Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 70 van de 76 EersteEerste ... 20606869707172 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 754

Onderwerp: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

  1. Top | #691
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Via mobiel gaat ook zolang ze de barcode kunnen overnemen is het ok

  2. Top | #692
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Sommige aanbieders vinden het prettiger om een geprinte bon te krijgen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #693
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Wij hebben via groupon leuke tochten geboekt, over het algemeen werd er toch gevraagd om een uitgeprinte bon.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  4. Top | #694
    Regelmatige Bezoeker Willemien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    17

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Beste Michael66 en of mede Florida liefhebbers. Dit jaar gaan wij voor het eerst naar Florida. Met een klein budget wil ik toch heel wat leuke dingen plannen. In nederland maak ik vaak gebruik van Groupon en ik zou die groupon vouchers t heel graag ook in Florida willen gebruiken maar hoe doe ik dat? Ik zal even uitleggen dat ik vorige week vouchers wou kopen om uit eten te kunnen met groupon in Orlando, maar toen ik de vouchers wou afrekenen kreeg ik de melding dat ik geen vouchers kon aanschaffen. Ik had als billing adres mijn hotel in Orlando opgegeven en mijn creditcard maar dit ging niet. Hoe doen jullie dat? Ik hoop van jullie te horen Groet en beste wensen in het nieuwe jaar. Willemien

  5. Top | #695
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Bestellen:
    Vul als postcode in 34746 (zipcode van Kissimmee FL) en als staat Florida.

    Billing address: je eigen straat + huisnummer
    City: Stad waar je woont + "NETHERLANDS"
    State/Province: Florida
    Zip: 34746 (of een willekeurig andere postcode in Florida)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #696

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Hi, Heeft iemand onlangs een Groupon gekocht? Ik krijg ook een foutmelding (via de mail) na aankoop.


    Groet Barbara

  7. Top | #697
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Klopt het lukt ons ook niet meer, al diverse keren contact gehad met groupon, we komen er niet uit. Onze dochter zat vorige week in ons huis in Davenport en die kon wel via groupon bestellen, wij denken dat er iets is gewijzigd bij groupon en dat ze kijken of het ip adres uit de usa komt.

  8. Top | #698

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Beste Barbara, je moet net doen alsof je vanuit een PC in the USA een groupon koopt. Ze zien namelijk aan je IP adres dat dit van buiten de USA komt. Er zijn allerlei programma's te downloaden via internet om je IP adres te verbergen of net te doen of je via een IP adres in USA aan het surfen bent. Ik kocht ook altijd regelmatig groupons maar ineens sinds dit jaar lukt het niet meer. Via de klantenservice kom ik ook niet verder. Dus toen via deze manier geprobeerd en het werkt!

  9. Top | #699
    Regelmatige Bezoeker Willemien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    17

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Hoi, ik heb gemaild maar groupon usa en zij zeiden dat ze geen creditcards buiten de us accepteren. Daarop antwoordde ik dat deze eerder wel werden geaccepteerd als je maar een adres opgaf in de states. Hierop kreeg ik als antwoord dat ze gingen kijken wat het probleem was waardoor er nu geen groupons konden gekocht. En kreeg ik een dag later zowaar een groupon voucher betaald met mijn creditcard. Maar zonder verdere uitleg dus dat is nog steeds vreemd. Maar dan klopt de theorie wel van het IP-adres. Want de medewerker van Groupon USA heeft voor mij een aankoop kunnen doen vanuit de states. Maar ik ga ook eens kijken of ik mijn IP_adres kan wijzigen. Bedankt voor de tip!

  10. Top | #700
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Ik las in het nieuws dat het slecht gaat met Groupon. Ik heb er de laatste jaren veel gekocht, maar wordt nu toch wat voorzichtiger.

    Na Scandinavië sluit dealsite Groupon ook zijn kantoren in Zwitserland, Oostenrijk en Portugal.
    Bezoekers van Groupon.at, .ch en .pt krijgen de mededeling dat het bedrijf sinds gisteren niet meer in het betreffende land actief is. Klanten met kortingsbonnen worden doorverwezen naar de klantenservice. “Het spijt ons dat we vandaag geen goede deals kunnen aanbieden”, klinkt het versluierd optimistisch.

    Het bedrijf verkeert duidelijk in zwaar weer. Afgelopen november moest de oprichter en CEO zich terugtrekken. Net daarvoor was bekendgemaakt dat 1.100 medewerkers, voornamelijk in de VS, hun baan zouden verliezen.
    Afgelopen najaar sloten ook de kantoren in Marokko, Panama, Filipijnen, Puerto Rico, Taiwan, Thailand en Uruguay.
    Het aandeel Groupon is op de Amerikaanse beurs nog maar tien procent waard van wat het was tijdens de beursgang.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •