Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 18 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 174

Onderwerp: Florida met kinderen

  1. Top | #101
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Tip voor Orlando bezoekers met (kleine)kinderen.

    Helaas, er zijn meerdere 'grootste Mac Donalds' ter wereld....
    Ben er nu al 3 tegengekomen.
    Zie ook deze .
    Vorige week nog een vlak bij Pittsburgh !! Stond ook al dat het de grootste was.
    Maar die in Orlando is inderdaad voor de kids wel leuk, met al die spelletjes.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Eric; 09-01-08 om 21:36.

  2. Top | #102
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    5

    Standaard Naar Florida met een kind van 3/4 jaar

    Hallo,

    Wij zijn nieuw op dit forum en gaan in september 2 weken naar Florida met onze zoon van nu 3 jaar. Mijn man en ik zijn reeds 2 keer in Florida geweest. Het is voor de eerste keer dat onze zoon een lange vlucht gaat maken, zijn langste vlucht tot nu toe was naar Alicante.

    We vliegen met de combo United/Lufthansa op zowel de heen- als terugreis via Washington naar Orlando. We hebben er heel veel zin in alleen... we maken ons wel een beetje zorgen over hoe we ons kind moeten vermaken in het vliegtuig. Hoe hebben jullie dat ervaren met een jong kindje? Blijven ze de hele vlucht wakker of vallen ze als een blok in slaap? En hoe is de jetlag voor een kind na zo'n vlucht?

    Zitten er in de vliegtuigen van United en Lufthansa van die schermpjes in de hoofdleuningen? Zijn ze kindvriendelijk?

    Tevens willen we graag weten welke parken er goed te doen zijn met kleine kinderen. Ik las dat Seaworld erg leuk is voor kleintjes, maar wat nog meer? Animal Kingdom, iemand ervaring ermee?

    Kortom, ervaringen met jonge kinderen gevraagd! Alvast dank!

    Nada

  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker stippie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Gemert, Brabant
    Berichten
    49

    Standaard Re: Naar Florida met een kind van 3/4 jaar

    Hallo Nada,

    Animal Kingdom is zeker ook leuk voor kleine kinderen.
    Eigenlijk is in alle parken wel iets voor de kleintjes.

    Ook Bush Gardens in Tampa op zo'n 1 a 1,5 uur rijden van Orlando is met kleintjes aan te raden.

    Gr,

    Stippie

  4. Top | #104
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Naar Florida met een kind van 3/4 jaar

    United heeft schempjes in de rugleuning op intercontinentale vluchten. Lufthansa is dat nu aan het inbouwen maar dat gaat erg langzaam. De kans is groot dat dit niet het geval is.

    Je kind kan je vermaken door om de zoveel tijd een klein kado te geven. Wellicht is een draagbare dvd speler ook een mogelijkheid.

    Succes.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #105
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    5

    Standaard Re: Naar Florida met een kind van 3/4 jaar

    Ja, de dvdspeler is inderdaad een mogelijkheid, maar zo'n ding gaat niet 8 uur lang mee... Kadootjes geven om de zoveel tijd is een goede tip, dank je wel!

  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: Naar Florida met een kind van 3/4 jaar

    In okt. 2006 zijn wij op reis gegaan met onze dochters van (toen) 1 en 3 jaar oud. We hadden inderdaad ook een portable dvd speler bij, onze oudste heeft er misschien 1 - 2 uurtjes naar gekeken (dat redden de meesten toch wel dacht ik).
    Verder is het aan te raden om kleurboeken, kleurpotloden, spelboekjes... van dat soort dingen mee te nemen (eventueel leuk in te pakken als cadeautjes).

    Die van ons hebben zowel op de heen als de terugreis helaas eigenlijk niet geslapen. Ik moet zeggen dat ze op de heen weg niet zo´n last hadden van een jetlag, maar als je terug naar NL komt moet je er rekening mee houden dat ze 1 week wat van slag zijn, je moet rekenen op 1 uur per dag die ze van het tijdsverschil afsnoepen terug in NL (dus ongeveer een weekje van slag).

    Ik vond Magic Kingdom, Animal Kingdom en natuurlijk ook Seaworld erg leuk voor de kids.

    Groetjes Annette...

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker stippie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Gemert, Brabant
    Berichten
    49

    Standaard Re: Naar Florida met een kind van 3/4 jaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door annette Bekijk Berichten
    Die van ons hebben zowel op de heen als de terugreis helaas eigenlijk niet geslapen. Ik moet zeggen dat ze op de heen weg niet zo´n last hadden van een jetlag, maar als je terug naar NL komt moet je er rekening mee houden dat ze 1 week wat van slag zijn, je moet rekenen op 1 uur per dag die ze van het tijdsverschil afsnoepen terug in NL (dus ongeveer een weekje van slag).

    Dat klinkt me bekend in de oren.
    Bij ons was de eerste nacht in onze villa het ergste.
    We stonden allemaal al om 2 uur 's nachts langs ons bed.
    We hadden allemaal honger maar hadden nog geen boodschappen gedaan.
    Wel op de heenweg wat koekjes en wat te drinken gekocht bij een 7/11.
    Toen we 's morgens boodschappen gingen doen bij Wal*mart kwamen we erachter dat hij 24 uur per dag open was.
    Balen was dat.
    Al die uren voor niets honger geleden :razz:.

    Gelukkig voor ons ging het de 2e nacht een stuk beter.

    Gr,

    Mario

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: Naar Florida met een kind van 3/4 jaar

    Bij ons ging die eerste nacht in de villa juist hartstikke goed. We kwamen toen om ongeving 20.00 uur in de villa aan. Natuurlijk snel even wat spulletjes uit de koffers trekken en dan de kids heeeel snel naar bed (ze waren echt helemaal kapot) en gingen echt helemaal k.o. Ze werden eigenlijk op een voor hun normale tijd wakker. En als je dan maar meteen in een ´normaal´ ritme doorgaat hadden wij er in ieder geval eigenlijk nergens last van.

  9. Top | #109
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Naar Florida met een kind van 3/4 jaar

    Maak even een loopje zo nu en dan door het vliegtuig...deden wij met ons zoontje toen we naar Brazilie vlogen...kunnen ze even de benen strekken.......wij hebben toen inderdaad net als annette gedaan en ons zoontje (die toen ook drie was) had totaal geen last van Jetlag..wijzelf ook niet eigenlijk..ook op de terugweg niet.....

  10. Top | #110
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Naar Florida met een kind van 3/4 jaar

    Hi onze dochter was de eerste keer 2.5 en de tweede keer 3.5 beide keren hebben we super goede vluchten gehad. Dvd speler meer (want de scherpjes zijn wel handig maar ja je vermaakt ze het meest met hun favo series) daarnaast hebben we beide keren vanalles isngepakt van snoepje tot kleurpotlood, speeltjes enz. Ook in de villa was de dvd speler zeer op zijn plek want na een lange ochtend disney was hangen opo de bank met een dvd'tje aan wel erg prettig. Wij vonden dat het Magic Kingdom en Animal Kingdom leuk waren voor haar (alle disneyfiguren enz). Een ontbijt met Winnie de Pooh is ook een hele mooie ervaring Seaworld heeft veel shows en een kind kun je moeilijk 45 min stil op een stoeltje laten zitten zo in een park. Universal was ook heel erg leuk vond ik. voor al het Seus kindergedeelte. Voor meer info en foto's verwijs ik je graag naar onze reisverslagn, de links voeg ik hierbij

    http://delelystadamerikalijn.web-log...006/index.html

    http://delelystadamerikalijn.web-log...007/index.html

    Groetjes
    Gwenda
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-08 om 18:28.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •