Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 100 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #21
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Daar heb je bij Alamo gelukkig geen last van. Je loopt naar de parkeerplaats van jouw categorie en je mag uitzoeken en wegrijden ! Ideaal, althans in Orlando dan. ..........
    Wat mij nou nog steeds niet duidelijk is:
    Word je huurcontract dan pas opgemaakt als je het parkeerterrein/garage verlaat?
    In je contract moet toch staan welke auto je meeneemt?

    Het is jaren geleden dat ik in Orlando een auto gehuurd heb (toen je nog met de bus een paar mijl verderop naar het plaza gebracht werd) en heb alleen recente ervaring in Miami.
    Daar wordt, net als in andere steden die ik weet, eerst een contract opgemaakt en word je een auto toegewezen. Alleen als er probblemen met de auto zijn kan je een andere krijgen, maar dan wordt eerst je contract gewijzigd.

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-01-09 om 07:31. Reden: quote gerepareerd

  2. Top | #22
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Je contract wordt aan de balie in de terminal opgemaakt en er wordt aangegeven dat je, in ons geval, een SUV huurt. Je gaat dan naar de overkant van de straat, naar de parkeergarage en gaat naar de sectie waar jouw categorie auto staat en je pakt er eentje die je wel aanstaat.
    Kleur, merk, grootte, het maakt niet uit. Je rijdt dan naar de slagboom en daar worden de laatste gegevens op het contract genoteerd, zoals merk en kenteken, en je rijd vrolijk de airport af naar je bestemming,.
    Ik vindt het ideaal en weet dat het op meerder plaatsen zo werkt, maar nog lang niet overal. Maar dit gaat over Orlando.
    Op de meeste airports is het nog "gewoon" met de shuttlebus naar de terminal van de verhuurder en de auto nemen die je aangewezen krijgt.
    Overigens bij Alamo altijd wel uit de categorie die je besteld hebt. Ik heb tenminste nog nooit meegemaakt dat ter plaatse weer subcatergorieën verzonnen werden. Dat zou ik ook zeker niet accepteren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natasja L.
    Wij hebben ook al regelmatig bij Alamo een auto gehuurd, maar dat je naar de parkeerplaats kan lopen om zelf een auto uit te zoeken hebben wij nog niet meegemaakt. Dat vind ik ook wel logisch, want als iedereen die daar aan komt (meestal zijn dat wel een paar vliegtuigen die gelijk aan komen) gelijk naar de parkeerplaatsen mogen lopen en zelf maar een auto gaan pakken dan wordt het volgens mij een chaos en is het voor hun niet meer te overzien. Dus wat jij zegt, auto uitzoeken en gelijk wegrijden heb ik nog nooit meegemaakt .
    Zoals je had kunnen lezen had ik het over Orlando International Airport en daar is het al zeker 3 jaar zo en dus niet zo onlogisch als je beweert en de chaos valt ook erg mee :wink:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-01-09 om 07:32. Reden: samengevoegd
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natasja L.
    Wij hebben ook al regelmatig bij Alamo een auto gehuurd, maar dat je naar de parkeerplaats kan lopen om zelf een auto uit te zoeken hebben wij nog niet meegemaakt.
    Maar op Orlando Airport is het toch echt zo. Maar wel pas sinds een paar jaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-01-09 om 07:32. Reden: quote gerepareerd

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    16

    Standaard

    Hallo,

    Wil hier graag even op reageren, ben net 1 dag terug vanuit Florida waar ik 3 weken een heerlijke tijd heb gehad.

    Ik heb ook gebruik gemaakt van deze service.....en had mijn kleine kaartje meegenomen. Ik kwam op Orlando aan en het hart zakte me in de schoenen, ik denk wel 80 man in de rij voor mij.....

    ennnuuhhh geen fast service bordje te vinden...... toch maar even met mijn kleine kaartje naar de balie gegaan en voila, de persoon die daar net was gaan staan vanuit de rij mocht weer terug en ik werd keurig geholpen.

    Dus iedereen, gewoon je kaartje meenemen (zit in de folder) en geen genoegen nemen met achteraan sluiten mochten ze dat voorstellen.

    Wat mij betreft hadden ze het wel beter aan mogen geven wat de fast ingang was.....maar ja vragen staat vrij en zo lukte het ook.

  5. Top | #25
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    8

    Standaard GPS bij Alamo?

    Weet er iemand of je bij Alamo een GPS kan huren en hoeveel dit ongeveer zou kosten?

    Bedankt

  6. Top | #26
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: GPS bij Alamo?

    Volgens mij niet, in ieder geval afgelopen zomer niet, en op hun site staat er ook niets over.
    Nou is GPS wel heel erg makkelijk, maar ik heb het in Amerika altijd zinder gedaan, en dat lukt ook wel.
    Als je echt niet zonder wil, zou je eens kunnen overwegen een tomtom aan te schaffen, die kuin je dan hier ook gebruiken.
    Eric

  7. Top | #27
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard

    Hoi ,

    Je kunt bij ALAMO inderdaad een GPS huren voor $ 9,95 per dag...
    ( Altans bij Alamo op Orlando Airport )

    Groetjes ,
    Pieter

  8. Top | #28
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Maar bij Alamo krijg je bij boeking via de link van Daniel € 10,00 korting !!!
    Eric

  9. Top | #29
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Dat is mooi meegenomen (zeker bij dagverhuur), maar wanneer wordt die korting in mindering gebracht? Als ik er op klik krijg ik gewoon het standaardtarief te zien en merk verder niets van die extra korting.

  10. Top | #30
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Dit staat er op de site:
    Omdat u boekt via florida.pagina.nl ontvangt u van ons € 10 extra korting op het totaalbedrag van uw huurauto

    En als je een auto begint te huren staat er dit:
    Omdat u boekt via florida.pagina.nl krijgt u van ons EUR 10 extra korting op uw boeking. Deze zal op de laatste pagina getoond worden.

    Ik ben bij stap 5 (het invoeren van de Creditcard gegevens) gestopt maar ik gok dat deze korting terug te vinden is bij stap 7
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 04:22. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •