Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 29 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 285

Onderwerp: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

  1. Top | #191
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Kerst 2015

    Ja sowieso plannen om zoveel mogelijk smorgens te doen en dan hopen op mooi weer zodat we namiddag kunnen zwemmen ofz

    ik ken de drukte in de parken maar wij waren er steeds zondér buggy. Volgende kerst zullen we 2 buggys bij hebben , waarvan 1 een aangepaste voor ons gehandicapt dochtertje. En daar maak ik me wel zorgen om. Is het een beetje te doen om in deze periode in de parken rond te lopen met buggys?

  2. Top | #192
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Kerst 2015

    Julieke, maak je niet druk om het lopen met buggys, die zijn er net als de rolstoelen zat tijdens deze drukke dagen en iedereen komt waar hij/zij wil zijn. Wij hebben ook een buggy mee en dat gaat prima.

    Eigenlijk is het vaak zelfs een voordeel omdat mensen even wachten tot je voorbij bent met de buggy.

  3. Top | #193

    Standaard Re: Kerst 2015

    Wij zijn ook van plan om het kerst naar Florida te gaan, naar de westkust. We kunnen dus vliegen op Miami, Fort Myers of Orlando. Wat zijn goede ticketprijzen voor deze periode? Wij kunnen niet een paar dagen eerder weg, echt alleen in de kerstvakantie. Bedankt alvast!

  4. Top | #194
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Kerst 2015

    Dan moet je gauw denken aan Euro 800,- voor vliegen op MCO aangezien ze dan rekenen met hoogseizoen prijzen. Een paar dagen eerder weg scheelt je dan zo een flink bedrag. Overigens is hierbij ook de dag dat je terug vliegt bepalend voor de prijs, de eerste dagen in januari zijn altijd de duurdere dagen.

    En kijk inderdaad vooral naar andere luchthavens zoals Miami, Fort Lauderdale en Tampa bijvoorbeeld voor wat gunstigere tarieven.

  5. Top | #195
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Kerst 2015

    Wij gaan dit jaar ook met de kerst (19-12 tm 02-01-16). We hebben onze tickets al geboekt. Wij vergelijken altijd alle vliegvelden in de buurt zoals vertrekken vanaf Dusseldorf of landen ergens anders dan Orlando.
    Dit jaar hebben wij geboekt bij Expedia en doordat we een overnachting erbij hebben geboekt kwamen we aanzienlijk goedkoper uit (was tip uit het forum). Wij gaan met 2 volw en een kind van 10. Zonder overnachting kwamen we steeds op 1950,- uit en inl. een overnachting op 1700,-. Nu we de tickets hebben gaan we vanuit daar de rest van de vakantie plannen. Uit ervaring vanuit het verleden weten we dat de rest nooit een probleem is om later in het jaar te boeken.

    [/url]

  6. Top | #196
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    39

    Standaard Re: Kerst 2015

    Tampa is een wat kleiner, maar vriendelijk vliegveld. In 2014 kwamen we 's avonds laat aan, we hadden een hotel met shuttle dichtbij het vliegveld geboekt (Hilton). De volgende morgen met shuttle naar vliegveld om huurauto op te halen en naar Orlando gereden (ca 2 uur). Alles goed te doen.

  7. Top | #197
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: Kerst 2015

    Hoi Maarten-Annique; nog steeds te boeken voor de kerstvakantie, gewoon 19-12 tot 2-1: amsterdam-tampa vandaag zag ik voor €616 pp. Bij expedia , kies voor vlucht+hotel en kies dan maar 1 nacht hotel, ook al heb je het misschien niet nodig. Klm/delta. Zeer goeie deal voor de kerst, en Tampa is een heel fijn vliegveld om te landen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-06-17 om 20:08. Reden: q

  8. Top | #198
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard wat te doen op 2de kerstdag

    ik ben me aan het oriënteren voor de kerstvakantie

    de tickets zijn al geboekt, maar wat doe je 2de kerst in Orlando ? (zoiezo geen Disney , die staan op andere dagen gepland)

    voor eerste kerstdag heb ik `veilig` een resortday in Discovery Cove geboekt
    dan ben ik er zeker van dat ik ergens binnen kom, dat voorkomt teleurstellingen, en een noodplan ..plus dat er niet meer dan 1000 mensen rond lopen
    en na die dag geniet ik wel van mijn Lemon /Pepper Chicken die ik de dag ervoor bij de publix heb gekocht
    maar ja , hoe vul ik de 2de kerstdag in , en kennen ze dat in Orlando überhaupt ook net als in Nederland
    is er die dag veel dicht ?
    wie heeft er leuke haalbare tips om te ondernemen in of rond Orlando op die dag (pakweg tot +/- 1.30u rijden)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #199
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: wat te doen op 2de kerstdag

    Tweede kerstdag is een gewone dag in de USA en wordt niet als kerstdag gevierd. Alles is open, je kunt dus alles doen waar je zin in hebt.

  10. Top | #200
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: wat te doen op 2de kerstdag

    Blue springs state Park.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •