Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 38

Onderwerp: Basketball: Orlando Magic (NBA)

  1. Top | #1
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Orlando Magic

    Dat is nou iets wat ik wel een keer wil zien zo'n basketbal wedstrijd. Zijn er nog kenners die weten waar en wanneer en hoe je aan die kaarten komt???? Groetjes marisca. \/
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #2
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Ik heb deze link ooit van iemand gekregen, om kaartjes te bestellen : http://www.gotickets.com/sports/nba/...ando_magic.php

    Ik kan je zeggen, het is een hele happening . Ik ben er in 1995 geweest, toen ze tegen Miami Heat moesten spelen. Shaq die toen nog de mooie wit/blauwe kleuren droeg 8)

  3. Top | #3
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij hebben vorig jaar voor onze zoon een tenue aangeschaft maar zijn nog nooit wezen kijken, Lijkt mij geweldig om mee te maken met onze kleine man van 7 jaar. Bedankt voor de link! Groetjes marisca. 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #4
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Ik vond het zeker heel erg leuk. Vooral de sfeer die er in zo'n zaal hangt. Ik weet niet of het nu nog steeds zo is hoor. Ik vind nl dat amerikanen toch meer voor de sport zelf er naar toe gaan. Okee, iedereen heeft wel z'n favorieten, maar de sport zelf is het belangrijkste. Ik zie hier niet gebeuren dat ik als Fc Utrecht supporter tussen de Ajaxsupporters zou gaan zitten, en visa versa. Daar zat ik als Magic supporter naast een Heat supporter. En we hebben genoten van de wedstrijd :lol:

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    62

    Standaard Basketball: Orlando Magic (NBA)

    Ook wij gaan (zoals velen hier) volgende maand weer naar Florida. \\/
    Wanneer de Magics in de play-offs komen willen we gaan proberen om daar weer eens een wedstrijd van mee te pikken.
    In 1999 zijn wij al eens naar een wedstrijd tussen Orlando Magic en Indiana Pacers (toen nog met Rik Smits) geweest,
    en dat was zo ontzettend gaaf om eens mee te maken, dat we nu zeker weer gaan proberen om een wedstrijd te bezoeken.

    Maar nu mijn vraag.
    Wie heeft ervaringen met fotograferen (met DSLR en redelijke (tele-) lens) in het Amway Center?

    Alvast bedankt voor de tips and tricks.

    1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Orlando Magic

    Er wordt gecontroleerd bij de ingang.
    DSLR met grote lenzen worden er zeker uitgepikt en mogen "logeren".
    Compactcamera's mogen wel naar binnen.

    Een en ander staat ook uitgelegd op de site van de Amway Center en Ticketmaster voor zover ik me kan herinneren.

    Ik heb geen risico's genomen en de DSLR "thuis" gelaten en een compact camera meegenomen.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    62

    Standaard Re: Orlando Magic

    Bedankt voor je reactie.
    Aangezien ik een Nikon D300 met een 300mm lens wilde gebruiken,
    denk ik dat ik die dus maar niet mee ga nemen. :sad:

    Dan maar de compact Olympus van mijn zoontje "lenen". ;-)
    Die heeft omgerekend 330mm, maar is toch wel "iets" minder van kwaliteit.

    1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Preseason ticket NBA Orlando Magic

    We zouden graag in oktober naar een NBA wedstrijd gaan van de Orlando Magic. In het speelschema op de NBA site staat dat ze preseason wedstrijden spelen in oktober. Ik begrijp alleen het schema niet, zie linkje hieronder. Spelen ze 13 oktober nou thuis, of uit ? Ik had het gelezen als: @... is, daar (uit) spelend. En 'versus' dat ze tegen die club spelen thuis. Klopt dit ?

    http://www.nba.com/magic/schedule/

    En waar kun je kaartjes kopen, iemand ?!
    Heb al gekeken op ticketmaster, en op de site van de nba zelf maar daar kom ik niet verder helaas.

    [/url]

  9. Top | #9
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    13 oktober spelen ze thuis tegen Cleveland.
    Maar het laatste dat ik gehoord heb is dat er nog een onenigheid was tussen de eigenaren en spelers, over de verdeling van t geld. En als dat door blijft gaan dan begint het seizoen niet eens.

    Ik hoop het natuurlijk wel, want ik zag dat de Magics op 5 april tegen NY in Orlando spelen. En heel toevallig ben ik dan in Orlando ;D

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Basketball: Orlando Magic (NBA)

    1972 Marjolein.

    Volgens mij worden de kaarten voor preseason verkocht voor alle wedstrijden of voor een bepaalde tegenstander.

    Wijzelf hebben met vrienden in het verleden een aantal van deze wedstrijden bezocht maar onze Amerikaanse vrienden hebben via e-bay kaarten gekocht.

    Deze zijn dan van mensen die niet alle wedstrijden willen bezoeken.

    Groetjes Henke.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •