Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 74 van de 76 EersteEerste ... 24647273747576 LaatsteLaatste
Resultaten 731 tot 740 van de 754

Onderwerp: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

  1. Top | #731
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Groupon usa

    Helaas ik probeer vandaag een hotel te boeken in Washington maar dat lukt dus niet via de mail, na telefonisch contact krijg ik te horen dat dit voor dit soort bedragen alleen te doen is vanuit Amerika zelf Nu maar hopen dat volgende week als wij in NY aankomen die actie voor Washington nog beschikbaar is

  2. Top | #732
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Groupon usa

    Ook met een vpn...Zoals tunnelbear

  3. Top | #733
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Groupon usa

    dat heb ik nog niet geprobeerd wel met programma's als hide ip, mask ip maar daar krijg ik zoveel last van op mijn laptop, dat ik dat er weer heel snel heb afgehaald.
    Momenteel is hotel al niet meer beschikbaar voor de data dat wij willen maar ga je tip van vpn tunnelbear nog proberen, bedankt

  4. Top | #734
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Groupon usa

    Hè jammer dat het hotel niet meer beschikbaar is.
    Tunnelbear is een app, en die gebruik ik op mijn mobiele devices.
    Super makkelijk om de amerikaanse app's te downloaden, die je anders pas in de usa kan downloaden.
    Wel ff 1 tip mocht hij een app niet willen downloaden uit de playstore, ga dan naar instellingen leeg je case en verwijder je gegevens van de playstore.
    Succes.

  5. Top | #735
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Ik heb het toevallig afgelopen weekend weer eens geprobeerd, en helaas niet gelukt ook al was mijn IP afgeschermd. Even in de spreekwoordelijke pen gekropen met Groupon USA, uitgelegd dat het 2 jaar geleden geen probleem was om iets voor Florida te kopen. Ik kreeg als uitleg dat je niet met een CC kan betalen als hij buiten de USA of Canada is geregistreerd, dus met andere worden als je aan de andere kant van de oceaan woont dan heb je gewoon vette pech. Nu heb ik mijn korting toch wel gekregen nadat ik het bedrijf heb uitgelegd hoe het zat met de Groupon voorwaarden, maar toch leuk is anders.

  6. Top | #736
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Meestal als je gewoon reageert op de mail is het geen probleem. Als je via de chat reageert kunnen ze inderdaad moeilijk doen. Als je dan na een uurtje iemand anders aan de lijn krijgt wordt het meestal wel geregeld. Het moet helaas via een omweg maar het lukt nog steeds.

  7. Top | #737
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Leuke Florida Aanbiedingen bij Groupon USA

    Idd en het werkt fantastisch moet ik zeggen

  8. Top | #738
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Groupon usa

    Ik heb vandaag gemaild naar groupon want de chat was niet online. Hopelijk krijg ik het ook nog geregeld. Hop on hop off bus in Miami. $ 45 voor 1 dag en bij groupon $ 25 voor 2 dagen.... duimen!

    Update: Ik heb via email contact met Groupon gehad. Alle gegevens door gegeven en de kaartjes in de mailbox ontvangen! Dat is fijn!
    Laatst gewijzigd door Veronique maastricht; 26-08-16 om 10:04.
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  9. Top | #739

    Standaard Re: Groupon usa

    Hebben jullie via groupon al een keer je accommodatie geboekt? en zo ja wat is je ervaring. Ik kom namelijk leuke aanbiedingen voor resorts en hotels maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

  10. Top | #740
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Groupon usa

    Een vraagje, ik probeer ook iets te bestellen bij groupon.com en het lukt me niet. Heb het al geprobeerd met de gegevens door Michael66 in te vullen, ik heb al verschillende vpn's geprobeerd, via CC , via Paypal. Het lukt me niet (maar ik ben ook niet de enige heb ik al gelezen). Nu is mijn vraag wat jullie dan eigelijk tegen de klantendienst vertellen?

    *UPDATE: net even op de chat gegaan en ze deden helemaal niet moeilijk, ze hebben gewoon de bestelling gemaakt. Gewoon even heel vriendelijk zijn en ze maken er geen probleem van.
    Laatst gewijzigd door tomenvalesca; 15-03-17 om 21:12.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •