Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 35 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 347

Onderwerp: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

  1. Top | #181
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Zweden
    Berichten
    66

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarjarbinks Bekijk Berichten
    Kan je deze niet bestellen via de .de site? Daar is verzenden (zonder verzekering) gratis.
    Neen, want de combo tickets op de Duitse site zijn geen hopper tickets (en daardoor ook goedkoper)

  2. Top | #182

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Dan zit je vast aan de 25 euro verzendkosten. Ach op een bedrag van bijna 2000 euro is die laatste 25 euro net iets meer dan 1% van het bedrag ;-)
    Heb daar, in IE, ook al eens geprobeerd, maar die 25 euro is niet weg te krijgen.

  3. Top | #183

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Trouwens zie bij de DE site een ticket voor disney hopper waterpark etc voor 10 dagen (binnen 14 dagen) voor 337 euro daarbij nog een ticket voor universal van 149 euro voor 14 dagen en je hebt bijna hetzelfde voor minder geld. Je gaat (denk ik) niet alleen 14 dagen achter elkaar naar Disney.

    Misschien wel minder dan 10 keer dan wordt het alleen maar goedkoper. En geen verzendkosten.

  4. Top | #184
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Ik heb onlangs ook nog iets gekocht bij ATD (voor vrienden) en het werd gewoon gratis thuis gestuurd.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  5. Top | #185
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Vraag anders of de mogelijkheid er is om de tickets in Ierland te bestellen en dat ze ze vanuit Duitsland naar je toe sturen i.v.m. de verzendkosten. Zo hebben ze mijn tickets ook verstuurd die ik besteld had in Ierland.

    @Richie, vanaf Duitsland verzenden ze gratis vanaf Ierland niet zoals je reeds boven je post kon lezen.

  6. Top | #186
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Zweden
    Berichten
    66

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Hallo Anthon,
    Bedankt voor tip! Ga het zeker vragen wanneer ik ze ga bestellen!
    De reden dat we kiezen voor 14 dagen toegang tot WDW en Universal is dat we een 1,5 jaar oude zoon mee hebben. Dan kun je niet alles tot in de puntjes plannen. Dan is het gemakkelijker om tickets te hebben die de hele vakantie geldig zijn zodat je kan gaan wanneer je wil, of in de namiddag of avond beslissen van, laten we naar het vuurwerk of de parade gaan kijken in Magic Kingdom.
    Natuurlijk, 10 dagen gaan we nooit gaan naar WDW, ook niet 14 dagen naar Universal. We gaan ook nog naar Seaworld, Discovery Cove, Kennedy Space Center en Daytona + Tampa en shoppen natuurlijk. =)
    We zullen wel zien welke tickets het worden ;-)

  7. Top | #187
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Kijk ook eens op http://www.attractionticketsdirect.ie/
    Daar kan je in € betalen en hebben ze andere tickets voor WDW.

    Als je daar bestelt worden de tickets, raar maar waar, ook uit Duitsland verstuurd.

  8. Top | #188
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Zweden
    Berichten
    66

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Heb nog eens op de .ie en .de site gekeken, en raar maar waar hebben ze niet dezelfde tickets. .ie biedt tickets aan voor WDW voor de 6 parken, dus ook met tyfoon lagoon. Op de .de site is het voor de 4 parken en dus goedkoper natuurlijk. Ben zelf nu sterk aan het twijfelen om 'maar' een 7 dagen biljet te nemen voor WDW en een 3 dagen ticket voor Universal (dat dan automatisch een 14 dagen toegang biljet wordt). Met al de andere dingen die we gaan doen gaat dat normaal gezien voldoende moeten zijn. dus €444 ipv €499 en geen €25 verzendkosten. Krijg nog eens een $10 giftvoucher ook. Is toch al gauw een besparing van €245 voor 4 personen.... Als ik nu 4 keer een bestelling plaats krijg ik 4 giftvouchers, hmmm...

  9. Top | #189
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Op de website van Attractiontickets zie ik het Orlando Combo Ticket en het Orlando Flex ticket. Het Combo Ticket is iets goedkoper en heeft Busch Gardens ipv Wet n Wild. Heeft iemand dit Combo Ticket weleens gekocht en hoe was de ervaring daar mee?

  10. Top | #190
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)

    Waarschijnlijk gaan we alleen Universal bezoeken deze keer. Nu ben ik aan het kijken op Attractiontickets.de en Attractiontickets.ie. Op het eerste gezicht zie ik geen verschil tussen de volgende tickets:

    www.attractionticketsdirect.de/universal-orlando®-resort/universal-3-daypark-park-ticket

    http://www.attractionticketsdirect.i...k-bonus-ticket

    Iemand enig idee waar dat verschil van € 21,00 dan in zit? Of staan alle Attractionticket los van elkaar? Het gaat om de prijzen voor 2015.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •