Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 92 van de 100 EersteEerste ... 42829091929394 ... LaatsteLaatste
Resultaten 911 tot 920 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #911
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Bedoel je de gratis upgrade? Deze actie loopt tot 31 december van dit jaar en is geldig voor compact-, standard- en midsize cars. Je krijgt dan bij de boeking een kortingscode die direct tijdens de boeking wordt verwerkt. Standard wordt bijvoorbeeld fullsize, wat op zich een goede deal lijkt.
    Ja, die bedoelde ik inderdaad. Heb nu zelf via Alamo voor 199 euro voor 10 dagen een economy car gehuurd met het gold pakket, maar kom dan dus sowieso niet in aanmerking. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een voucher was voor de upgrade. Mijn fout dus, maar al met al ben ik tevreden voor 200 euro, 10 dagen een auto. Vorig jaar had ik 3 weken een economy, was een Hyundai Accent, prima auto en voor mij en mijn vriendin groot genoeg. In NL vergelijkbaar met VW Jetta of Opel Astra. Als ik die dit jaar weer krijg hoor je mij zeker niet klagen!

  2. Top | #912
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    4

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Zijn er voorwaarden verbonden aan het gebruik van de code VAKBEURS2011 ?
    Deze code geeft 15,= korting als je via alamo.nl boekt.

  3. Top | #913
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik denk het niet. Maar ik zou sowieso de prijs vergelijken met USAReisen.de / eautohuur.nl. Best kans dat die sowieso goedkoper uitvallen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #914
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    4

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    @Njit: dank voor de tip, ik moet 2 dagen huren en dan is het verschil erg klein.

  5. Top | #915
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    29

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb voor het eerst bij Alamo gehuurd. Op het vliegveld de car rental shuttle bus, bij de desk vouchers ingeleverd, aangegeven dat ik geen upgrade wilde, daarna met de lift naar beneden en kon ik kiezen uit twee rijen auto's

    terug zo leeg mogelijk inleveren, want je hebt voor één tank betaalt, de bordjes goed volgen, je zet hem in de rij neer, er werd gevraagd of alles in orde was, er werd iets gescand en hop we konden zo met de shuttle naar de cruiseboten

    prima ervaring, zou de volgende keer weer voor hun kiezen

  6. Top | #916
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    @Rune;
    Op welk vliegveld was dit ? :roll:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-07-11 om 23:40. Reden: fqe
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #917
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    29

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    @Rune;
    Op welk vliegveld was dit ? :roll:
    sorry

    Miami int airport

  8. Top | #918
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    We hebben via internet de 'Save Time' even ingevuld. Alle gegevens, zoals rijbewijsgegevens etc (ook van bijrijder) allemaal al ingevuld. Reservering met barcode al uitgeprint. Scheelt allemaal tijd. Lekker na zo'n lange vlucht en nog een stukkie rijden voor de boeg.

    Maarrr wat me niet helemaal duidelijk is, is of we nu meteen door mogen naar de garage om een auto uit te zoeken, of dat we alsnog wel in de rij moeten staan.... Of is dat alleen als je insider bent?

  9. Top | #919
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Volgens mij nog /weer eerst naar de balie voor het ophalen van een contract..
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.

  10. Top | #920
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Helaas, wij hebben het afgelopen dagen meegemaakt. SaveTime scheelt inderdaad tijd, maar je mag/kan alleen direct de garage inlopen als je 'online ingechecked' bent, maar dat kunnen wij als Nederlander niet. Dus je moet toch naar de balie om het contract te laten uitprinten en ondertekenen. Ik heb het persoonlijk van de manager (wel op Los Angeles Airport) gehoord.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •