Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 75 van de 76 EersteEerste ... 256573747576 LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 754

Onderwerp: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

  1. Top | #741
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Groupon usa

    Ik heb de laatste tijd veel besteld via groupon en met paypal betaald zonder problemen
    Met cc gaat bij ook niet of je moet via de chat het eea regelen , maar dat gaat ook wel eens fout is mijn ervaring
    Met paypal is het enige nadeel dat de dollarkoers berekening niet goed is
    Gisteren kreeg ik bv maar 1,025 voor een euro
    Ik heb wel mijn cc gegevens moeten invoeren heb alleen bij zipcode en state een kissimmee zipcode ingevoert en florida als state in my account
    En verder betaal ik met paypal
    Enig puntje : met de app op mijn telefoon accepteerd hij een betaling met paypal ook niet dus alleen via mijn pc thuis
    Hoe dat komt snap ik ook niet

  2. Top | #742
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Ik heb zojuist via Paypal zonder problemen weten te bestellen! Het kan dus wel gewoon!

  3. Top | #743

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Vallen er nog altijd deals te doen en blijft dat interessant en moet je dan veel op voorhand reserveren?

  4. Top | #744
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2017
    Berichten
    9

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    vorige week nog een groupon voor miami gekocht : jetboat-tour voor het gezin. Voor 4 personen $60 ipv $112 (weliswaar inclusief een bijkomende $10 korting met een "take10"-code).

    Vanop mijn pc thuis de betaling geregeld met mastercard en bij het adres heb ik gewoon het adres van ons hotel ingevuld.

    Direct nadien de vouchers via mail ontvangen.

  5. Top | #745
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    43

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Heeft iemand nog recente ervaring met het aankopen van een Amerikaanse Groupon? Ik zou wel graag voor onze vakantie wat leuke deals willen kopen, maar ben een beetje huiverig na de verhalen over problemen met de cc. Of is het beter om pas Groupons aan te schaffen als je al in Amerika bent. Zou dat makkelijker gaan?

  6. Top | #746
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    In oktober '17 heb ik voor New York nog groupons gekocht (o.a. voor fietsverhuur in Central Park), dit zonder problemen. Ik download de vouchers altijd via de groupon account waar deze in komen te staan. Ik had er ook 1 van Dunkin Donuts, iedere keer als we daar iets kochten kregen we 5% van het totaalbedrag teruggestort op de CC en aangezien de Dunkin Donuts naast ons hotel zat, liep dat toch best op!

  7. Top | #747
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    64

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Deze week een paar keer geprobeerd een groupon te kopen. Steeds werd de aankoop geannuleerd bij betaling met Paypal. Bij betaling met cc lukte de aankoop helemaal niet. Jammer, vorig jaar lukte het nog wel.

  8. Top | #748
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Zou wel leuk zijn om de interessante Groupon Florida deals hier weer voorbij te zien komen. Tenminste, als je ze kan kopen natuurlijk ... Vorig jaar wel een paar gekocht, ben benieuwd !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #749
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Ja dat zou inderdaad leuk zijn, heb ook eerder Groupon tickets voor Florida gekocht. Zag vorige week Wild Florida voorbij komen, lijkt me een mooie deal.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  10. Top | #750
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Ik heb ook al meerdere malen via groupon gekocht. Dit was via een vpn verbinding anders lukte de betaling niet.
    Maar ik heb gelezen dat dat nu niet meer hoeft. Zelf nog niet uitgeprobeerd.
    We gaan in April/Mei dus binnenkort weer eens snuffelen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •