Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 18 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 174

Onderwerp: Florida met kinderen

  1. Top | #131
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Advies veiligheid alleen met kind in Orlando

    Da's niet echt een juiste vergelijking.

    E.e.a. geldt voor Orlando, maar de meeste toeristen zitten toch in het onderste deel (lake Buena Vista, Kissimmee, International Drive, Davenport etc) en in die omgeving is het toch wat anders dan in de rest van (greater) Orlando.

    Datzelfde geldt ook voor andere steden: wat in die "meter" staat geldt voor de gehele stad, en dat is dus een gemiddelde over alle wijken. Het zegt dus helemaal niets over de plek waar je heen gaat c.q. verblijft.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-02-09 om 10:32.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #132

    Standaard Re: Advies veiligheid alleen met kind in Orlando

    Wat al eerder gezegd is, je moet het ook niet opzoeken door in achtebuurten te gaan wandelen bijvoorbeeld. Ik ben nu zo'n 6 keer in Los Angeles geweest en ben tijdens het eerste tripje 's nachts per ongeluk in Compton terecht gekomen. We knepen hem behoorlijk, maar zijn er zonder kleerscheuren weggekomen.

    Criminaliteit is overal, ook buiten de grote steden. Goed opletten, autodeuren op slot, enz enz enz

    Gelukkig bestaat Orlando voor het grootste gedeelte uit leuke dingen.

  3. Top | #133
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Advies veiligheid alleen met kind in Orlando

    Wij hebben tijdens een vakantie in de Los Angeles wijk Norwalk gezeten. We waren al weer hoog en breed thuis toen we hoorden dat dit de slechtste wijk van LA was. Wij hebben er niets van gemerkt. En kwamen ook regelmatig 's avonds pas weer terug in ons hotel.

    Ook zijn we nu al diverse keren in Orlando area geweest, waarvan we zelfs afgelopen zaterdag tijdens het Mardi Grass weekend in Downtown Orlando zijn wezen stappen met vrienden uit Orlando. We hebben helemaal geen enge dingen gezien of enige vorm van criminaliteit. Dus inderdaad als je je gezond verstand gebruikt en je hotel goed uitzoekt en een auto neemt die na een paar meter rijden meteen in de automatische deurvergrendeling schiet lijkt het me dat je een fantastische tijd gaat hebben met je dochter. Ik weet in ieder geval dat ik wel gegaan zou zijn in jouw situatie.

    Groetjes,

    Bianca
    Laatst gewijzigd door robisjo; 24-02-09 om 22:52.

  4. Top | #134

    Standaard Florida met kinderen

    Hallo

    We plannen een reis met onze 3 kinderen (9-7-3 jaar) in april 2010. De auto is gehuurd, hotels en huis zijn gereserveerd. ZIjn er mensen met praktische reistips om de trip met de kinderen zo aangenaam mogelijk te laten verlopen?

  5. Top | #135
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Florida met kinderen

    Hoi

    Wij hebben maar 2 kinderen dus wij gaan altijd achterelkaar zitten in de rijen met twee stoelen ieder met 1 kind dan kunnen deze al geen ruzie maken. Zal bij jullie niet gaan. Ze hebben beide een eigen trolleytas die ik dan vul met vilstiften tekenblok, snoep iets te lezen een nintendo ds, mp3speler met hun favoriete muziek, een knuffeltje en een paar kleine cadeautjes die dan tijdens de reis uitgepakt mogen worden. En in het vliegtuig kunnen ze ook nog tv kijken. Genoeg te doen.Ik weet niet met welke maatschappij jullie vliegen maar er zijn er waar de kinderen een welkomstasje of iets dergelijks krijgen tijdens de vlucht ook weer leuk. Onze zoon 11 gaat nu voor de vierde keer en dochter 6 voor de derde keer mee en we hebben nog nooit "problemen" met ze gehad. Altijd prettig gevlogen.

    Veel plezier en een fijne ontspannen vlucht
    Marita

  6. Top | #136
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    31

    Standaard Re: Florida met kinderen

    Hoi,
    Heb je al gedacht aan een bidon om het drinken in te doen tijdens de vlucht? Geen natte kleding omdat een van de kinderen zn drinken omstoot en/of bij turbulentie geen problemen.
    Vaak vermaken de kids zich wel in het vliegtuig met tv kijken ,kleuren of een boekje lezen. Fijne vakantie!

  7. Top | #137
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Florida met kinderen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sus Bekijk Berichten
    Heb je al gedacht aan een bidon om het drinken in te doen tijdens de vlucht?
    Vindt ik echt een hele goed tip die ga ik zeker onthouden

  8. Top | #138
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Florida met kinderen

    Vorig jaar gevlogen met een 2 en een 5 jarige. hadden disneydollars gemaakt die ze konden verdienen en waar ze de eerste dag reeds iets leuks mee konden kopen. hadden ook veel kleine dingetjes bij zoals Marita zei, ook van die klevertjes die je keer op keer terug kunt kleven op een soort panorama. elk uur veranderden ze van plaats, dus op toer bij hun mama. We hadden ook een fotoboekje gemaakt van al de leuke dingen die we in de parken gingen zien. Ze zijn ongelooflijk braaf geweest.

  9. Top | #139
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Neem eventueel een kinderzitje mee ( of verhoger), dit is verplicht in de vs. Volgens mij alleen voor de kleine van 3 jaar oud. Je kunt ze ook huren, maar kost natuurlijk veel meer. Ik nam het altijd mee in het vliegtuig, met de koffers mee.

    Ja nog een klein tippie...
    Zorg dat de kinderen iets bij zich hebben waar jullie telefoonnummers op staan. Stel dat je een kind kwijt raakt, kunnen ze dit aan iemand laten zien zodat je gebeld kunnen worden.
    ik geef mij dochtertje altijd duidelijke instructies, dat ze dan meteen naar iemand vh park moet gaan.... Ik ben haar 1 keertje kwijt geraakt.... Zij stond naast ons, en in 1 keer was ze weg. Dit gebeurde in blizzard beach..... Zij was helemaal overstuur en rende vervolgens naar de uitgang. Medewerkers probeerden haar tegen te houden, maar lukte niet.
    En rende toen het parkeer terrein op..... Medewerkers achter haar aan.

    Geloof mij nu maar dat was totale paniek...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-03-10 om 12:28. Reden: samengevoegd
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #140
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Florida met kinderen

    In het vliegtuig afgelopen week zag ik een klein Nederlands jongetje met een grote sticker op de achterkant van zijn trui geplakt met zijn naam en dat hij uit Nederland kwam met telefoonnummers van de ouders. Vond dat wel slim bedacht.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •