Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 29 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 285

Onderwerp: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

  1. Top | #241
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Leuk hoor, wij zijn net weer terug. Ik kan je niet vertellen hoe het is in Epcot met oud en nieuw want wij hebben dit in Seaworld gevierd. Via het nieuws hebben we wel gehoord dat Disney met kerst vol was en ook geen mensen meer binnen liet. Voor oud en nieuw werd aangeraden om vroeg het park in te gaan en dan binnen te blijven.

    Veel plezier met de voorbereidingen!

  2. Top | #242
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Epcot heeft de minste kans om te sluiten (want het is een groot park) en dat gebeurd dan ook zelden. MK heeft een veel grotere kans en sluit zo’n 6 x per jaar. Maar altijd in fases. Phase 4, totale sluiting is echt heel zeldzaam. Als je een hopper hebt en je komt van een ander park, mag je er met een phase 3 sluiting niet meer in (dus met phase 1 en 2 nog wel). Disney doet trouwens heel onduidelijk over wanneer er een sluiting is geweest. Je leest tegenstrijdige berichten naderhand. Ik ben met 4th of july geweest in mk (na opening later in de ochtend en Epcot in de middag) en dat was geen probleem. Er bleek later wel een phase 1 sluiting geweest te zijn van mk maar daar hebben wij niets van gemerkt. Als resort gasten mochten wij t/m een phase 3 sluiting naar binnen.

  3. Top | #243
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Nog 114 dagen voor dat we weer gaan... en de twijfel slaat weer eens toe.
    tickets voor Discovery Cove en dus ook voor Seaworld hebben we. Maar voegen we daar OF Disney OF Universal OF geen ven beide aan toe? Ik twijfel omdat ik verwacht dat het in die periode razend druk zal zijn 18/12-02/01.
    Ook omdat we in beide parken al vaker zijn geweest, maar oh wat zijn ze leuk en krijgen we er geen spijt van als we het niet doen? Tips?
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  4. Top | #244
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Voor Universal kan je een 14dagen kaart halen voor €270 kan je makkelijk een ochtendje/middagje gaan zonder dat het echt flink geld kost.

  5. Top | #245
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Wij hebben in 2015 de Disney parken gedaan
    en ja het is heel druk!
    toch was de kerstsfeer fantastisch
    dit jaar doen we MK (planning 24-12) en Universal beide parken (27 of 28-12)
    ik vond zelf toen dat de dagen voor kerst minder hectisch waren dan de dagen erna
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #246
    Vaste Bezoeker Gerjo 2016's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    67

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Nog 15 weken en dan gaan we ook eens kijken hoe druk het is
    we hebben al jaren een jaarkaart voor Seaworld en daar gaan we ook tijdens de feestdagen gebruik van maken
    we zijn wel eens de voor periode geweest maar gaan nu echt de Dagen daar mee maken
    we gaan van 12 December tot 14Januari

  7. Top | #247
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Seaworld is met de kerst ook prachtig Gerrit, met mooie shows, verlichting en sfeer!

  8. Top | #248
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    36

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Hebben julie een idee wat de kosten van de vliegtickets zijn als je de kerstvakantie in Florida door zou willen brengen? We zijn waarschijnlijk erg laat met tickets boeken maar het kwam spontaan op. wat ik zie kom je al snel rond de 1000 euro per persoon uit. Wellicht is dit een prijs die gewoon is rond die tijd. Dan zet ik het spontane idee weer in de koelkast

  9. Top | #249
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Wij gaan van 18/12 tm 02/01 en ik was via Gate1 € 870 kwijt voor 2 personen incl baggage
    We vliegen met UA /Lufthansa; niet rechtstreeks uiteraard. Ik keek een week of 2 geleden naar Tui, waar ik niet mee wil vliegen, kwam ik voor die periode over de € 1000 pp uit.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  10. Top | #250
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Ik ben momenteel ook voorzichtig aan het kijken voor de komende kerstperiode (22/12-31/12, ik kan helaas vanwege mijn werk niet later terug) en kom rond de 700-800 p.p. uit voor 'redelijke vluchten'. Nu Roshelle nog zover krijgen
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •