Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 29 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 285

Onderwerp: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

  1. Top | #161
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Tja, als je verzekerd wilt zijn van goed weer hangt daar een prijskaartje aan. Dat is nu eenmaal zo. Maar voor 15 graden ga ik niet op vakantie naar Florida, dan kies ik wel voor de Canarische weilanden die ook niet zonzeker zijn maar iig wel warmer.

  2. Top | #162
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Ik zit ieder jaar met de kerstperiode in de Orlando area.
    Heb alleen de eerst 3 dagen van januari kou gehad.
    1ste kerstdag gemiddeld 25 graden
    Oudejaarsavond (met de jaarwisseling) 20 graden.
    Met de kerstperiode ga je niet voor het superwarme weer... mar voor de sfeer.
    En inderdaad Key West is het weer lekkerder... maar dat ik ook alles... In Orlando is de kerstsfeer in ieder geval een stuk meer
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #163
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Bedankt voor de reacties!
    Ik vind de door jullie genoemde ticketprijzen niet hoger dan die van onze zomervakantie in juli/aug, dus dat is prettig te weten.
    Wat betreft de villa zal ik letten op ligging, hottub en poolheating en gameroom voor de slecht weer dagen. Iemand tips?
    Omdat we 2 jaar geleden geen Disney parken bezocht hebben, zou ik dit met de kerst wel willen, maar dan niet met de kerst zelf, maar ervoor of erna, misschien net iets minder druk?
    Hannie, ik ga je blogs nog eens nalezen, thanx!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  4. Top | #164
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Mijn verslag van 2012 natuurlijk
    En van de Biegjes, Sonja en Teleton.
    Laatst gewijzigd door hannie; 20-10-14 om 08:28.

  5. Top | #165
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Wij zijn al diverse keren rond oud en nieuw en begin januari naar Florida geweest. Heel wisselende temperaturen maar ook genoeg zonnige dagen.
    Dit jaar gaan we de kerstsfeer volop meemaken en we hebben er heel veel zin in.
    Heerlijk hoor Esther om weer plannen te maken en zeker voor je speciale trouwdag .

    (Even off topic maar wij vonden Costa Rica afgelopen zomer geweldig en dit is ook een aanrader. Leuk Lelli Kelly dat jullie een vakantie daar heen geboekt hebben.)

  6. Top | #166
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther2013 Bekijk Berichten
    Nog meer kerstverslagen die ik kan lezen?
    Ja hoor: Teletons weekbericht en mijn verslag

  7. Top | #167
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Mijn verslag van 2012 natuurlijk
    En van de Biegjes, Sonja en Teleton.
    Die van 2012 had ik vorig jaar al gelezen Hannie, maar ik heb hem idd weer een keer door gebladerd.
    Jullie hebben wel 2 jaar een beetje pech met de villa gehad, maar dat zal bij Remco vast niet gebeuren!

    De anderen volg ik ook al 2 jaar, maar ik zal daar ook nog een blik op werpen!
    Uiteraard ga ik Anita volgen aankomende kerst, maar ik wil eigenlijk al volgende maand beslissen.
    We moeten eerst de kids nog overtuigen, rare kinderen heb ik af en toe, stonden weer niet te springen bij dit idee....

    Nog do's en don'ts tijdens kerstvakantie?
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  8. Top | #168
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Wij zijn nu al een aantal jaren net na de kerstdagen en voor Oud en Nieuw naar Florida gegaan (vliegtickets zijn dan echt niet duur, rond de 500 euro ben je wel klaar) en zitten er dan de eerste twee weken van januari (ook komende keer weer). We hebben een paar keer in Kissimmee/ Orlando gezeten en de laatste jaren steeds aan de Gulfcoast. Je kunt ook onze reisverslagen daarover lezen. In Orlando vonden wij het ontzettend druk, aan de Gulfcoast beduidend minder, dat vonden wij prettiger. We hebben in die periode warme dagen en zeer koude dagen gehad. De ene keer zaten we 's avonds om 10 uur nog in korte broek in een bootje van Downtown Disney, de andere keer liepen we met onze winterjas aan en sjaal om, midden op de dag. Dat laatste was wel een uitzondering trouwens, dat is maar 1 keer gebeurd. Meestal liepen we met Oud en Nieuw en Nieuwjaarsdag gewoon lekker op het strand! De zee is dan wel te koud, vinden we en 's avonds is het wat frisser,maar met een vestje en lange broek aan is het vaak goed te doen bij je huis op het terras. Wat ook fijn is in deze periode: weinig regen en erg leuke koopjes in de winkels!

  9. Top | #169
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Heb met veel plezier alle pagina's van dit topic doorgelezen, heb erg veel zin in mijn kerstvakantie! Nog wel een paar vragen:
    - is er wel eens iemand naar de kerk geweest op kerstavond? Zo ja, heeft iemand tips in de omgeving van Kissimmee? Lijkt me heel leuk om eens mee te maken in de US!
    - hoe is kerst /oud&nieuw in Seaworld of de Universalparken (lees hier voornamelijk over Disney)
    Zou fijn zijn als iemand hier ervaring mee heeft, dank alvast!
    Reisblog - Florida/Cuba 2013 - Costa Rica 2013 - coming soon: Florida 2014

  10. Top | #170
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Kerst 2015

    Hallo forummers

    Even een vraagje mbt kerst 2015.
    Dit is de eerste keer dat we rond de kerst naar Florida willen gaan. We zijn
    nu al diverse keren in de voorjaar, zomer en najaar geweest, maar nu willen we
    eens de kerst in Florida doorbrengen.
    We willen zeker naar Disney en misschien ook nog naar Gaylord Palms gaan maar verder
    staat alles nog open.
    Wie heeft er tips voor deze periode, wat is de beste periode om je vliegticket te boeken. Ik weet dat
    er meestal rond kerst en oud en nieuw aanbiedingen komen voor het hoogseizoen, maar is er ook
    een gunstige periode voor tickets voor de kerst.
    Dus tips wat wel en wat vooral ook niet te doen zijn van harte welkom.
    alvast bedankt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •