Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 174

Onderwerp: Florida met kinderen

  1. Top | #151
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Naar Florida met kind van 15 maanden?

    Het tijdverschil zou ik me niet zo druk om maken. Die kleintjes slapen altijd weer bij in autozitjes of buggy's. De vlucht lijkt me het meest lastige. Mijn vriendin vloog ooit in haar eentje met 2 kleine kinderen naar haar schoonouders in the States. Overstappen met 2 kinderen (een baby in een maxi cosy en een kindje van anderhalf).......leek mij heftig. Ik vroeg haar hoe ze het gefixed had. Ze had van de huisarts een hoestdrankje gekregen voor de oudste die slaperig maakte. De jongste sliep al meestal de hele dag. Daarnaast moet je zorgen dat je zelf heel uitgerust bent voordat je weg gaat. Dat scheelt al! En een hoop leuke dingetjes meenemen om je kind mee te vermaken. Het ene kind is het andere niet. Bij mijn eigen trips was mijn jongste 2 jaar en dat ging ook goed met vliegen.

  2. Top | #152
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Florida met kinderen

    Ieder kind reageert anders op een reis met het vliegtuig.

    Wij zijn afgelopen april met onze net 1 jaar oude zoon rechtstreeks van Amsterdam naar Miami gevlogen. Hij heeft zich er goed gehouden. Erg nieuwsgierig en blij. We hebben hem vermaakt met kleine speeltjes en een beetje lopen door het vliegtuig. Wij hadden wel een stoel voor hem geboekt omdat dat voor iedereen comfortabeler is. Het nadeel was wel dat hij niet wilde gaan slapen. Uiteindelijk heeft hij op schoot bij mijn vrouw 45 minuten geslapen op de totale reisduur van 10,5 uur. Hij heeft heel weinig gehuild. alleen vlak voor het slapen gaan. Bij het opstijgen en landen hebben we hem laten drinken maar hij heeft toen niet gehuild. Ook de terugweg is hij erg lief geweest en heeft hij bijna de gehele vlucht liggen slapen. Wederom niet gehuild. Het voordeel van deze vlucht was wel dat de vertrektijd erg laat op de avond was zodat hij al heel erg moe was.

    In oktober gaan we weer maar nu vanaf Brussel via Atlanta naar Orlando en wij zijn benieuwd of hij weer hetzelfde reageert.

    In mijn ogen gewoon gaan en zo lang mogelijk. Mijn ervaring is dat kinderen het altijd leuk vinden in Florida.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #153
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Florida met kinderen

    Onze ervaring was dat de kinderen minder aanpassings"problemen" hadden dan wij. Ik bedoel, de vlucht, de hitte en vochtigheid.
    Verder vinden de meeste kinderen "beestjes kijken" leuk. Bij Ft. Lauderdale is een heel klein indianenparkje met dieren en een vlindertuin (Butterfly World geloof ik). Ook in het zwembad zitten en een pelikaan zien overvliegen vonden ze mooi. Het seaquarium in Miami en glass bottom boat op Key Largo zijn aanraders. En natuurlijk de toeristische trammetjes die her en der zijn.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #154
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Florida met kinderen

    Hoi Suzanne,

    Wij hebben onze kinderen vanaf jongs af aan (vanaf 2 maanden overal mee naar toe mee genomen, tijdsverschil of niet... gewoon de volle drie à vier weken...
    USA - Canada - West Afrika (Ghana) ....Stedentrips in Europa....en ook de vakantie's in Europa. Met name op de langere afstanden nooit problemen gehad met de kinderen. En nu 14 en 17 jaar... nu zitten ze samen de hele nacht te gamen, en wij, in hun ogen 'oudjes' slapen.... en ze gaan gewoon de volgende dag weer vrolijk verder ;-)
    Ik zou zeggen, hoe langer qua dagen hoe beter, enne.... GEWOON DOEN!!

    Succes bij het nemen van je beslissing ;-)
    Remco

  5. Top | #155
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Florida met kinderen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    Hoi Suzanne,

    En nu 14 en 17 jaar... nu zitten ze samen de hele nacht te gamen, en wij, in hun ogen 'oudjes' slapen.... en ze gaan gewoon de volgende dag weer vrolijk verder ;-)
    Ik zou zeggen, hoe langer qua dagen hoe beter, enne.... GEWOON DOEN!!

    Succes bij het nemen van je beslissing ;-)
    Remco
    Hier idem dito

  6. Top | #156
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    26

    Standaard Florida in juni of september met kind?

    Hallo allemaal,

    Wij willen volgend jaar naar Florida reizen. We hebben dit jaar mei een zoontje gekregen en hij zal dan volgend jaar rond 1,5 jaar oud zijn als we gaan.
    Wij willen 1 week een hotel in Miami en 1 week een hotel in Orlando boeken, en dan met een huurauto daagjes erop uit gaan.
    Maar voordat we iets gaan boeken heb ik enkele vraagjes, wellicht dat jullie me hierbij kunnen helpen.

    1. Heeft er iemand ervaring hoe het is om met een kind van 1,5 jaar oud naar Florida te gaan?

    2. Is het beter om in juni of september te gaan met een kind van 1,5 jaar oud? (ook ivm het orkaan seizoen rond september)

    Ik hoor het graag.

    Alvast bedankt!

  7. Top | #157
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Florida in juni of september met kind?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emma82 Bekijk Berichten
    2. Is het beter om in juni of september te gaan met een kind van 1,5 jaar oud? (ook ivm het orkaan seizoen rond september)
    tsja, wat is beter....Een ding is zeker, juni is de warmste en de natste maand en bovendien een stuk drukker en daardoor ook duurder. Het orkaanseizoen loopt van begin juni tot en met november. Lees het topic dat hier over bestaat eens na.

    Wist je dat er ook een topic Florida met kleine kinderen is? Over het algemeen kan je zeggen dat velen zich goed voorbereiden en dat het daardoor leuke vakanties zijn. Ouders met kleintjes denken wel twee keer na voor ze een week in een hotel gaan. De meesten kiezen voor een villa of een condo. Alle vrijheid en de luxe en het comfort van wasmachine en droger geven vaak de doorslag. Ook de eigen pool is met een kleintje natuurlijk aantrekkelijk.



  8. Top | #158
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Florida in juni of september met kind?

    Hoi Emma,

    Wij zijn September 2010 naar Florida geweest en mijn zoontje was toen net 2 geworden.
    Wat Teleton al zegt, Juni is een erg natte en warme maand. We zijn de laatste keren in September geweest en dat bevalt ons ook beter. Orkanen hebben we eigenlijk maar 1x meegemaakt en het viel me reuze mee, maar ook die kunnen in Juni voorkomen.

    Een villa is ideaal met kleine kinderen! Ook zonder kinderen trouwens ;-)
    Als je zoontje een dutje zou doen, dan kunnen jullie lekker aan het zwembad liggen.
    Met een hotel wordt dat toch al moeilijker. Ook dat je lekker kan wassen is een pluspunt.

    Wij gaan volgend jaar ook weer, waarschijnlijk in September en dan hebben we er ook een kleintje bij( ben nu 37 weken zwanger) en ook wij gaan weer voor een villa, het is gewoon heel relaxed..

    Succes met de voorbereidingen!
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  9. Top | #159
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Wist je dat er ook een topic Florida met kleine kinderen is?
    Bedankt voor je reactie.
    Nee, dat wist ik niet (ben net nieuw hier) bedankt voor de tip!

    <<Moderator Michael66: Ik heb je vraag en de reracties aan dat onderwerp toegevoegd. Dan houden we het een beetje bij elkaar.>>
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten
    Een villa is ideaal met kleine kinderen! Ook zonder kinderen trouwens ;-)
    Wij gaan volgend jaar ook weer, waarschijnlijk in September en dan hebben we er ook een kleintje bij( ben nu 37 weken zwanger) en ook wij gaan weer voor een villa, het is gewoon heel relaxed.
    Hoi Damian08,

    Bedankt voor je reactie! Welke villa's raad je aan? En in welke plaats?
    Boek jij die via internet?

    Groetjes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-08-11 om 17:28. Reden: 1+1

  10. Top | #160
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Florida met kinderen

    Oh er is zoveel keus aan villa's.
    Ik ga altijd gewoon lekker speuren via Google.

    Wij gaan altijd in Kissimmee, proberen altijd achter Medieval Times te zitten.
    Maar er zijn ook mensen die liever in Davenport zitten.. Er zijn zoveel leuke plekjes en in principe zit er altijd wel een mall of restaurant bij je in de buurt.
    Ik boek ook altijd via internet, gewoon via de persoon van de villa zelf.. gaat altijd prima.
    Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat wel..
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •