Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 15 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 149

Onderwerp: Mobiel internet

  1. Top | #11
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    Volgens mij is dit al vrij lang zijn tarief ? De 65 euro per week (ex BTW) en volgens mij betaal je max 3 weken voor een maand gebruik. Nog steeds iets van 240 euro of zo in jouw geval dan. Dat is een hoop geld; er is tegenwoordig veel gratis WiFi.

    Je zou ook eens kunnen kijken of je nog in hotels WiFi moet betalen, en of je dat ook zou doen. En dat tegen elkaar afzetten. Het is wel heel relaxed om onderweg gewoon online te zijn, en makkelijk dat daar meerdere personen gebruik van kunnen maken, maar voor 240euro kan je ook veel andere leuke dingen doen :-\"
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #12
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Het is wel heel relaxed om onderweg gewoon online te zijn
    ... ik vind het soms ook heel relaxed om een paar weken heel erg off-line te zijn... ik zat eigenlijk meer te kijken voor mijn zoon, omdat we vijf weken gaan deze zomer.

  3. Top | #13

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Volgens mij is dit al vrij lang zijn tarief ?
    Heb voor het laatst ergens halverwege Januari gecheckt, en had dus deze week wel even een tegenvallertje maar de oude tarieven zullen wel niet kostendekkend zijn geweest.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    maar voor 240euro kan je ook veel andere leuke dingen doen :-\"
    Je haalt me de woorden uit de mond.:mrgreen:
    Dan maar iets minder mobiel. Zie het onderweg internetten toch meer als gimmick en heb gelukkig bij de meeste hotels gratis Wifi.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    Ik heb afgelopen december ook gebruikt, toen was de prijs ook niet anders hoor #-o
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    @derrobbie Oude prijzen waren echt wel kostendekkend hoor, maar toen had je maximaal 50MB per dag, nu heb je onbeperkt ;-).

    @koenkamphuys Aan de ene kant waar, aan de andere kant: De Droam geeft mij de mogelijkheid om onderweg te werken, als we in de auto zitten. Dit geeft het voordeel dat ik dan als we in het hotel/huis zijn aangekomen niet meer hoef te werken.

    Voor mij (en ik denk dat ik eigenlijk ook voor MattRob kan spreken...) is het die €65 per week ruim waard, we hebben er altijd zoveel plezier van...! Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen zoveel over heeft voor internet, maar als je het er voor over hebt is het wel erg prettig om overal te kunnen internetten.

  6. Top | #16

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1250 Bekijk Berichten
    Oude prijzen waren echt wel kostendekkend hoor, maar toen had je maximaal 50MB per dag, nu heb je onbeperkt ;-).
    Het verschil in MB's had ik opgemerkt. Het is alleen jammer dat ie, indien het toch kostendekkend was, niet beide alternatieven aanbiedt. 50MB was voor mij meer dan genoeg.

    En dan heb ik ook nog het probleem van dekking in het 'Wilde Westen'. Hele stukken waar wij langsrijden hebben bij zowel Verizon als Virgin geen dekking (volgens hun websites althans).:-k
    Al met al was dit voor mij voldoende reden om er toch maar van af te zien, maar indien internet om wat voor reden ook belangrijk voor je is, valt €65,- natuurlijk nog alleszins mee.
    En gelukkig kan/mag iedereen dat voor zichzelf bepalen.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1250 Bekijk Berichten
    De Droam geeft mij de mogelijkheid om onderweg te werken, als we in de auto zitten. Dit geeft het voordeel dat ik dan als we in het hotel/huis zijn aangekomen niet meer hoef te werken.
    Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik mijn werk in Nederland kan laten als ik op vakantie ga. Maar als je internet op vakantie moet hebben voor je werk dan moet de werkgever betalen. Of als je zelf ondernemer bent, zijn het bedrijfskosten die je van de fiscus kan aftrekken. Dat scheelt in de netto kosten van je dongeltje. Alleen zoveel uitgeven voor internet om een beetje online contact te houden, en mijn zoon de halve vakantie te laten chatten met zijn vrienden, nou nee. Dan maar geen dagelijks verslag van de vakantie op het florida forum. :-#

  8. Top | #18
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1250 Bekijk Berichten
    Er schijnen erg veel problemen te zijn met het Virgin netwerk en MiFi/Dongle, ik blijf dus nog maar even bij de Droam voor €65 per week ;-).
    Welke problemen? Ik heb de Broadband2Go Dongle van Virgin Mobile al tijdens verscheidene vakanties in Florida gebruikt en het werkt super. Geen problemen mee gehad.

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    Ik weet dat er veel problemen zijn met de MiFi van Virgin... Dongle heb ik geen ervaring mee (ik vind het ook raar dat ik dat zelf heb geschreven ;-)).

  10. Top | #20
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Mobiel internet / telefoonkaart

    Maar je krijgt bij droam toch dezelfde Virgin MiFi ? Dus dat maakt dan niet uit ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •