Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 71 van de 76 EersteEerste ... 21616970717273 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 754

Onderwerp: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

  1. Top | #701
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Gewaarschuwd mens telt voor 2!! Maar even kijken hoe zich dit komende maanden ontwikkelt

  2. Top | #702

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    ok, dank je! Ik heb het nog niet geprobeerd, IP adres aanpassen. Mijn vriend heeft wel gekeken of hij een groupon gift card kon kopen, maar dat lukte ook niet. Ik ben iig niet de enige met het probleem, dat vroeg ik me eigenlijk af: Ligt het aan ons, of is het beleid van Groupon aangescherpt?

  3. Top | #703
    Regelmatige Bezoeker Willemien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    17

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    ondertussen heb ik inderdaad mijn IP-adres gewijzigd en helaas kan ik nog steeds geen groupons kopen. Raar he?

  4. Top | #704

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    https://www.hide-my-ip.com/

    Via deze link de Free versie installeren en dan een staat in US kiezen, het programma genereerd zelf een tijdelijk IP op uw router. Heb het zojuist op deze wijze gedaan en nu werkt het wel (kon ook eerst niets meer bestellen en werd geblocked :-( ) Ik heb iig zelf miami gekozen en hij ging als een tierelier en had binnen één minuut de voucher. Veel suc6 met je aankopen en leuke uitstapjes voor weinig ;-)

  5. Top | #705

    Standaard Groupon usa

    Ik probeer steeds om een Groupon voor Florida te kopen maar het lukt steeds niet. 2 jaar geleden heb ik het voor het laatst gedaan en dat ging prima maar nu geeft hij steeds een foutmelding. Iemand ervaring of een oplossing hiervoor?

  6. Top | #706
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Groupon usa

    Kijk even bij topic leuke kortingen bij groupon, daar staat precies beschreven hoe je het wel voor elkaar kunt krijgen (gebruik maken van ip verbergen), zo is het mij van de week ook gelukt, succes

  7. Top | #707
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Groupon usa

    Bij mij gaat steeds alles goed, tot de check out. Dan krijg ik een mail dat het niet gelukt is. Vervolgens klantenservice benadert en dan komt het alsnog goed. Twee keer zo gegaan en twee keer toch gelukt.

  8. Top | #708
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Groupon usa

    Ik vulde eerst ook altijd het adres in van de villa. Dat ging altijd goed. Nu dus inderdaad niet meer. Je krijgt een mail dat het niet gelukt is met een nummer. Ik mail dan naar de klantenservice en dan is het geen probleem.

  9. Top | #709
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    64

    Standaard Re: Groupon usa

    Wij hebben van de week alles geprobeerd maar helaas niet gelukt....erg jammer want het was zo een leuke aanbieding!

  10. Top | #710
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Groupon usa

    Ik gebruik Firefox met extensie hola, Ip op USA. Zonder problemen groupons voor de zomer gekocht.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •