Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 38

Onderwerp: Basketball: Orlando Magic (NBA)

  1. Top | #21
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Locatie
    Neerpelt (België)
    Berichten
    9

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Wij gaan zondag 8 maart naar Orlando Magic vs. Boston Celtics. We zullen vanuit Kissimee met de auto naar het Amway Center rijden. Is het nodig om op voorhand een parkeerplek te reserveren? Of kan je er gewoon naartoe rijden en dan een parking uitkiezen?

  2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Onze ervaring is dat als je tijdig gaat, er is zo veel te zien, dat er parkeerplaats in de directe omgeving is, in ons geval werden wij door een parkeerwacht naar een parkeerplaats verwezen, zorg voor cashgeld, het tarief staat aangegeven bij de ingang.
    Veel plezier, het zal een hele ervaring zijn.

    Groetjes Henke.

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Wj gaan a.s. vrijdad tegen de New Orleans Pelicans! Ik zal je volgende week weten hoe het met parkeren is gegaan.

  4. Top | #24
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Wij zijn er vorig jaar Januari geweest. Wij hadden een parkeerplaats geboekt via ticketmaster. De parkeer garage aan/ onder het Amway Centre .
    Echt ideaal en ik doe het de volgende keer zeker weer.

    Is trouwens helemaal te gek zo'n wedstrijd, wij waren er met een wedstrijd tegen de Indiana Pacers, de Magic wonnen toen met 1 punt verschil was echt een thriller!!! Helemaal top. Sfeer in het stadion is echt mooi, veel vermaak ook in de pauzes.
    Veel plezier!!!
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  5. Top | #25
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Locatie
    Neerpelt (België)
    Berichten
    9

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Bedankt voor de info. Ik kijk er in elk geval erg naar uit!

    @ Riverwood: wat is op tijd? De wedstrijd begint om 6pm, hoe laat gaan we dan best naar het stadion?
    @ Digitalman: graag hoor ik wat jullie ervaring is. Veel plezier vrijdag.
    @ ronenivonne: heb net eens gekeken op ticketmaster. Een parkeerticket (incl kosten) komt dan op bijna 27$. Dan sta je wel op een parking vlakbij het stadion. Twijfel erg of ik niet gewoon via deze site een parkeerticket moet boeken. Nog eventjes wachten tot Digitalman zijn ervaring post.

  6. Top | #26
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Reistijd, geen idee, zijn er al werken aan de I 4 ? Wij plannen anderhalf uur voor de wedstrijd bij de afslag van de I 4 Amway en hebben daar altijd genoeg aangehad.

    Groetjes Henke.

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    62

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Wij waren ook 1,5 uur voor de wedstrijd bij het stadion. Heb je even de tijd om sfeer te proeven, een rondje te lopen, wat te eten etc. Parkeren ter plekke idd geen enkel probleem. Zorg voor cashgeld en je bent klaar. De exit was prima geregeld, waren ook zo weer weg toen de wedstrijd was afgelopen.

  8. Top | #28
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Gisteren bij de Magic geweest en The Magic won! Parkeren ging heel soepel. We zijn ruim op tijd er heen gegaan en dat is maar goed ook. Het was behoorlijk druk op de wegen. Wat een reis van een half uur had moeten zijn, werd een uur. Uiteindelijk waren we rond 6 uur bij de Amway Arena en de wedstrijd begon om 7 uur. Ik was van plan te parkeren in een parkeergarage, maar toen we zo'n beetje langs de arena reden, stond iemand auto's naar binnen te wenken bij een of ander kantoorpand. Voor $10 (cash) kon je daar parkeren. Prima plek op 3 minuten lopen van de arena.
    De wedstrijd was top! Geweldige sfeer en volop entertainment tijdens rust en time-outs. En dat ze wonnen maakte het natuurlijk extra leuk. Zie ook ons reisverslag voor een paar foto's.
    @jeroen80; veel plezier daar binnenkort!

  9. Top | #29
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Locatie
    Neerpelt (België)
    Berichten
    9

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Bedankt voor de info iedereen!
    @ Digitalman: ik heb net jullie blogs gelezen. Weer een paar extra ideetjes op gedaan.

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    hi,

    Ik twijfel of ik kaartjes ga kopen voor een basketbal wedstrijd in miami... wij zitten daar rond de 17e van november 2 wedstrijden kan ik dus heen, iedereen zegt dat t een gave ervaring is om naar een wedstrijd te gaan, mijn kennis van basketbal gaat tot een slam dunk en een 3 punter en wanneer die worden gegeven ( sorry jongens).. is t dan de moeite waard om zoiets bij te wonen? of is dat dan zonde?

    het zou dan gaan om: Miami Heat vs. Minnesota Timberwolves of Miami Heat vs. Sacramento Kings.....

    Daarvoor zitten we in orlando, maar daar zijn onze dagen aardig vol... tenzij iemand zegt dat we beter naar een game kunnen van orlando..

    wie helpt?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •