Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 18 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 174

Onderwerp: Florida met kinderen

  1. Top | #81
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Baby in het vliegtuig

    Bedankt allemaal voor de goede tips. Dat van die bekertjes met warme watten had ik wel eens gelezen. Maar je weet natuurlijk nooit of de steward(ess) wel tijd heeft voor dit soort zaken bij de start. Dus ik zorg gewoon dat ik klaar zit met een fles bij vertrek en ik heb een flesje met water voor tussendoor. Dat van die neusspray is ook wel handig!

    Heb meteen een extra shirt voor mezelf in de handbagage gestopt. Je denkt inderdaad nooit aan dat soort dingen ;-)

    Groetjes,
    Joontje

  2. Top | #82

    Standaard Re: Baby in het vliegtuig

    Ik nam altijd een thermosfles met gekookt water mee. En nam baby voeding (melkpoeder) mee in die losse compartimenten die je op elkaar schroeft en waar je de maateenheden per voeding erin doet. Ook een extra fles en spenen.

  3. Top | #83

    Standaard Re: Baby in het vliegtuig

    Sinds nov. 2006 mag er geen vloeistof (meer dan 10 x 100ml p.p.) mee in de handbagage, geldt ook voor thermoskannen water om babyvoeding aan te lengen.

  4. Top | #84
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Baby in het vliegtuig

    Water meenemen mag inderdaad niet meer, maar ready-to-feed melk wel. Ook vruchtensappen worden toegestaan. Wij zijn met onze dochter (nu bijna 16 maanden) reeds 3x naar Florida gevlogen (2.5 maand, 10 maanden en 14 maanden oud) en het is alle keren probleemloos verlopen. Alleen de allereerste keer opstijgen heeft ze 5 minuten gehuild, maar daarna nooit meer. Ze was zelfs sneller over haar jet-lag heen dan wij.
    Het opwarmen van een fles in het vliegtuig gaat met een waterkoker. Als de stewardess niet oplet dan wordt dat veel te heet. Controleer de temperatuur dus altijd zelf. Opwarmen van een fles in een magnetron wordt in Amerika ten strengste afgeraden en de meeste restaurants (ook op het vliegveld) zullen dit ook niet voor je doen, naar verluid vanwege aansprakelijkheid. Wel kun je een beker heet water krijgen waar je de fles in kunt opwarmen. De baby care centers in DisneyWorld hebben wel magnetrons staan die je zelf mag bedienen. Daar gaat het dus probleemloos. Ook de restaurants in de hotels in DisneyWorld hebben magnetrons staan voor algemeen gebruik, die je zelf mag bedienen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-04-09 om 05:18.

  5. Top | #85
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: Baby in het vliegtuig

    Dan hebben wij blijkbaar wel mazzel gehad, want vorig jaar september (vóór de nieuwe regels) en dit jaar mei zijn we naar Rhodos gegaan. Onze dochter was respectievelijk 4 en 12 maanden en we hebben allebei de keren gewoon een thermosfles van een halve liter mét heet water meegenomen zonder problemen. In mei is onze luiertas echt onderste boven gekeerd, en we hadden naast die thermosfles nog een rietjesbeker met aangelengde roosvicee én een klein flesje met onverdunde roosvicee mee. Aangegeven dat dit dus voor ons dochtertje was (voor tijdens de reis) en we mochten doorlopen.

    Volgende week vliegen we naar Florida, maar zullen we toch echt wat drinken voor ons dochtertje meenemen (ook omdat je al zoveel uur van te voren op Schiphol moet zijn). We zullen wel zien wat ervan gezegd wordt.

  6. Top | #86
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Baby in het vliegtuig

    Wij hadden ook drinken mee voor ons zoontje (9 jaar), want die lust alleen maar Yokidrink en vlogen afgelopen 19 oktober naar Florida. Bij de gate moet je dus inderdaad alles inleveren.... er gingen 5 pakjes fristi zo de vuilnisbak in. Wij moest om 12.00 uur boarden en zouden vertrekken om 13.40 uur. Pas als je weer in de lucht zit krijg je weer wat te drinken, dan ben je gauw 2,5 uur verder. Wat wij wel mensen zagen doen is; lege flesjes mee nemen en deze hier op het toilet vullen met water... Maar ik weet natuurlijk niet of jullie dochterje dat ook al drinkt. Succes Jolanda

  7. Top | #87
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    11

    Standaard Re: Baby in het vliegtuig

    Wij zijn dit jaar ook wezen vliegen met een kleintje.
    Je kan je eigen kinderwagen gewoon meenemen. De wagen gaat onder het ruim of je geeft het pas bij de slurf af. De kinderwagens in Amerika zien er een beetje anders uit dan hier in Nederland. Je kan ook je maxicose meenemen, maar die kan je ook huren in Amerika of kopen bij de Walmart.
    Je kan in wat flesjes gekookt water doen en dat in een ziploc (doorzichtig)zakje meenemen. En afgemeten poeder voor de baby. De stewardes kan de fles opwarmen. Je kan je baby gewoon verschonen op de wc. Het is wel krap, maar goed te doen.
    Als je gaat stijgen en landen is het misschien handig je baby te laten drinken ivm de oren. Dat gedoe met zie plastic bekertjes vind ik:-k onzin.
    DRaag je je baby in een draagzak? Is misschien handig als je geen kinderwagen meeneemt. Verder zou ik me niet zo druk maken, het komt allemaal goed. Het lijkt altijd zo'n geregel met zo'n baby, dat is het ook wel. Maar geniet straks lekker van de vakantie!!\\/
    Wij gaan in september voor 3 weken naar amerika. We zijn van plan om app. te huren ipv een hotel.
    Heeft er iemand ervaring mee met app huren en hoe is het gegaan en bevallen.
    We zijn erg benieuwd!!

  8. Top | #88
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Baby in het vliegtuig

    Ben het helemaal met Marije eens, wij hebben ook eens gevlogen toen onze zoon nog geen jaar was, stress en zorgen...de moraal van het verhaal....zoonlief had het prima naar zijn zin in het vliegtuig...ouders hebben zich voor niets druk gemaakt....komt allemaal goed....

  9. Top | #89

    Standaard Vakantie in Florida: het weer en kleine kinderen

    Dag allemaal,

    Al orienterend op de vakantie van volgend jaar viel ons oog op Florida. Na een paar jaar Europa met kleine kinderen denken we dat dit wel erg leuk kan zijn. Wat ons nog bezig houdt is het volgende.... Hoe is het klimaat in de maand juli en is Florida geschikt om met kindjes (4 en 6 jaar) te bekijken. We zaten zelf te denken aan bijvoorbeeld 4 stops, Kissimmee, St. Petersburg, Marco Island, Key West. En dat allemaal in 3 weken.

    Ik zou het leuk vinden om wat reacties te ontvangen... gaan jullie me nog enthousiaster maken, of raden jullie me Terschelling aan?

    Marco

  10. Top | #90
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Vakantie in Florida: het weer en kleine kinderen

    Hier kun je wat meer info over het weer vinden. Juli is wat warm en benauwd door de hoge luchtvochtigheid dus niet de meest ideale maand om naar Florida te gaan.

    Waarschijnlijk zit je door de schoolvakanties aan deze maand vast en heb je niet veel keuze.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •