Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 92

Onderwerp: Vliegangst

  1. Top | #11
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Nu angst met vliegen

    Waar vlieg je naar toe, Miami of Orlando, en waar heb je de overstap als je naar Orlando vliegt?? Misschien leuk om eens naar het Aviodrome in Lelystad te gaan, kun je in een grote 747 kijken... heb je in ieder geval een idee.... maar VLIEGEN is echt VEILIG!!

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker db2011's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Nu angst met vliegen

    Ik ga in Juli 11 dagen naar Orlando daar is seaworld en buschgarden en tuurlijk disneyworld
    ik pak een vliegtuig van KLM en land eerst atlanda en dan moet ik een vliegtuig pakken voor naar orlando te gaan
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-11 om 16:49. Reden: fqe

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker randje35's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    schiedam
    Berichten
    89

    Standaard Re: Nu angst met vliegen

    Hier nog 1 met onwijs vliegangst, maar het heeft me er nooit van weerhouden.
    Alleen dit jaar gaan we voor eerst "ver", en dan die oceaan ](*,) ...... maar we gaan toch.
    Ik ben altijd zo,n 2 uur van slag en daarna ga ik het voorzichtig erg leuk vinden.
    Zeker als we weten wat er wacht als we er zijn.:sun:

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker db2011's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Vliegangst

    Hallo mensen.

    Ik heb nog een vraagske over Atlanda naar Orlando.
    Hier in brussel KLM is veilig ja
    maar in amerika is dat veilig met de vliegtuig van Arlanda naar Orlando????
    er zij mensen die een huur auto pakken en zo naar Orlando gaan maar ik niet ik pak een vliegtuig van arlanda naar orlando
    ik dat veilig of hebben jullie ook twijfels daarvan???
    graag een rap antw aub
    mvg
    daisy

  5. Top | #15
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegangst

    Wij huren idd een auto vanaf Miami of zoals deze keer Fort Myers maar dat heeft niks met vliegangst te maken maar gewoon omdat we willen genieten van de omgeving.
    Het is maar net wat je zelf wilt.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker db2011's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Vliegangst

    Ja dat is normaal he
    maar wij pakken geen auto kan dat kwaat dat wij de vlieger pakken en is er al ooit iets gebeurd in america???
    ja ik weet wel de WCT dat er iets gebeurd is maar ik bedoel nu is er een zware controle nu op de luchthaven??
    ik blijf bang hebben om te vliegen echt. ik wil heel graag naar FLORIDA :-(
    mvg
    daisy
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-11 om 16:50. Reden: fqe

  7. Top | #17
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegangst

    als ik jou was zou ik me focussen op je droom
    ik heb er ook jaren over gedaan om de stap te zetten
    omdat ik absoluut niet durfde vliegen en me net zo gek liep te maken als jij nu bij je zelf doet,en had altijd gezworen nooit in zo`n ding te stappen..... laat het los!!!! en geniet van je voorbereidingen
    ik zelf ben vorig jaar al spugend van angst naar schiphol gegaan,met het beeld dat ik echt 10 uur paranoia in dat vliegtuig zou zitten..
    en eenmaal in het vliegtuig vroeg ik me af waar ik mee bezig was
    ik ging na 25 jaar dromen van amerika en vooral florida wat ik als een hemel op aarde zag... het allemaal echt zien...hoe gezegend ben je dan
    ...achteraf is dat toch zo zonde van je voorpret...
    en de conclusie, vliegen stelt nix voor, en het is oer saai.. je kijkt films om de tijd te doden en lees een boek.....
    ook zag ik erg op tegen de vliegvelden,en de overstap maar alles is zo makkelijk en in amerika zijn ze erg behulpzaam als je ze iets vraagt,en eigenlijk wijst alles zichzelf,een kind kan de was doen..echt waar

    eenmaal in florida is het zo enorm fantastische,en zit je je gelijk al weer te bedenken wat je er het volgende jaar wil gaan doen...

    een dag voor we naar huis vertrokken ,kwam er in het nieuws dat er een ongeluk in tipoli was gebeurd met heel veel nederlanders aan boord
    mijn moeder en zus die gewoon in nederland waren liepen helemaal over hun toeren omdat ze dachten dat ik helemaal overstuur zou zijn vanwege mijn vliegangst,en de volgende dag niet terug zou durven vliegen
    nou ik kan je zeggen ik was zoooooo onder de indruk van mijn florida ervaringen dat ik niet eens tijd had om er bij stil te staan tijdens de vlucht
    wat er allemaal kon gebeuren, ik was zo blij en zo trots op mezelf
    eenmaal thuis heb ik geduldig(nee hoor ontzettend ongeduldig) zitten wachten tot er weer vliegtickets vrijkwamen voor onze volgende meivakantie.....6weken na terugkomst in nederland heb ik weer geboekt...
    want ik heb amerika ervaren en ik wil meer, veel meer!!!!!!
    en ik heb spijt,zo ontzettend veel spijt dat ik me nooit eerder over mijn angst heb heen gezet,ik heb daar door zo ontzettend veel gemist

    duzzzz...... stop ermee..... en zeg tegen je zelf ik ga mijn droomreis maken,en niets of niemand hou mij tegen!!!!!!
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 12-03-11 om 11:33.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #18
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegangst

    Ik heb geen vliegangst, in 2008 voor het eerst het vliegtuig ingestapt met zoonlief en meteen ook naar de andere kant van de wereld naar Florida.
    Opstijgen is leuk en dan heb je het wel gehad, dan slaat de verveling toe als je niet oppast. Soms wel wat momentjes met wat turbulentie( net als je op de wc zit gaat het belletje van seatbelts on) . Ik vind wel dat je er niet al te diep over na moet denken dat je gemiddelt 10 km hoog in de lucht vliegt want dan word je echt gek.
    Maar zo denk ik er over.
    Heb verder (gelukkig) nog geen erg hobbelige vlucht of andere enge dingen meegemaakt dus voor mij stelt het vliegen niet veel voor en ja om in Florida of net waar dan ook te komen waar je niet met de auto naar toe kan dan zal je toch in het vliegtuig moeten stappen.
    Maar kan me angst wel voorstellen hoor mijn oudste zoon wilt eigenlijk ook heel graag naar USA maarja durft het vliegtuig niet in dus als die echt een keer wilt dan zal hij toch ook aan zo'n cursus moeten of zo.

    Maar probeer je angsten opzij te zetten, denk alleen het is een manier om er te komen en echt het is geweldig om in Florida rond te reizen of net wat je van plan bent om te doen.

  9. Top | #19
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegangst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db2011 Bekijk Berichten
    Hallo mensen.


    graag een rap antw aub
    mvg
    daisy
    Nou, nou, [-X wanneer ga je weg, morgen ??

    Vliegen is zo'n beetje de veiligste manier van transport, zeker in de westerse wereld.
    Dat moet je na zo'n 20 positieve berichten toch wel duidelijk zijn, dacht ik.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker db2011's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    17

    Standaard

    U bent bedankt voor u reactie aan mij,

    Je hebt me weer doen goesting krijgen om naar florida te gaan:grin:=D>ik ga en niemand zal mij tegen houden ik wil die droom reis mee maken het is de moeite en je leef maar 1 keer voor zo iets mee te maken.

    ben u ook al naar Seaworld geweest hoe is dat daar iedereen zegt heel mooi en leuk en zo? ik zelf wil ook graag dolfijn aaien en kijken van dicht bij, hoe is de ervaringen daar van? en naar buchgarden wil ik ook en disneyworld hoe gaat dat met die schuttel bussen? en in de zomer is het daar heet wat ze zegggen 40graden?

    mvg
    daisy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Nou, nou, [-X wanneer ga je weg, morgen ??
    neen hoor in juli pas dit jaar in de top zomer
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-11 om 16:53. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •