Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 99 van de 100 EersteEerste ... 4989979899100 LaatsteLaatste
Resultaten 981 tot 990 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #981
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: http://www.alamo.co.uk/dragster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine State Bekijk Berichten
    26 September zal ik de de auto ophalen.. zal wel goedkomen. Ik zal het vertellen op ons weblog ... hoe het gegaan is..
    ..en komt het onverhoopt niet goed, dan kan je de de transactie ter plekke annuleren. Formeel omdat Alamo de overeenkomst eenzijdig opzegt omdat je niet aan de voorwaarden zou voldoen. Met je laptop bij de hand kan je zo via internet een andere boeking in orde maken.

    Maar 't komt vast goed, daarom heb ik 'm ook maar geboekt.....met mastercard dus 'slechts' 20 dollar coupon, maar wel de dragsterfan code. Ik ben gek op drag racing.....al jaren!



  2. Top | #982
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Volgens mij moet Gerrit even een cursus drag racing op het forum zetten zodat we weten waarover we het hebben. Eventueel een aantal circuits in de omgeving van Orlando ;-)
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #983
    Regelmatige Bezoeker elcrack's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Brugge, Belgium
    Berichten
    17

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ook hier net dragsterfan geworden !
    Een fullsize SUV voor 19 dagen in juli 2012 voor £502 (€578) had ik zelfs bij de duitse vrienden niet kunnen voor die prijs.
    Van harte bedankt voor de tip !

  4. Top | #984
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Voor wie het wil heb ik een PDF je voor aan de Alamo Desk over de Dragstar Fan. De Alamo website staat ook netjes op de Dragster. Neem deze PDF mee, en heb je die discussie ook niet, kun deze pdf printen. Waarin onder andere dit staat:
    Alamo is offering up to 30% discount on online rentals for all drag racing fans, helping even more people to experience the thrill and exhilaration of drag racing.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-11 om 20:03. Reden: fqe
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  5. Top | #985
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Die prijzen klinken goed. Echter als ik de engelse link gebruik kom ik voor 11 dagen Minivan(va 27 december) op 680 pond. Kennelijk doe ik iets fout?
    Edit: Ik zie nu dat ik voor 21 dagen in de zomer minder betaal dan 11 dagen in de winter. Is dit logisch?
    Laatst gewijzigd door sjoerd; 08-08-11 om 20:35.

  6. Top | #986
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Helaas..... dat zullen de black-out dates zijn voor deze Code vermoed ik. De kerst-periode zal er buiten vallen ben ik bang. Ondanks dat ze zeggen:
    Whether you are travelling to Santa Pod, The Western Sydney Dragway, Pomona or just going on vacation we have locations nearby with very competitive rates just for you.
    Zullen er voor deze codes ook data zijn waar ze het blokkeren. Het blijft proberen om steeds weer de beste deals te zoeken, ik denk dat veel mensen er wel wat aan hebben.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-11 om 20:01.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  7. Top | #987
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd Bekijk Berichten
    ..Die prijzen klinken goed. Echter als ik de engelse link gebruik kom ik voor 11 dagen Minivan(va 27 december) op 680 pond. Kennelijk doe ik iets fout?..
    Je doet niets fout, want heb even dezelfde boeking gedaan en kom ook op dat bedrag wat jij aangeeft. Kennelijk is het dan een soort van 'hoogseizoen' waardoor de prijs een stuk hoger uitvalt :-k

    Je zou eens bij USA-reisen moeten proberen wat voor prijs je dan krijgt...
    Eventjes gekeken voor Sjoerd bij de 'Duitse buren' en die is dan dan weer goedkoper: http://www.usareisen.de/mietwagen/mi...18:00&bt=15:00

    Ik snap er zelf geen ene hout meer van... ](*,)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-11 om 00:14. Reden: 1+1
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #988
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Year-round discounts of up to 20% and receive $30 off when reserving any size vehicle minivan or SUV --> Ze bedoelen toch any size vehicla, minivan or SUV? ^^

    Mag ik vragen waar je die DRAGGDPLcode van hebt? Ik vind hem nergens anders (hij werkt wel hoor!) maar als ik via de .UK site ga kom ik op hogere tarieven uit (ik zie ook nergens hoe het daar nu zit met de 30% korting) tgo het werken met de code

    Alvast bedankt voor de info trouwens! Die bonnen schelen heel wat

  9. Top | #989
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ga naar: http://www.paigewheeler.co.uk/ Kijk onderop deze pagina.
    Kijk dan hier: http://www.alamo.co.uk/dragster

    Zo moeilijk is dit ook weer niet, en dan kun je als je een boeking hebt gemaakt op de Engelse site, met je vouchercode inloggen op de VS site en zie je de code gewoon staan. Er is niks spooky aan =;

    Je kan ook googlen op ik noem maar wat Speedgroup + alamo enz enz
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-11 om 20:04. Reden: fqe
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  10. Top | #990
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ongelofelijk, wat een actie weer zeg :mrgreen: ! Ik heb mijn vorige (VAS) boeking voor onze wintersport naar Denver volgend jaar gelijk geannuleerd, dit scheelt gewoon weer dik $75; rijden nu een week een Fullsize SUV voor $256 !?!?

    Grappige is wel, dat het voor onze trip naar Las Vegas en Los Angeles eind oktober/begin november niet werkte; de basisprijs was niet alleen duurder dan de eerdere (VAS) boeking, maar er kwamen nog allerlei andere kosten bij, waaronder dropoff van $ 150 (vanwege oppikken Las Vegas en afleveren Los Angeles); vreemd want dit was bij de VAS boeking niet en geldt bijvoorbeeld ook niet bij usareisen ... #-o.

    Maar goed, alleen al voor het reisje Denver is het natuurlijk al de moeite waard. Dank voor deze mooie tip Rick !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •