Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 149

Onderwerp: Mobiel internet

  1. Top | #41
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Mobiel internet

    Ik heb ook nog een handleiding van een leverancier gevonden, brengt misschien nog wat meer duidelijkheid.
    Ik heb via deze leverancier de opwaarderingen besteld, je krijgt dan per mail een code en zelf geactiveerd. De sim-cards had ik via een ander.

    Helaas kan ik de Ned.talige nergens meer vinden.

    http://www.aerobile.com/eshop/attgop...eday-p-61.html

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Oss
    Berichten
    18

    Standaard Re: Mobiel internet

    Uit eigen ervaring kan ik nu vertelen wat het beste is. Namelijk gewoon met je telefoon de winkel inlopen zodra je in florida bent. Ik had namelijk een sim kaart besteld van at&t die ik in NL ontving. Activeren kon telefonisch, maar koste veel moeite. Ik had er 50 euro tegegoed opgezet voor 1 maand internet met max 1 gb data. In florida werkte het echter niet en ben ik naar de winkel gegaan. Volgens hun lag het aan mijn android galaxy tab 10.1v. In NL had ik nooit problemen dus na 2 uur de winkel verlaten zonder oplossing. Ik moest vodafone maar bellen. Vodafone nl gaf aan dat er geen sim lock op zat dus probleem moest bij att liggen.
    Vervolgens ben ik naar t-mobile winkel gegaan in orlando en die testte eerst even of hij werkte met hun eigen simkaart. Hadden ze bij att ok gedaan maar werkte niet. Bij t-mobile wel.
    Nu had ik voor 50 dollar 3gb, dus 3x zoveel data. En het werkt perfect.
    Tmobile gaf als uitleg aan dat att ale apparaten registreerd met hun imei nummer en dit model komt niet voor, vandaar dat hij niet zou werken bij hun.
    Dus mijn advies, loop gewoon de eerste dag even een tmobile winkel binnen. Op hun site hebben ze een store locator, zodat je er 1 vind die dichtbij is.
    Ps dit bericht heb ik nu via tmobile op mijn pad getypt. Ben nu 4 dagen online en reserveer er hotels mee en kijk regelmatig op google maps om de mooiste route te kiezen, want tomtom kiest alleen de snelste. Ook gebruik ik hem als hotspot, zodat mijn vrouw via wifi ook kan interneten en whatsapp kan doen op haar mobiel. Dat was bij att ok niet mogelijk.

  3. Top | #43
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Mobiel internet

    .............Tmobile gaf als uitleg aan dat att ale apparaten registreerd met hun imei nummer en dit model komt niet voor, vandaar dat hij niet zou werken bij hun.
    ...............

    Komt mij wat vreemd over.
    AT&T sims met data en telefoon hebben gewoon gewerkt in Fl. in twee Chinese dualsim telefoons, die ik vanuit Hong Kong heb.
    Zoals al eerder op dit forum door mij gemeld, 2 AT&T simkaarten via Ebay.com besteld, hier in Nl geactiveerd en opgewaardeerd en op 1 in Fl. data bijgekocht bij de Walmart. Alles werkte.
    De simkaarten worden al een paar jaar met honderden via o.a. Ebay verkocht.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 23-03-12 om 20:59.

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    41

    Standaard Re: Mobiel internet

    knaapje kan jij aangeven(eventueel met link van ebay) welke kaart ik dan moet hebben voor telefonie. Heb op ebay gekeken maar zie door de bomen het bos niet meer.
    alvast bedankt

  5. Top | #45
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Mobiel internet

    Bij deze:
    http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-UN...item588a13e886

    Let wel op, ik meen dat je voor Iphones een andere ( kleinere?) nodig hebt.
    Op zijn EBay shop staan er meerdere.
    Succes.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 23-03-12 om 23:07.

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Oss
    Berichten
    18

    Standaard Re: Mobiel internet

    kwam mij ook vreemd over, maar resultaat is wel dat att niet werkt en tmobile wel. Ik wil alleen aangeven dat mensen beter naar een winkel kunnen gaan zodra ze in florida zijn ipv het gehannes vooraf.

  7. Top | #47
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Mobiel internet

    http://www.aerobile.com/eshop/attgop...eday-p-61.html

    Hier had ik mijn refill besteld.
    Je ziet ze praten gewoon over telefoons uit Europa en Azie
    ........If your phone is from Europe or Asia, please confirm it is a tri-band or quad-band phone............

    Ik heb dus mijn twijfels over het verhaal in de shop, maar ja als het niet werkt schiet je er niet veel mee op.

  8. Top | #48
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Mobiel internet

    Stel dat we een Amerikaanse simkaart kopen als we daar zijn. Kun je dan ook voordelig naar Nederland bellen? Stel dat het een dollar per minuut is....

    Maar ja misschien kunnen mijn ouders dan beter naar ons Amerikaanse nummer bellen, dat is dan goedkoper.

  9. Top | #49
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Mobiel internet

    Met AT&T prepay is het $49 ct per minuut, maar er zijn meerdere mogelijkheden, ook om voor een vast bedrag een bepaalde periode te bellen. (http://www.wireless.att.com/learn/in...ernational.jsp)
    Let op dat ook het ontvangen van gesprekken op je GSM in de US mogelijk wat kost.
    Je eens goed inlezen op bijv. de site van TMobile of AT&T.
    http://www.att.com/support_media/ima..._ILD_Rates.pdf
    Laatst gewijzigd door knaapje; 25-03-12 om 23:01.

  10. Top | #50
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    2

    Standaard Re: Mobiel internet

    Bij onze vorige reis naar Californië heb ik ter plaatse een SIM kaart van T-mobile gekocht en zo'n maandabonnement van $50. Meteen geactiveerd in de winkel en werkte perfect.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •