Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 15 EersteEerste ... 412131415 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 149

Onderwerp: Mobiel internet

  1. Top | #131
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Mobiel internet

    Heb zelf via de T-Mobile shop een simkaart gehaald. Krijg je een maand onbeperkt bellen in Amerika voor en diverse landen (waaronder Nederland). Ook een bundel voor SMS (USA only!) en een databundel voor internet. : $50 UL Talk Tekst Web (500MB at 4G)plan om helemaal duidelijk te zijn.

    Unlimited Nationwide Voice
    Unlimited Nationwide Messaging
    Untlimited Web (first 500 MB at up to 4G Speeds)

  2. Top | #132
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Mobiel internet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Zoals je weet heb ik vorig jaar zelf ( zie : #110 ) zo'n MiFi aangeschaft bij Walmar(...) En wat betreft het datategoed, hier zit dus wel een 'houdbaarheidstermijn' aan van , ik dacht. 3 maanden.....
    Eén maand.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-14 om 21:12. Reden: q

  3. Top | #133

    Standaard Re: Mobiel internet

    Van de zomer ga ik naar amerika en neem ik m'n ipad mini + cellular, iphone 5 en een macbook mee.
    Ik ben opzoek naar een sim die ik in m'n ipad kan doen en doormiddel van de hotspot functie met m'n iphone verbinding kan maken met de ipad, ik wil minimaal 2gb aan data hebben.

    Ik heb verschillende mogelijkheden gezien maar het is me nog niet helemaal duidelijk, AT&T Gophone, Redpocket, Internet on the go, T-mobile.

    Wie kan mij helpen en ook belangrijk hoe kan ik aan deze simkaart komen, bestellen vanuit Nederland of ter plekke aanschaffen?

  4. Top | #134
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Mobiel internet

    Hallo Bassieboy,
    Wij hebben een Verizon 4510 4g lte en hebben daar met prepaid kaarten data op gezet.
    Het ding werkt perfect en heeft echt overal 4G dekking. $ 15,00 voor 250MB een week geldig, $ 30,00 voor 1GB een maand geldig en $ 60,00 voor 10GB een maand geldig. We hebben hem eerst geprobeerd met een klein kaartje en het werkt super! Op deze kun je 5 apparaten aansluiten, op de opvolger de 4629 4g lte 10 apparaten.

    Je kunt ook dezelfde kopen als PenPe: EEn Virgin Mobile Hotspot bij Walmart.Voor $20 heb je een Virgin prepaid-card met max 1Gb data en die is een maand geldig, ruim voldoende om voor onderweg wat op te zoeken met Google(Maps), mn Faceboek pagina bij te werken en het checken van de mailbox.


    Of dezelfde als Bieg:
    Wij gebruiken met meerdere personen tegelijk de 4G hotspot van T-Mobile. Kost voor 2,5Gb iets van $30. Doen we de hele vakantie mee en houden ruim over.
    Of je kijkt nog even verder op dit mooie forum.


  5. Top | #135

    Standaard Re: Mobiel internet

    Bedankt voor je antwoord, echter was dit niet direct mijn vraag.

    Eigenlijk wil ik het volgende weten; Welke sim kaart (minimaal 2gb) kan ik het beste kopen om in m'n ipad te stoppen zodat ik op m'n ipad kan internetten en m'n ipad kan gebruiken als hotspot (wat een mifi overbodig maakt).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-03-14 om 20:02. Reden: q

  6. Top | #136
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Mobiel internet

    Ik denk dat je dan nog even verder moet zoeken. Ik vraag me alleen af of je je Ipad overal mee heen wil nemen om online te zijn. Ik persoonlijk vindt dan zo'n MiFi handiger, doe je zo in je tas, meld je apparaten erop aan en klaar.

  7. Top | #137

    Standaard Re: Mobiel internet

    Ik hoef niet overal internet te hebben, het is handig voor in de auto en eventueel op een hotel kamer waar de wifi traag is.

    Als ik het goed begrijp kan ik onderstaande sim in de wallmart kopen en deze in m'n ipad stoppen zodat ik overal op internet kan?

    http://www.walmart.com/ip/Email-Deli...ingMethod=p13n

  8. Top | #138
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Mobiel internet

    Voor diegenen die nu in Orlando zijn of op het punt staan om naar Orlando te vertrekken, hij is nu wel heel erg goedkoop .





    Wel even zoeken want bij het filiaal op 4444 W Vine St in Kissimmee is 'ie (tijdelijk) uitverkocht...


    At the moment on a roadtrip through Texas

  9. Top | #139
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Mobiel internet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassieboy Bekijk Berichten
    Ik hoef niet overal internet te hebben, het is handig voor in de auto en eventueel op een hotel kamer waar de wifi traag is.

    Als ik het goed begrijp kan ik onderstaande sim in de wallmart kopen en deze in m'n ipad stoppen zodat ik overal op internet kan?

    http://www.walmart.com/ip/Email-Deli...ingMethod=p13n
    Hallo, je bent ook een simcard nodig en dit is alleen tegoed. Je kunt het beste naar de Walmart o.i.d. gaan en vragen of ze je hiermee helpen.

  10. Top | #140



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •