Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 29 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 285

Onderwerp: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    Hoi,
    Wij hebben vorig jaar voor de 1e keer de Kerstvakantie doorgebracht in Florida Orlando. Een geweldige ervaring vinden wij. Alle parken prachtig versierd, overal Kerstmuziek maar je loopt wel lekker in je zomerkleding. Vorig jaar was het tussen de 20 en 25 graden, helemaal perfect. Nu vertrekken wij op 26 december en verblijven tot 2 januari in Orlando. Vervolgens een cruise vanaf Fort Lauderdale voor 6 dagen. We kijken er heeeeel erg naar uit. Heel veel plezier gewenst in Florida.
    Groetjes
    Fan

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Nou... vorig jaar heeft het in orlando op 1ste kerstdag gegoten... bij 15 graden C ... (wij waren op dat moment in Animal Kingdom) vroeg weggegaan, nat tot op het bot...

    2de kerstdag was wel mooi 22 graden
    Met de jaarwisseling was het 19 graden in EPCOT
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-03-09 om 17:09. Reden: full quote eruit

  3. Top | #23
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    's-Gravenzande
    Berichten
    7

    Standaard

    Hallo,
    We vliegen met Martinair en we landen in Miami. We verblijven daar twee nachten, dus 23 en 24 december. Dan gaan we naar Key-West en blijven daar ook 2 nachten, dan naar Key Largo, 2 nachten, Fort Lauderdale 1 nacht en dan naar Orlando, dus daar vieren we oud en nieuw. In Orlando verblijven we t/m 7 januari. Heel programma dus, we zijn erg benieuwd.
    Groetjes Jacqueline

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    11

    Standaard

    Ze hebben alleen in amerika maar 1 kerstdag. Dat is wel jammer en idd de dag na kerst brengt iedereen de cadeau's die ze gekregen hebben allemaal terug. Als jullie naar Key largo gaan is het leuk om een speedboot te huren bij pennycamp. Erg leuk, kost niks en de kans dat je dolfijnen ziet is erg groot.
    Veel plezier!!!
    Wij gaan in september voor 3 weken naar amerika. We zijn van plan om app. te huren ipv een hotel.
    Heeft er iemand ervaring mee met app huren en hoe is het gegaan en bevallen.
    We zijn erg benieuwd!!

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker edenanita's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Berichten
    32

    Standaard

    Hoi,

    Wij zijn in 2003 met de kerstperiode in Florida geweest. Ik zelf vond het niet zoveel bijzonders. De tuinen van een hoop mensen zijn wel leuk en mooi versierd. Het enige wat ik leuk vond aan de kerst is dat we bij familie zaten wat het wel bijzonder maakt. Oud en nieuw is daar erg weinig aan, geen vuurwerk. Af en toe een verdwaalde vuurpijl, maar dat is dan ook alles!! Ikzelf zal in deze periode niet meer naar florida gaan. Wij gaan nu in de periode februarie/maart.

  6. Top | #26
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Ik vond het ook al vreemd om te horen dat er mensen zijn die kerst hier geweldig vinden.

    De kerst in Key West heeft dus helemaal niets aparts anders dan onze duizende lampjes, die ik dus nu eindelijk allemaal nieuw heb in een andere kleur, omdat de oude onder water waren geraakt tijdens Wilma.
    Oud en nieuw, dat is hier helemaal een lachertje, om 12 uur op een toetertje blazen en dan naar huis.

    Ik ga dus ook lekker naar NL voor oud en nieuw.
    De kerst moet ik helaas hier door brengen, maar omdat er toch niets aan is ben ik blij dat het maar 1 dag kerst is.

  7. Top | #27
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Kerst in Florida vieren lijkt mij niets aan. Bij kerstmis hoort de kou en als we soms geluk hebben sneeuw, dus geen zand en temperaturen van boven de 20 graden. Tenminste zo kijk ik er tegen aan. Het lijkt me dus niks om op 1e kerstdag op het strand te liggen. Kerstmis in het buitenland vieren zoals in een stad als New York lijkt me wel weer erg leuk. Wij zijn een paar keer een week voor de kerst in New York geweest. Prachtige periode om daar de kerstdagen door te brengen. Wij zijn ook nog bij Amerikanen op visite geweest. die wijken daar, waren erg "bijzonder "gedecoreerd. Je weet wel met van die vreselijke opblaas sneeuwpoppen en een overdaad aan buitenverlichting. (Ik hoop dat ik nu niemand beledig op dit forum, want de overdaad aan kerstdecoraties zie je hier in Nederland ook steeds meer) Ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die in de winterperiode de warmte opzoeken. Wij hebben dat een keer in maart gedaan, toen zijn we op vakantie naar Mexico geweest. Voor mij geen kerstmis in Florida.

  8. Top | #28
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    's-Gravenzande
    Berichten
    7

    Standaard kerst?????

    Hallo,
    even over de kerst in Florida. Wij gaan dus met de kerst omdat we het gewoon in de zomervakantie veel te heet vinden. Het is ons afgeraden om in die tijd te gaan. Als we wel waren gegaan (in de periode vanaf 1 juli) dan hadden we dus ook nog een orkaan gehad. Dus.... kerst is de enige periode dat we 2 weken weg kunnen met de kinderen. Kerst zelf zegt ons in ieder geval niet zo veel. Het is gewoon lekker om midden in de winter naar een warme locatie te gaan. Lijkt me wel bijzonder.
    Groetjes Jacqueline

  9. Top | #29

    Standaard Florida in de kerstvakantie

    Goede morgen Florida-kenners,

    Wij, gezin met 5 kids (leeftijd tussen 9 en 18 ) zijn van plan in de kerstvakantie naar Florida te gaan. Wie heeft hier ervaring mee :?:
    Is het dan erg druk, drukker als in de zomervakantie :?: Is dat dan alleen de eerste week van de kerstvakantie (kerst,oud/nieuw) en is de eerste week van Januari rustiger :?: (dan plannen we de pretparken in die week!) En zijn de "waterparken" ook open rond de kerst of niet :?:
    Ik heb al veel gelezen op het forum en ben veel wijzer geworden, maar dus toch nog een paar vragen.

    Graag jullie reactie

    groetjes
    Pauline

  10. Top | #30
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Naar mijn ervaring is het de aller drukste periode in de pretparken! De waterparken gaan voor onderhoud om en om dicht bij disney . Meestal eind januari en begin februari. Je kunt het ook terug vinden op de Walt Disney world site! Het zou per jaar kunnen verschillen. Ik denk dat ze dat doen in de minst druke periode, En houden rekening met het weer, Dan is het rond de 18 graden. Groetjes marisca.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •