Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 15 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 149

Onderwerp: Mobiel internet

  1. Top | #31
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida?

    Gelukkig heb je dan geen hotel bij de luchthaven. OV in Orlando is niet je van het. Zorg dat je alles goed op elkaar afstemt.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #32
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Mobiel internet in Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Die Virgin dongle doet het volgens mij niet overal...
    In Florida nog geen klagen gehad, in de rest van Amerika zijn er gebieden met minder bereik. Maar goed, voor $ 20 per maand (even eerste investering niet meegerekend, maar ik kom er nog wel eens) :wink:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    39

    Standaard Internet op Mobile telefoon GSM, tips AUB

    Hoi, in de loop van het jaar willen wij naar Florida nu is de smartPhone erg gemakkelijk en zeker Internet een beetje onmisbaar.
    Wat is nu het beste en de handigste manier om 3 weken hiervan gebruik te maken.
    Ik heb een Abbo bij KPN en deze heeft voor de States geen praktische oplossingen.
    Bellen is niet erg belangrijk omdat dat via skype kan en via whatsapp kan ik erg goed contact houden met de anderen (ook onderling)
    Mijn idee is om het volgende te doen (dit kan alleen als ik het buitenlandse telefoon nummer al heb zolang ik nog in nederland ben): Ik spreek mijn voicemail op mijn Nederlandse mobiele telefoon in met daarin o.a. de gegevens van mijn (tijdelijke) telefoonnummer.
    De simkaart zal nadat we uit Nederland vertrokken zijn niet meer aangezet mogen worden omdat ik anders een rekening krijg voor de mensen die mij proberen te bellen.
    De simkaart zal dan in het vliegtuig of bij de gate omgewisseld worden met de Amerikaanse SIM.
    Hierdoor denkt de Sim dat ie nog in Nederland is en heb ik dus niets te maken met bijkomende kosten voor bellen in het buitenland.
    Als iemand een betere tip of idee heeft hoor ik het graag.

    Nu de vraag: Wat is de beste manier en wat zijn ongeveer de kosten om voor deze 3 weken Internet op mijn mobieltje te krijgen.

    greez
    Johan
    Ik heb last van het Disneyvirus
    22-10-2012/12-11-2012 in Florida

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Oss
    Berichten
    18

    Standaard Re: Internet op Mobile telefoon GSM, tips AUB

    Wat ik ga doen is een AT&T prepaid kaart halen. Deze heb ik via ebay bestle duit US voor 6 euro incl verzendkosten.
    Na activatie zal ik er er voor 60 dollar een data plan opzetten = (45 euro) opzetten en dan kan ik 5 gb aan internetten, zoveel maak je meestal niet op en als het toch meer is dan kan je gewoon niet meer internetten tot je weer een nieuw data abbonement afsluit.

    het is best verwarrend allemaal en ik ga deze week nog even bellen met AT&T, je kan je sim in nederland alleen activeren als je hen belt, of als je al een geactiveerde kaart koopt, maar dat is lastig. Ook is het data abonnement een beetje onduidelijk. wanneer je op deze site kijkt: http://www.wireless.att.com/cell-pho...hone-plans.jsp dan staat er unlimted data voor 50 dollar, maar dat is niet voor smart phones of tablets. dan heb je extra data abbonement nodig en hier staat alleen 500 mb voor 25 dollar. Maar op een andere pagina http://www.wireless.att.com/cell-pho...nect-plans.jsp heb je ook 5GB voor 50 of 60 dollar, afhankelijk van het device.

    Ook zijn er nog AT&T wifi punten, maar daar moet ik nog even wat meer navraag over doen.

    zodra ik met ze gebeld heb, (waarschijnlijk dinsdag avond) dan laat ik wel iets meer weten. Volgende week zitten we al in Florida dus kan ook weten of alles gelukt is.

  5. Top | #35
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Internet op Mobile telefoon GSM, tips AUB

    Kijk eens op www.mrsimcard.com. Ze helpen je bij alles. Je betaald wel ietsje meer maar je kan via AT&T prepaid kaarten in de winkel opwaarderen. Simkaart wordt voordat je vertrekt naar je toegestuurd en zij activeren de kaart ook.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #36
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Internet op Mobile telefoon GSM, tips AUB

    Ebelix, bedankt voor deze link! Volgens mij staan hier best wat goede aanbiedingen op. Ik heb daarom wel 1 vraag. Heeft iemand ervaring met Simple Mobile? Ik zie daar nl deze aanbieding:

    30 Day Simple iPhone USA Unlimited Talk Text and Unlimited Data and UNLIMITED CALLS TO 10 NUMBERS IN 50 COUNTRIES: 99.99$

    Vooral dat laatste is best een mooie optie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-12 om 08:21. Reden: fqe

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Mobiel internet

    Ik heb geen ervaring met Simple maar wel ervaring met deze website. Ik ben zelf erg goed geholpen wat mij veel vertrouwen heb gegeven in de producten die ze aanbieden.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #38
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Internet op Mobile telefoon GSM, tips AUB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wverdonk Bekijk Berichten
    Wat ik ga doen is een AT&T prepaid kaart halen. Deze heb ik via ebay bestle duit US voor 6 euro incl verzendkosten.
    ...................
    het is best verwarrend allemaal en ik ga deze week nog even bellen met AT&T, je kan je sim in nederland alleen activeren als je hen belt, of als je al een geactiveerde kaart koopt, maar dat is lastig.
    .
    ..............................zodra ik met ze gebeld heb, (waarschijnlijk dinsdag avond) dan laat ik wel iets meer weten. Volgende week zitten we al in Florida dus kan ook weten of alles gelukt is.

    In oktober j.l. 2 simcards gekocht via Ebay.com en via internet geactiveerd.
    Je moet het maximaal zo'n 48 uur voor aankomst in de USA doen.
    Je moet dan tijdens het activeren gelijk saldo erop zetten.
    Bij aankomst in de USA, toestel aanzetten, je krijgt dan een SMS met code en bij ons werkte het vlekkeloos.
    Je kunt dan bij bijv. Walmart extra opwaardeerkaarten voor bellen en/of data kopen.

    Ik had er zelfs een Nederlandstalige handeiding voor als je wilt wil ik proberen hem op te zoeken.

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    41

    Standaard Re: Mobiel internet

    knaapje, ik heb wel interesse in die handleiding

  10. Top | #40
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Mobiel internet

    Kan hem zo in de gauwigheid alleen in het Duits vinden, heb je daar wat aan?
    Sie können hier per Sofort-Kauf eine neue und unbenutzte Prepaid Simkarte für Ihren USA-Aufenthalt erwerben. AT&T ist einer der größten Netzbetreiber, so dass Sie fast überall in den USA telefonieren können.

    Sie müssen die Simkarte vor der ersten Nutzung über die Website von AT&T registrieren. Dabei müssen Sie die Seriennummer angeben, die auf der Rückseite der Karte aufgedruckt ist sowie den gewünschten ZIP-Code (=Postleitzahl), auf dessen Basis dann die Vorwahl vergeben wird. Sie müssen auch die IMEI-Nummer Ihres Handys angeben. Diese wird durch Drücken von *#06# angezeigt. Danach bekommen Sie Ihre neue Telefonnummer sofort zugewiesen. Sie können also noch vor Ihrem Abflug die Karte von Deutschland aus registrieren und Ihre Telefonnummer den gewünschten Personen mitteilen.

    Bei der Registrierung müssen Sie sich zwischen zwei Tarifen entscheiden, dem "Simple Rate Plan", bei dem eine Gesprächsminute innerhalb der USA 10¢ kostet, und dem "Unlimited Daily Talk And Text Plan", der eine Flatrate für Gespräche innerhalb der USA für $2 am Tag bietet (wird nur für Tage berechnet, an denen das Handy auch benutzt wird). Bitte beachten Sie, dass man in den USA nicht immer anhand der Telefonnummer erkennen kann, ob es sich um einen mobilen oder einen Festnetzanschluss handelt. Daher gelten die o.g. Preise sowohl für abgehende Telefonate innerhalb der USA, als auch für sämtliche eingehende Telefonate. Das Ganze ist in den USA auch bei anderen Providern üblich und immer noch preisgünstiger, als wenn Sie über Ihre deutsche Telefonnummer angerufen würden. Übrigens sind abgehende Gespräche nach Deutschland recht preisgünstig: Eine Gesprächsminute kostet im Tarif "Simple Rate Plan" 59¢ und im Tarif "Unlimited Daily Talk And Text Plan" 49¢. Abgehende SMS innerhalb der USA sowie eingehende SMS kosten 20¢, und abgehende SMS nach Deutschland kosten 25¢. Datenverkehr kostet 1¢ pro 5KB. Man kann über die Nummer 611 auch Datenpakete buchen: 10MB für $5, 100MB für $15 oder 500MB für $25 (zu verbrauchen jeweils innerhalb von 30 Tagen).

    Die Nutzung der Simkarte ist nur in den USA möglich. Es gibt kein Startguthaben. Sie müssen nach Ankunft in den USA also eine Aufladung vornehmen. Zwischen der Aktivierung und der ersten Aufladung sollte nicht mehr als eine Woche liegen.

    AT&T Aufladekarten gibt es überall in den USA - vor allem in Drogerien. Auf den Aufladekarten befindet sich ein Aufladecode, den Sie per Sprachcomputer unter der Telefonnummer 611 eingeben müssen. Das Guthaben können Sie abfragen unter *777#. Aufladekarten sind für $15, $25 und $100 erhältlich. Bei Aufladung von $15 verlängert sich das Guthaben um 30 Tage, bei $25 um 90 Tage und bei $100 um ein Jahr. Diese verhältnismäßig kurzen Fristen sind Standard in den USA.
    Ich selbst habe derartige Sim-Karten von AT&T bereits bei mehreren USA-Aufenthalten genutzt (auch für die Datennutzung), so dass ich hier auf eine gewisse Erfahrung zurückblicken kann. Falls Sie also vor oder nach dem Kauf irgendwelche Fragen haben, zögern Sie nicht, mich zu kontaktieren.
    Je hoeft het Imei nummer van je telefoon niet op te geven, voorzover ik me nog kan herinneren.
    Maar het wijst zich vanzelf.
    Essentieel is alleen, dat je tijdens het aanmelden gelijk de eerste keer opwaardeert en dat je het kort voor vertrek doet.

    Mocht je nog wat willen weten laat het weten en ik zal proberen je verder te helpen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-12 om 06:52. Reden: quote



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •