Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 29 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 285

Onderwerp: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

  1. Top | #111
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard Re: Kerst in Florida

    Wij gaan dit jaar voor het eerst Kerst, pa z'n verjaardag en Oud en Nieuw vieren in het zonnige FL :twisted:

    Echt, we kunnen niet wachten! Vooral die Christmas after sale.... \\/
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

  2. Top | #112
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard (Kerst)activiteiten rond de kerstperiode in Cape Coral-Fort Myers-Naples

    Wij zijn met de kerstperiode van 20 december - 02 januari in Cape Coral. Weet er iemand enkele leuke activiteiten, kerstparades, vuurwerk enz. in de buurt Cape Coral-Fort Myers-Naples. Wij zijn met twee volwassenen en een zoon van 15 jaar.

    Kortom alles wat rond kerst en oud- en nieuw draait. De boat- parade ( spijtig we komen net te laat aan die avond, dus we missen die sowieso)in Cape Coral heb ik al gevonden op het internet.

    Toen we verleden jaar in Orlando verbleven was dit makkelijker om zo'n dingen op het internet terug te vinden. Hier in deze streek lukt dit mij moeilijker.

    Misschien lezen er huiseigenaars van deze streek mee en hebben die ideetjes ?

    Alvast bedankt !

  3. Top | #113
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: (Kerst)activiteiten rond de kerstperiode in Cape Coral-Fort Myers-Naples

    Vorig jaar waren we met oud&nieuw in Fort Myers. We hebben toen eerst een bezoekje gebracht aan het historische centrum van Fort Myers, waar veel muziek en eten was te vinden. Het was er ook gezellig druk. Vuurwerk is er echter niet, maar wel een balldrop met balonnen en lampjes. Daarom zijn we tegen een uurtje of 11 naar de Cape Harbour Marina gegaan in Cape Coral, daar was namelijk wel vuurwerk en balldrop. Ik kan je dit echt aanraden, we hebben het super leuk gehad. Wat Kerst betreft heb ik geen tips, wij zaten vorig jaar op 1e kerstdag in het vliegtuig.

  4. Top | #114
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: (Kerst)activiteiten rond de kerstperiode in Cape Coral-Fort Myers-Naples

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brin Bekijk Berichten
    Hier in deze streek lukt dit mij moeilijker. Misschien lezen er huiseigenaars van deze streek mee en hebben die ideetjes
    Misschien komt het doordat er in deze omgeving beduidend minder activiteiten zijn dan in Orlando? Is het een idee om de lokale kranten een tijdje te volgen of doe je dat al? In the Orlando Sentinel vind je bijvoorbeeld ook veel Florida getaways en tips voor de hele staat. Een andere lokale informatiebron kan Floridaweekly misschien zijn?



  5. Top | #115
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: (Kerst)activiteiten rond de kerstperiode in Cape Coral-Fort Myers-Naples

    @ Marco: De balldrop gaan we zeker doen, bedankt voor de tip !

    @ Teleton: Goed idee van die kranten, had daar nog niet aan gedacht, zal ik zeker in de gaten houden. Bedankt !

  6. Top | #116
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: kerst in Orlando

    Rondom kerst en oud en nieuw is er volgens mij al het nodige beschreven op dit forum. Wat betreft de periode waarin je gaat kan ik je vertellen dat de parken extreem druk zijn, dus bij de opening al in de parken gaan om wat te kunnen doen en de wachttijden te beperken.

    Verder was er in Celebration afgelopen jaar elke avond een feest waarbij er met schuim gespoten werd om een idee van sneeuw te krijgen in de winkelstraat.

    In Gaylord Palm waren er ijssculpturen te bezichtigen.

    Houd echt rekening met de drukte in deze periode anders kom je van een koude kermis thuis.


  7. Top | #117
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: kerst in Orlando

    Wij zij afgelopen kerstperiode van 19-12 t/m 3-1 geweest.
    Mijn eerste vraag is eigenlijk meteen waarom ga je op 30-12 naar huis.
    Wij vonden het oud en nieuw(in de Magic Kingdom) het hoogtepunt van de vakantie.
    Het vuurwerk is in één woord adembenemend.

    Voor de rest is het zoals al eerder genoemd is erg druk in deze periode.
    We stonden dagelijks waar we ook heen gingen gemiddeld 1 uur per dag ergens in een file.
    Op 26-12 gingen we shoppen en toen deden we er ruim 1,5 uur over om van de Lake Buena Vista outlet naar de Prium Outlets te rijden(normaal 5 minuten).

    Voor de rest is het natuurlijk prima vertoeven in Florida!!!:-D:-D:-D

    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  8. Top | #118
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    zuid holland
    Berichten
    26

    Standaard Re: kerst in Orlando

    Ja wij hebben voror 30 december gekozen ivm vakantiedagen en beschikbaarheid vliegtickets.
    We waren al blij dat we deze tickets konden bemachtigen.

  9. Top | #119
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: kerst in Orlando

    Hoi,
    wij zijn 24 december 2008 tm 7 januari 2009 daar geweest en in parken (wij zijn in Disney geweest) was het ontzettend druk. Behalve op 1 januari was het helemaal niet druk. Misschien een tip maar of dat altijd zo is weet ik natuurlijk ook niet.

    Groetjes Marita

  10. Top | #120
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Jacksonville
    Berichten
    28

    Standaard The place to be met kerst en nieuwjaar

    Wij zullen de kerst en nieuwjaar periode met z'n drietjes in Florida doorbrengen (omdat we sinds afgelopen zomer in noord Florida voor een periode van twee jaar wonen) en willen gedurende de kerst en nieuwjaarsperiode een rondreis gaan maken.
    We zijn erg benieuwd of iemand ervaringen heeft met leuke plekken om te verblijven bij voorkeur waar iets bijzonders met de kerstdagen of op oudejaarsavond gebeurd.
    Disney is voor de hand liggend dat ligt echter op twee uur afstand rijden van ons huis en willen we niet in deze drukke periode doen.
    Wie heeft er goede tips ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •