Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 18 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 174

Onderwerp: Florida met kinderen

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Hoi Sandra,

    Dan ben je nog wel even bezig :lol: . Wij logeren meestal in de middenmoot hotel ketens: Hampton Inn, Fairfield Inn, Comfort Inn e.d. Er zijn zeker goedkopere motels en hotels, maar ik heb daar persoonlijk weinig ervaring mee.

  2. Top | #22
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    SandraV, Wij gingen vorig jaar met onze zoon van 6 naar alle parken en vond het helemaal geweldig, vooral Universal studios! En wat betreft de prijzen Liggen voor de parken allemaal verschillend, ligt aan de aantal dagen etc etc. Tickets voor het vliegen moet je niet lang mee wachten. Op dit moment biedt Alitalia de goedkoopste met overstap. En in jullie geval met 3 kids kom je denk ik niet ver met 2500. Dat ben je al wel kwijt aan je tickits in het hoogseizoen. Of je moet geluk hebben en veel uitspitten maar wel op tijd! Je moet daar toch ook nog eten en soufeniers en je entree kaarten en je overnachtingen , Reken in jullie geval wel op 8000,00 euri's met 3 kinderen. Je maakt het zo duur als je het zelf wilt! Groetjes marisca.

    O ja nog even over andere luchthavens , Dat kan zeker schelen. In ons geval wel want wij vliegen v.a Dusseldorf, Ook maar een klein eindje vanaf ons huis in Arnhem. Wij hadden geluk met onze prijs , Maar er zijn foremers die het ook hebben geprobeerd en niet goedkoper uit waren. Ligt misschien ook aan bepaalde vertrek datums , Periodes en stoel beschikbaarheid. En wij gaan midden in het hoogseizoen. Veel succes als je nog aan het puzzelen bent, En anders ga je toch volgend jaar. Dit is een fijne ervaring om daar te mogen zijn. Het mooiste zou zijn dat je niet op je centen hoeft te letten , Want dan geniet je niet optimaal. Groetjes maris.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-07-10 om 11:51. Reden: samengevoegd

  3. Top | #23
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    In welke regio hebben ze dan twee aansluitende weken in deze periode ? Wil ik ook wel
    Want dat scheelt een hoop geld t.o.v. het hoogseizoen !

    Verder is een suite misschien een goede tussenoplossing voor jullie, in de periode dat jullie gaan heb je suites voor rond de €60 incl ontbijt !
    Of misschien dat je ondertussen al alles geregeld hebt, het is een wat ouder topic zie ik nu !

    Jeroen

    "Met kids in de schoolgaande leeftijd ben je afhankelijk van de schoolvakanties, en dat is dus duur"
    Wij wilden in de voorjaarsvakantie gaan dus eind april begin mei, dat is toch geen dure (duurdere) periode?
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  4. Top | #24
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Vorig jaar hadden ze in mei 2 weken vakantie in regio gelderland. Helaas zullen wij dat niet vaak mee maken, want de school bepaalde dat toen zelf. Ze mogen het zelf weten hoe alle dagen ingevuld worden, behalve wat al vast staat zoals 6 weken zomervakantie etc. De mei vakantie mogen ze wel verlengen, Maar ik heb het al na gevraagd maar het was waarschijnlijk een 1 malige actie. Laat nou net mijn man vorig jaar in opleiding zitten! Baalde enorm , Moesten als nog in juli. Had ons ook een hoop geld gescheeld! Maar helaas, misschien ooit nog een andere keer. Groetjes marisca. We zijn gelukkig toch geweest, al was het in het dure seizoen. 8)

    Temperatuur, was ook beter geweest . Ach, je stelt je er op in! Marisca.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-07-10 om 11:51. Reden: samengevoegd

  5. Top | #25
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    landgraaf
    Berichten
    12

    Standaard op reis met kinderen

    Hoi SandraV,

    Ik vraag me af hoe jullie het gehad hebben in Florida?
    Wij willen volgend jaar juli gaan met 2 kinderen, dan in de leeftijd van 12 en 7 jaar.
    We willen graag rondreizen in Florida, het liefst hier een hotel boeken voor de eerste nacht en daarna zelf ter plekke op zoek gaan naar een hotel. Wat zijn jullie ervaringen geweest dit jaar?

    groeten, Susan

  6. Top | #26

    Standaard Naar Florida met kind < 1 jaar

    Hoi Michael,

    Als reactie op mijn voorstel mailde jij dat jouw zoontje al erg vaak in Florida is geweest? Mag ik vragen wat voor soort reizen jullie toen hebben gemaakt, daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar? Wij zijn ook altijd echte Amerika-vakantiegangers geweest en zouden dit eigenlijk willen blijven doen met ons mannetje van nu 8 maanden!

    Groetjes,
    Laura

  7. Top | #27
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vraag aan Michael66

    Hoi Laura,
    Ja, natuurlijk mag je dat vragen.

    Onze belangrijkste keuze was: Rust. Dus geen uitgebreide rondreis, maar wel veel uitstapjes doen vanuit een vaste uitvalsbasis. Zeker voor de allerkleinsten is het een heel aparte ervaring en dan is het dagelijks weer terugkeren naar een vaste plek wat on betreft een goed idee geweest. Rust dus, het is ten slotte vakantie!

    Toen Steven een maand of acht was (2000) keken we naar een reisje naar Griekenland, maar de prijzen waren zo hoog dat ik zeï: "Voor dat bedrag zitten we ook 20 dagen in Orlando!" Dus ... het werd Orlando. Met Martinair, rechtstreekse vlucht met gratis extra stoel gehad (vliegtuig was half vol) en in Orlando 10 dagen in een hotel aan Orange Blossom Trail gezeten, vlakbij de Florida Mall. Korte dagen in de parken en 's middags terug naar het hotel voor een middagslaapje. Daarna meestal nog even shoppen of zo. Ook een dagje naar St. Petersburg voor een wedstrijdje honkbal van de Devil Rays. Is allemaal perfect verlopen.

    In 2001 zijn we naar Frankrijk geweest .... er zijn weinig zaken waar ik spijt van heb, maar dat is er eentje!!

    Dus 2002 was weer Florida, met 2-jarig jongetje. Weekje Orlando (zelfde hotel) met (korte dagen in de) Disney-parken, daarna weekje Clearwater Beach met strand en leuke uitstapjes, o.a. honkbal in St. Petersburg en dagje met vrienden naar Tarpon Springs.

    In 2003 hebben we voor het eerst een huis gehuurd, via AE een townhouse in Lake Berkley, Kissimmee. Heerlijk om zoveel ruimte te hebben, maar geen eigen zwembad, dat kan beter .... De twee weken Kissimmee vlogen om, met natuurlijk Disney parken en Seaworld.

    2004 was het eerste "villa-jaar". Via AE een prachtig huis aan de 27 in Davenport, met privé zwembad. Wederom alleen maar in Orlando verbleven, met een klein uitstapje van 2 dagen naar St. Petersburg voor de nodige dosis honkbal / Devil Rays. Daar zaten we een nacht in een Days Inn aan de 19, dat doen we dus nooit meer. Smerig oud hotel waarvan het restaurant twee maanden daarvoor gesloten was. Bah!

    In 2005 en 2006 zijn we drie weken gegaan, in het hoogseizoen. Helaas hoogseizoen, maar jhet jongetje was inmiddels in de schoolplichtige leeftijd gekomen. Vluchten superduur, dus nu maar één keer per jaar op vakantie (voorheen deden we altijd nog een weekje Griekenland tussendoor), dan wel een weekje langer blijven. Beide jaren drie weken in Orlando verbleven in een villa in Prairie Point, Kissimmee. Geregeld via AV, in 2006 zelfs in het voormalige huis van Teo (eigenaar AV) gezeten. Ik vind die omgeving heerlijk, vlakbij de Walmart aan de 192. En ook deze jaren weer een paar dagen richting St. Petersburg voor Honkbal, maar dan in een beter/luxer hotel.

    Alleen in 2000 zijn we met Martinair rechtstreeks gevlogen, daarna telekens met een Amerikaanse maatschappij, dus met tussenstop. Ik vind dat ideaal, omdat je niet zo lang achter elkaar in het vliegtuig zit. Bij een rechtstreekse vlucht duren voor ons de laatste 2 uur altijd erg lang .....

    Waar je met een klein kindje altijd erg rekening mee moet houden is rust en vocht. Zeker als je in een warme/hete periode gaat is veel drinken belangrijk (kleine kids vragen er zelf nog niet om, dus regelmatig wat aanbieden), en de warmte is slopend dus rust en slaap is ontzettend belangrijk om ook de volgende dagen goed door te komen zonder zeurend kindje. Onze zoon sliep nooit in de wagen, dus wij kozen ervoor om rond half twee uit de parken te gaan voor een middagslaapje in het hotel. En daarna nog iets rustigs doen als shoppen of rondtoeren. Dan op tijd wat gaan eten en op tijd naar bed.

    Als ik toen iets had geweten van het huren van condo's, townhouses of villa's ... ik had het toen direct gedaan. De rust en de ruimte die je hebt, ten opzichte van de kleine, donkere hotelkamer ....

    o ja, baby-eten hebben we de eerste keer zelf meegenomen, net als de poedermelk en luiers. Dat was voor 10 dagen, dus viel qua hoeveelheid wel mee (en de luiers nemen op de heenweg wat ruimte in die je op de terugweg goed kunt vullen met al je aankoopjes ...). Op zich allemaal niet nodig, want je kunt het meeste daar ook kopen. Poedermelk is vaak een kwestie van wat je kind gewend is, dus die zou ik meenemen. De rest ... nee, ht spul daar is even goed.

    Voor het slapen hebben we wel eigen dekentje en kussentje meegenomen. Da's vertrouwd en maakt de nieuwe omgeving wat sneller "eigen".

    Da's een beetje in het kort mijn verhaal. Als er nog specifieke zaken zijn waar je meer over wilt weten ... zet het hier in het onderwerp en ik zal proberen je op weg te helpen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #28

    Standaard Naar Florida met kind van 1-2 jaar

    We reizen volgende donderdag met een peuter van 21 maand naar florida. Hebben jullie ervaring met reizen met baby's?

    Hebben ze veel last van het uurverschil?
    Wat kunnen we eventueel doen om de overlast te beperken?
    Voor ons is het de eerste keer dat we zo'n grote reis maken met de kleine.

  9. Top | #29
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: reizen met baby

    Kinderen (ook baby's) hebben juist het minst last van...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker Petr@'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    71

    Standaard Re: reizen met baby

    Ik ben het met Corrus eens. Juist als kinderen nog zo klein zijn kunnen ze vaak overal en altijd slapen. Natuurlijk zullen zij de eerste nachten vroeger wakker zijn dan normaal, maar als je zoveel mogelijk het normale ritme aanhoudt gaat het helemaal goed komen.
    Fijne reis!!
    2005: California + Nevada (http://letsgousa.punt.nl)
    2007: Florida (http://letsgoflorida.punt.nl)
    2007: New York



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •