Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 29 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 285

Onderwerp: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

  1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Naar Florida met Kerst... vlucht & auto?

    Allereerst welkom op dit leuke forum
    Zo te zien heb je al aardig wat informatie bij elkaar verzameld. Wat is het beste dat is natuurlijk voor iedereen anders, want iedereen heeft een andere voorkeur voor maatschappij en zo.

    Voor de auto zou ik toch zeker gaan voor een all inclusief pakket of dat nu van Alamo of Hertz of eautohuur is. dan weet je in ieder geval dat je alle verzekeringen erbij hebt en hoef je dus niet druk om te maken.
    Een goedkope site hiervoor is momenteel inderdaad zoals Eric zei Usareisen.de

    Tja en welke vliegmaatschapij? er zijn er zo veel!
    Veel gebruikt hier zijn toch Delta, United, Martin Air(die overigens direkt vliegt als enige) Zelf heb ik dit keer Delta genomen gewoon omdat het de goedkoopste was, en ik er een stop-over mee kon boeken gratis.

    Dus kijken toch nog eens rond voor wat voor jouw de beste keus is, en mocht je iets gevonden hebben leg het hier voor. weet zeker dat je altijd wel reactie op je voorstel zult krijgen.

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: Naar Florida met Kerst... vlucht & auto?

    Wij zijn gewoon met onze wensen naar een Globe reisbureau gegaan en die hebben in samenspraak met ons een reis samengesteld. De kosten hiervan zijn maar € 20,- (boekingskosten). We vliegen rechtstreeks naar Orlando voor een tarief wat ik bij diverse aanbieders die hier worden vermeld nog niet ben tegengekomen. De autohuur bij Hertz word gratis uitgebreid van type C naar F en kregen er gratis "Neverlost" erbij.
    Wat ik bedoel te zeggen is dat als je ruim van te voren de zaken regelt dat je vrij veel geld kan besparen. Het is onze eerste reis naar de USA en we willen de zaakjes goed geregeld hebben. Jullie hebben kinderen dus ik zou je als vader van 2 tieners een rechtstreekse vlucht aanraden.
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  3. Top | #43
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Naar Florida met Kerst... vlucht & auto?

    Jullie hebben kinderen dus ik zou je als vader van 2 tieners een rechtstreekse vlucht aanraden.
    Of juist niet.
    Rechtstreeks heeft voordelen, maar overstappen ook.
    Het grootste verschil is dat je al op de overstapluchthaven alle sores van immigration en customs hebt, en dus bij aankomst in Florida zo door kan lopen naar buiten, en dus ook geen halve 747 voor je hebt bij de autoverhuur !!
    De totale reistijd is meestal daardoor hetzelfde.
    Daarbij is er maar een mij die rechtstreeks vliegt (Martinair) en met overstap heb je heel veel keuze.
    Eric

  4. Top | #44
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Naar Florida met Kerst... vlucht & auto?

    Eric heeft helemaal gelijk wat mij betreft!! en je VS-gevoel begint ook nog eens eerder. \\/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 22:03. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Naar Florida met Kerst... vlucht & auto?

    Dank voor alle enthousiaste reacties en goede tips!

    Ik heb LTU afgelopen week gemaild en kreeg toen te horen dat ze pas juni/juli met de flight calender voor dec-jan kwamen.

    Directe vlucht met Martinair leek ons zeker het ideaalst, maar pakt ~1500 euri duurder uit dan een vlucht met Alitalia... vinden we toch wat veel van 't goede.

    We hebben inmiddels de knoop maar doorgehakt en hebben via een lokaal reisburo geboekt. Vlucht met Alitalia en een huurauto via Sunnycars, met extra WA-verzekering. Hoeven we ons daar alvast geen zorgen meer om te maken en kunnen we ons concentreren op de leuke dingen die we ginds kunnen gaan doen straks! Het prijsverschil tussen lokaal en via internet boeken was zo minimaal dat we voor de lokaal boeken variant gekozen hebben. We zijn niet echte reis-experts en zeker met 2 zo'n kleine koters erbij is het toch wel handig om zo een echt aanspreekpunt te heben.

    Via Alitalia stappen we over in Milaan. Dat leek ons met de kids handiger dan een overstap in de States, aangezien je dan weer met je hele hebben en houwen door de fijne US-customs heen moet. Of het overstapmoment op 't einde/begin van de vlucht ligt maakt op zich niks uit, want dat is bij de terugreis precies andersom.

    Overigens, we zijn aan deze periode gebonden ivm werk in de onderwijs-sector.

    Nu dus op zoek naar leuke dingen voor ons, en voor de kinderen. Dat zal nog een hele uitdaging worden om daar een leuke balans in te vinden. Voor tips houden we ons altijd aanbevolen!

  6. Top | #46
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Naar Florida met Kerst... vlucht & auto?

    Via Alitalia stappen we over in Milaan. Dat leek ons met de kids handiger dan een overstap in de States, aangezien je dan weer met je hele hebben en houwen door de fijne US-customs heen moet.
    Dat moet je zowieso, of je nu overstapt in de US, of aankomt....
    Nu heb je bij aankomst in Florida al die sores, anders loop je er gewoon uit.
    Eric

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard Re: Naar Florida met Kerst... vlucht & auto?

    Hoi, ook wij gaan 21 december florida verkennen voor 14 dagen en ik heb mijn vlucht via WTC geboekt. 2 volwassen en 2 kinderen (4 en 11 jaar) voor 1745 inclusief alles. Ik vlieg met United Airlines.

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Kerst en Oud & Nieuw

    Hallo allemaal,

    Het is nog eventjes weg.......maarrrrr..........wij hebben geboekt voor 2 weken Orlando met kerst en oud & nieuw. Hebben jullie nog tips voor luxe uit-eten :-({|=, speciale dingen die met kerst leuk zijn (buiten de parkbezoeken dan).

    Ik hou me aanbevolen :-d

    groetjes,

    Suzie

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard Re: Kerst en Oud & Nieuw

    ja er is altijd van alles te doen rondom die tijd,zoals candle light christmas boot parades,winter wonder land bijna in elke stad wel te vinden,leuke markten en ga zo maar door!

  10. Top | #50
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kerst en Oud & Nieuw

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suzie Bekijk Berichten
    Hebben jullie nog tips voor luxe uit-eten :-({|=, speciale dingen die met kerst leuk zijn (buiten de parkbezoeken dan).
    Ik heb er nog wel een paar: http://www.christmasinorlando.com/

    Gave website met zo'n beetje alles wat er te doen is rondom de kerstdagen: evenementen, wat er te doen is in de parken, waar je Santa kunt tegenkomen, waar je leuk kunt christmas-shoppen, en nog veel meer.

    Wel duidelijk door het Gaylord Palms Resort gesponsorde website, maar dat mag de pret niet drukken. Gewoon enorm veel info!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •