Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 18 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 174

Onderwerp: Florida met kinderen

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Florida met kinderen

    Hoi allemaal,

    Buiten de parken in de omgeving Orlando ben ik op zoek naar leuke plaatsen in Florida die geschikt zijn om te bezoeken met kinderen die tussen de 8 en 12 jaar oud zijn.

    Wederom alvast bedankt voor alle informatie.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker Wiepster's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Brevard County
    Berichten
    19

    Standaard Re: Leuke plaatsen om te bezoeken met kinderen

    Buiten de parken in de omgeving Orlando ben ik op zoek naar leuke plaatsen in Florida die geschikt zijn om te bezoeken met kinderen die tussen de 8 en 12 jaar oud zijn.

    Cape Canaveral
    Zoo in Melbourne
    Beaches Cocoa eo
    .

  3. Top | #3
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Venice Beach
    Everglades (inclusief Alligator show oid)
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ulestraten
    Berichten
    1

    Standaard Re: Leuke plaatsen om te bezoeken met kinderen

    Sorry, een beetje een late reactie, maar ik zag de vraag nu pas staan. Wij zijn zomer 2003 met twee dochters (toen 6 en 9) in Florida geweest. na een week Orlando hebben we achtereenvolgens Naples (2 nachten) en Fort Myers (2 nachten) gedaan. De boottocht in Naples (kijken naar de vakantiehuisjes van de rijken) vonden ze erg leuk. Via de Everglades zijn we naar de Key West gereden. In de Everglades hebben we een alligator show bezocht, succes verzekerd. De geplande rit op de airboat heeft uiteindelijk alleen mijn man gemaakt, de kids durfden niet (en ik vond het helemaal niet erg dat ik ook niet mee kon....)
    We hebben 2 nachten in Key West doorgebracht, eigenlijk te kort. Heel gezellig winkelen en zeker de Sunset celebration is voor de kids ook heel leuk. We zijn tergu gereden naar Miami (vond ik niet zo veel aan, al had ik het Aquarium wel willen bezoeken), want daar gingen we aan boord van een cruise schip, 3 dagen Bahama's. Een aanrader, ook met kids!
    Vergeet trouwens het Kennedy Space Center niet. Is voor de kinderen ook erg leuk, en voor jezelf ook!
    Groetjes, Mascha

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Babyvoeding kopen in Florida

    Weet er iemand of je nutricia babyvoeding kunt kopen in Amerika. Ik gebruik de normale en de omneo, is dit ook de zelfde samenstelling als hier???

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    11

    Standaard

    De babyvoeding is in amerika erg duur.
    Voor een bus similac betaalde wij 1,5 jaar geleden zo'n 21 dollar!!
    Als ik jullie was zou ik zelf de babyvoeding meenemen.
    Daar in tegen zijn de pampers weer goedkoop.
    De potjes voeding en fruithapjes kan je gerust daar kopen.
    Veel plezier daar met de kleine.
    Wij gaan in september voor 3 weken naar amerika. We zijn van plan om app. te huren ipv een hotel.
    Heeft er iemand ervaring mee met app huren en hoe is het gegaan en bevallen.
    We zijn erg benieuwd!!

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    In de VS zijn ook kleine kinderen .... er worden er zo nu en dan wel eens een paar geboren.....

    Gekheid, maar er is daar net zoveel - of meer - te krijgen dan hier. Maar niet hetzelfde. Twijfel je, neem dan gewoon mee wat je mee wilt nemen. Voordeel daarvan is dat je op de heenweg genoeg in je koffer hebt dat niet mee terug gaat, en dat je die ruimte weer op kunt vullen met al je aankoopjes daar. Wij hebben ook steeds luiers en zo meegenomen uit NL en die deden mooi dienst als koffervulling op de reis van NL naar VS.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Wageningen
    Berichten
    8

    Standaard Florida met kinderen

    Hi!
    Na heel veel FAQ gelezen te hebben.. en het weblog van Lia... toch nog wat vragen! :lol:
    * Zijn er hier mensen die recent een reis naar Florida hebben gemaakt met kinderen in de leeftijd tussen de 5 en de 9 jaar?
    * Zijn er wel eens of regelmatig aanbiedingen van Martinair naar Orlando/Miami en welk tarief is een ticket dan?
    * Is een direct vlucht met kinderen een must of is een overstap geen probleem in jullie ervaring?
    * Van welk vliegveld vlieg je het goedkoopst en met welke maatschappij?
    * Twee weken Florida; 2 volw, 3 kinderen, vliegen, taxes, autohuur, motels zoeken daar, eten en pretparken.... Welk bedrag is daarbij reeel? Ik heb geen flauw idee; 2500,00 euro? 3000,00 euro? 4? 5? Heeft iemand daar een recent voorbeeld van?
    Bedankt alvast!
    Groeten van Sandra
    8)
    Be all you can be

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Het toverwoord voor goedkope tickets is VROEG boeken. Hoe later je boekt hoe duurder het wordt.

    Dat zijn wel heeeeel verschillende vragen in 1 onderwerp. De titel past niet echt meer
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard florida met kinderen

    Hi

    Hier enkele tips om achter prijzen te komen:

    Op www.americanvac.nl kun je veel info halen, wij hebben hen in aug. een mail gestuurd met alles wat wij woueen (7 vliegtickets (6 volw.1 kind) 5 slaapkamervilla, 1 minivan en 1 full size car). Onze voorkeur ging uit naar een directe vlucht omdat een overstap voor ons met een kleine van 2 en een reiziger met diabetes best veel en omdat het ook onze eerste keer is leek Martinair ons het beste. Voor de tickets zijn wij 450+185 (tax) kwaijt en voor de kleine van 2 (325+ 185 (tax)) In totaal zijn we per persoon 993 kwijt.

    Door AV zijn wij ontzettend goed geholpen zowel via de mail als telefonisch.

    Op www.americanestates.nl kun je een offerte maken en online bekijken.
    Dit is wel een indicatie.

    Heelveel succes met het boeken van jullie reis.

    Groetjes

    Gwenda

    www.delelystadamerikalijn.web-log.nl

    Orlando 2006 (26 juni-11juli)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •