Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 29 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 285

Onderwerp: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

  1. Top | #251
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Ik ben momenteel ook voorzichtig aan het kijken voor de komende kerstperiode (22/12-31/12, ik kan helaas vanwege mijn werk niet later terug) en kom rond de 700-800 p.p. uit voor 'redelijke vluchten'. Nu Roshelle nog zover krijgen
    de verslaving neemt eigenlijk alleen maar ernstigere vormen aan, vind je niet? Het verlangen om te gaan wordt groter en de overtuiging alleen maar sterker...
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  2. Top | #252
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    de verslaving neemt eigenlijk alleen maar ernstigere vormen aan, vind je niet? Het verlangen om te gaan wordt groter en de overtuiging alleen maar sterker...
    Oh zeker! Ik denk toch dat het komt omdat het daar voelt als thuis. Bij het idee van de Macy's met kerst kan ik al helemaal gelukkig worden, hoe stom dat ook mag klinken.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #253
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Roshelle zo ver krijgen???? Die is toch zo overgehaald, of niet?
    Zou het wel weten haha! Heb zo niks met kerst, maar zou ze dolgraag een keer in Florida doorbrengen (wellicht ook juist om de geijkte kerstsfeer te ontlopen haha)
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #254
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Dat wordt dan zeker toch een diner met alle Florida(forum) gangers, in deze kerstvakantie of gaan jullie naar Miami?
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  5. Top | #255

    Standaard Re: Naar Florida met kerst?

    Heeft iemand een idee voor een gezellig restaurant, goed eten, voor Christmas eve Fort Myers?

  6. Top | #256
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    162

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Ik ben momenteel ook voorzichtig aan het kijken voor de komende kerstperiode (22/12-31/12, ik kan helaas vanwege mijn werk niet later terug) en kom rond de 700-800 p.p. uit voor 'redelijke vluchten'. Nu Roshelle nog zover krijgen
    Misschien kunnen wij met z'n allen Rochelle overhalen, haar huidige vlogs lopen tenslotte op hun einde😉.
    Wij zijn met kerst in New York, en Boston, kijk er ook enorm naar uit om oa de macey's te bezoeken in de hele kerstsfeer.

  7. Top | #257
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    10

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Ik wil een 3 parken ticket kopen voor busch gardens/seaworld en aquatica met all day dine erbij. Weet iemand of je hiermee dan ook oudjaar met deze tickets binnenkunt en new years eve in seaworld hiermee kunt bijwonen (en ode all day dine geldig is)

  8. Top | #258
    Vaste Bezoeker Gerjo 2016's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    67

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Wij hebben al jaren een anual pas en we konden daar gewoon ook ouderjaars avond mee naar binnen
    en dat is echt een aanrader je moet wel na afloop geduld hebben om van de parkeerplaats af te komen

  9. Top | #259
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Ik vond het een drama afgelopen 31 december, het was erg warm (29 graden) en er waren wachtrijen tot 240 minuten en magic kingdom werd gesloten. Ik ben met migraine naar t motel gegaan en heb mijn dochter er achtergelaten om na sluiting op te halen. Zij vond het geweldig! Wegkomen uit t park was echter ook nog een uitdaging. Ik zag dat een 1 dags ticket dit jaar €163 kost..

  10. Top | #260
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

    Tip gevraagd voor boodschappen doen op 1ste Kerstdag.

    Ik weet dat bijna alles op 1ste kersdag gesloten is (Publix, Walmart etc.) Maar heeft iemand misschien uit ervaring een goede tip om boodschappen te doen?
    Denk dan aan de noodzakelijke dingen, water en brood...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •