Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 35 EersteEerste ... 172526272829 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 347

Onderwerp: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

  1. Top | #261
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richard.bosch Bekijk Berichten
    We keken in november 2014 naar een 3-parken ticket (Seaworld, Bush Garden, Aquatica). Prijzen in 2015 waren gunstiger dan in 2014.
    Vandaag bleken de prijzen bij de vestiging in Duitsland toch € 11,00 hoger te zijn. Toch te lang gewacht en dan nog koersverschil.
    Zoeken naar een alternatief. Bijvoorbeeld 2 parken Seaworld en Bush Garden ; Aquatica kregen we aanvankelijk er toch gratis bij
    De volgende link lijkt nog te werken
    http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx

    Dat is een mooie Deal, dus onbeperkt toegang tot die 2 parken. Zit er ook een geldigheid op?? We willen volgend jaar pas gaan dus zou het zonde vinden als ik tickets koop die alleen dit jaar gelding zijn :P
    Enne, wat is EA :S
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #262
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels82 Bekijk Berichten
    Dat is een mooie Deal, dus onbeperkt toegang tot die 2 parken. Zit er ook een geldigheid op?? We willen volgend jaar pas gaan dus zou het zonde vinden als ik tickets koop die alleen dit jaar gelding zijn :P
    Enne, wat is EA :S
    Je moet ze wel 7 opeenvolgende dagen gebruiken en ik denk niet dat dit inclusief parkeren is, dat kost $ 17,- per keer.

  3. Top | #263
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Dat had ik idd gezien maar is geen probleem.
    Ben meer bang dat je de tickets binnen 1 a 2 maanden na aanschaf moet gebruiken, dat haal ik niet
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  4. Top | #264
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Wij hebben al 2 jaar het flex ticket plus genomen. Was toen meer dan de goedkoopste manier, vooral omdat je bij Universal bv ook kan parkhoppen (wat normaal toch wel extra kost en zeker nu je anders de Hogwarts Express niet kan nemen zonder hopper).

    Je kan zoveel naar alle parken als je wil tijdens die 14d. Zo waren we vorig jaar naar Wet&Wild gegaan, maar door onweer mochten we niet meer in het water en toen zijn we naar Sea World terug geweest (2de keer die week).
    Het is zelfs zo dat je maar 1 keer parking per dag moet betalen met het flex ticket! Dus 2 parken op 1 dag is niet extra duur hierdoor
    Florida: 2011, 2013, 2014, 2015, 2018
    Andere: Bali 2016, Texas 2017, Ecuador & Galapagos 2018

  5. Top | #265

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Recentelijk heb ik bij attractionticketsdirect.ie kaartjes gekocht voor onder andere universal, disney world en legoland.

    Ik heb ze inmiddels ontvangen, maar op zowel de kaartjes van Disney als die van Universal staat dat deze op naam zijn en niet voor doorverkoop, met erachter" (please print) ", maar vervolgens is er alleen een lege ruimte waar onze namen NIET op staan geprint.

    Worden die kaartjes altijd op deze manier verstuurd vanaf deze winkel? Kan ik dan gewoon met pen onze namen erop schrijven, of zijn ze niet geldig op die manier?


    Alvast bedankt voor de hulp,

    ~Geo

  6. Top | #266
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    print name, betekend dat je je naam in blokletters er op moet schrijven
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #267

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    ah, thanks. Dat verklaart een hoop.

  8. Top | #268
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Vraagje over het Universal 2 Park Bonus Ticket van de .de site: Als ik het goed begrijp is dit ticket een onbeperkt ticket voor 14 dagen entre tot zowel Universal Studios als Islands of Adventure. Houdt dit ook in dat je met de Hogwarts Express kunt? Ik ga er wel vanuit maar wil het toch even zeker weten voor ik twee tickets boek!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  9. Top | #269
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Als het een parkhopper is dan ja. Als het een ticket is waarbij je 1 park per dag hebt dan niet.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  10. Top | #270
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Je begrijpt het goed hoor!

    Sie können mit diesem Ticket beide Universal Parks an einem Tag besuchen - auch ein Wechseln zwischen den Parks am selben Tag ist möglich!

    Hou wel rekening met de $20 parking voor elke dag dat je gaat.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •