Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 29 EersteEerste ... 19272829
Resultaten 281 tot 285 van de 285

Onderwerp: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

  1. Top | #281
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Wij hebben op Key West een aantal jaren geleden toch echt heel veel moeite gehad om een restaurant te vinden op 1e Kerstdag waar we konden eten. Uiteindelijk zijn we bij TGiF beland. We verbaasden ons er toen over dat er juist met Kerst geen ‘uit eten’ cultuur is zoals in Nl.
    En als we het dan over toeristisch hebben, dan is Key West daar een voorbeeld van.
    Dit jaar zit ik in Naples, dus ook wel toeristisch. Ik ben benieuwd.

  2. Top | #282
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Kerast is een familie feest dus bijna iedereen die werkt (ook in de horeca/winkels) wordt in staat gesteld om deze dag/avond met familie door te brengen (avond van de 24e (Christmas Eve) en 25 december (Christmas day)); de 26e is geen feestdag en wordt er gewoon weer gewerkt.
    If it ain't Dutch it ain't much

  3. Top | #283
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Top dank voor alle tips wij zijn van 27-12 tm 6-01 in Florida en hopen op goed weer. We gaan voor de eerste maal in deze periode om een nba wedstrijd mee te maken. Helaas geen nfl wedstrijd tijdens onze geplande periode.

  4. Top | #284
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Als we alle vijf gezond blijven en op 1e kerstdag een negatieve test hebben vliegen wij op 2e kerstdag naar Miami! We zakken in een week rustig de Keys af (ik hou van de keys en snap ook nooit dat mensen in een streep van Miami naar KW rijden) Met oud en nieuw zijn wij in Key West.

    We denken nu aan de ShoeDrop op Duval Street, een groot sodom en Gomorra met alle dragqueens volgens mij, maar lijkt me heel bijzonder om mee te maken.
    Iemand andere tips voor de jaarwisseling daar? Is er dan ook Sunset-celebration op Mallory Square? Is er ergens vuurwerk?

    Kan niet wachten tot ik eindelijk weer in m'n flipflops in 26 graden rondloop <3
    Ons reisverslag op: http://swetsen.blogspot.nl

  5. Top | #285
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Ridderkerk, Netherlands
    Berichten
    26

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Wij vliegen hopelijk op 27 december naar Orlando. En zijner dus met oud en nieuw. Heeft er iemand nog leuke tips voor oud en nieuw? Wat is een leuk plek om vuurwerk te kijken?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •