Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 15 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 149

Onderwerp: Mobiel internet

  1. Top | #111
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Mobiel internet

    Wij hebben gebruik gemaakt van een SIM van 'GoSmart' (tmobile netwerk), gewoon direct in je telefoon en klaar

    Kosten (voor zover ik het me goed herinner)
    20 dollar voor de simkaart
    40 dollar voor een maand onbeperkt web (2g) bellen en sms binnen de usa

    Dus voor 60 dollar ben je klaar. Persoonlijk vind ik het toch prettiger via mn eigen telefoon + bellen en sms'sen (zeker als je met een groep ben) is me ook erg goed bevallen!

  2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    17

    Standaard Re: Mobiel internet

    Ik neem altijd een 1 maand abonnement van Metro PCS (sim, onbeperkt alles via 4g) voor maar 60 dollar per maand. Je zit niet vast aan maandelijkse kosten, maakt gebruik van T-Mobile en de sim kaart stop je gewoon in je eigen telefoon. En als je dan die telefoon als hotspot instelt dan kunnen andere in je familie er ook gebruik van maken.

  3. Top | #113
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Mobiel internet

    En wat betaal je dan los voor de SIM kaart? Of verlopen die niet zoals in nederland.

  4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    17

    Standaard Re: Mobiel internet

    Je hebt gelijk, ik was vergeten te vermelden dat de simkaart los $10 zal kosten en dat deze zal verlopen als je niet meer betaald.

    Er zijn overigens ook minder "dure" abonnementen en dan heb je nog steeds onbeperkt data maar beperkt 4g. Als je dan het data limiet bereikt hebt dan ga je over van 4g naar 3g of 2g.

  5. Top | #115
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Mobiel internet

    Weet niet of ik hier juist zit met mijn vraag. Maar wie weet wat het beste is om met mijn ipad mini internet te hebben onderweg .

  6. Top | #116
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Mobiel internet

    Als je de iPad alleen maar gebruikt voor bv Facebook, je webmail, en om te zoeken op/met Google dan is de aanschaf van een MiFi met een Prepaid dataplan van 1Gb wel een goede optie denk ik.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #117
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Mobiel internet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Uiteindelijk toch de Virgin Mobile HotSpot aangeschaft bij Walmart. De installatie gaf wat probleempjes (...)
    Ik zie nu pas je vraag hierover, dit komt dus een beetje als mosterd na de maaltijd, maar een pagina voor dat je je vraag stelde had ik mijn mening al gegeven - en over installatieprobleempjes gehad:
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...152#post189152
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...311#post189311

    Koen

  8. Top | #118
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Mobiel internet

    Wij hebben een Verizon 4510 4g lte gekregen van een vriend van ons en hebben daar met prepaid kaarten data op gezet.
    Het ding werkt perfect en heeft echt overal 4G dekking. $ 15,00 voor 250MB een week geldig, $ 30,00 voor 1GB een maand geldig en $ 60,00 voor 10GB een maand geldig. We hebben hem eerst geprobeerd met een klein kaartje en het werkt super! Op deze kun je 5 apparaten aansluiten, op de opvolger de 4629 4g lte 10 apparaten.

  9. Top | #119
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Mobiel internet

    Deze zomer een Huawei Mifi gekocht om internet te hebben tijdens onze rondreis. Echter nergens handige kaartjes kunnen kopen onderweg, dus ligt nog steeds spiksplinternieuw, ongebruikt in de kast. Iemand tips?

  10. Top | #120
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Mobiel internet

    Misschien wel een stomme vraag, maar welke provider, dus simkaart met nummer heb je er bij. In die van ons zit een simkaart van Verizon (het apparaat is daar ook van, maar dat is minder belangrijk) met een eigen lokaal prepaid telefoonnummer (van de vorige eigenaar) en daarmee, en met je apparaat ID, maak je bij Verizon ook een Mobile account aan. Daar hoort ook een US adres bij, maar dat mag van alles zijn, net als het telefoonnummer (homephone) wat ze vragen, mag allemaal fictief.

    Het belangrijkste is dus de simkaart+nummer met het plan (abonnement), in ons (en de meeste) geval(len) dus prepaid. En daarvoor (dat plan) kun je kaartjes kopen (kosten 1 cent), bij bijvoorbeeld Walmart, waarop je bij de kassa een bedrag laat zetten (15, 30, 50, 80, 100 dollar), al naar gelang je nodig denkt te zijn. Achter op dit kaartje zit een krasstrook met daaronder het nummer wat je nodig hebt om je MiFi op te waarderen.

    Dat kan bij Verizon op 2 manieren; via internet, op het MyVerizon account wat we aangemaakt hebben, daar vul je het krasnummer in, en klaar. Of via een gratis telefoonnummer, waar je via een menu je simkaartnummer (telefoonnummer) intoetst en daarna je krasnummer, waarna je moet wachten op verificatie door één van de Verizon medewerkers. Iets meer omslachtig, maar als de website er uit ligt, zoals van de week, heb je geen andere keuze.

    Wij hebben Verizon, omdat onze vriend dat heeft genomen, en als je iets gratis krijgt heb je weinig keuze. Hij heeft Verizon genomen omdat die in Florida en Georgia de beste dekking hebben, alleen in bijvoorbeeld het Westen wat minder. Dus ik zou een provider uitzoeken die de beste dekking heeft in het gebied waar je hem (het meest) wil gebruiken. Welke waar het beste is kun je makkelijk uitzoeken op het interweb (© Fast 'n Loud )

    Tot zover wat onze ervaringen zijn met de Jetpack van Verizon. Hoe andere providers werken weet ik niet.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •