang!!) en volgens mijn hubbie maar 1, 2 of 3 dagen!

    Wie helpt ons?

    Link: attractionticketsdirect.de

    En dan met name dit stukje tekst:
    14 Tage unbegrenzter Eintritt in Universal Studios®, Universal's Islands of Adventure®, Universal CityWalk® und Wet 'n Wild®
    Sie können mit diesem Ticket alle drei Parks an einem Tag besuchen - auch ein Wechseln zwischen den Parks am selben Tag ist uneingeschränkt möglich!
    Das Ticket wird aktiviert beim ersten Besuch eines der Parks oder Universal CityWalk®


    Link: attractiontickets.co.uk
    Tekst:
    REAL Universal Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at Universal Orlando Resort.
    There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival
    Unlimited park-to-park access to Universal Studios® and Universal’s Islands of Adventure® for 14 consecutive days
    Unlimited admission to Wet n’ Wild® Orlando for up to 14 consecutive days
    All-club access to the live entertainment at Universal CityWalk® for the duration of your ticket The Wizarding World of Harry Potter™ Hogsmeade™ and Diagon Alley™

    Voor mij het duidelijk dat 14-dagen ongelimiteerde park-to-park (dus hoppen) toegang is!

    Dank!!!!!!!
    Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
    Onze avonturen: BLOG

    "Love's the only rule"

  7. Top | #277
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Jij hebt gelijk: 14 dagen toegang tot 3 parken. Elke dag 1 park of alle parken op 1 dag, het kan allemaal die 14 dagen lang (je mag natuurlijk ook een dagje overslaan ).

  8. Top | #278
    Regelmatige Bezoeker Suus's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Schiedam, ZH
    Berichten
    39

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Tnx! Voor het antwoord. Ja, ik dacht het ook al. Maar mijn man vond de prijs zo laag dat hij het niet kon geloven dat het echt voor 14 dagen zou zijn!
    Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
    Onze avonturen: BLOG

    "Love's the only rule"

  9. Top | #279
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suus Bekijk Berichten
    Tnx! Voor het antwoord. Ja, ik dacht het ook al. Maar mijn man vond de prijs zo laag dat hij het niet kon geloven dat het echt voor 14 dagen zou zijn!
    Kan ik me voorstellen. Een 3 dagen park-to-park ticket (die is wel voor 3 dagen toegang) is maar 9 euro goedkoper. Dus voor 9 euro meer heb je 14 dagen onbeperkt toegang en doen ze Wet and Wild er ook nog bij. Snap het ook niet maar zou er lekker van profiteren!

  10. Top | #280
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Hallo Allemaal,

    Ik zie dat de .co.uk iets duurder is maar er zitten wel meer "gratis dingen" bij.
    Als je onbeperkt toegang hebt tot de Universal parken kun je toch ook al die Harry Potter dingen doen?

    Grtjes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •