Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 100 van de 100 EersteEerste ... 50909899100
Resultaten 991 tot 999 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #991
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Kan iedereen hier zomaar boeken??
    Ik heb even gekeken voor onze periode in november, maar dat scheelt meer dan € 150 op de andere aanbieders.

    Heb ik iets speciaals nodig om de auto uiteindelijk mee te krijgen??

    Ik ben bang dat ik daar straks sta, en de auto niet mee krijg!!!!

    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  2. Top | #992
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Als je via de alamo.com site hebt geboekt dan kan je de reservering cancellen. Via de alamo.co.uk site weet ik niet omdat ik dat niet geprobeerd heb. Via de uk site kan je wel voor prepay kiezen of pay locally. Het voordeel van prepay is dat precies weet wat je hebt betaald en anders ben je toch afhankelijk van de wisselkoers.

    Als je bij .com site wil gebruik maken van prepay dan moet je contact opnemen met de Alamo klantenservice
    Laatst gewijzigd door Ebelix; 09-08-11 om 15:20.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #993
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    @Ebelix;
    Dank je voor de info, prepay is natuurlijk nu safe maar kan natuurlijk ook duurder uitpakken als de dollar weer omlaag gaat. Dus even kijken wat het beste is.
    Maar denk wel dat ik mijn huidige boeking bij USAreisen.de ga cancelen want met deze aanbieding ben ik €122,00 goedkoper uit.
    Dus thanks Rick\\/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-11 om 16:52. Reden: fqe

  4. Top | #994
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb al gemeld dat ik voordat ik mijn boeking ging doen, eerst even telefonisch contact heb gehad met Rick, en toen ik na een 'proefboeking' bij USA-reisen tot de conclusie kwam dat het verschil met de Fullsize-SUV wel 400 euro was gauw meteen zijn tip opgevolgd en geboekt.

    Ter info:
    Ik wilde in eerste instantie een Standard-Suv boeken die kwam op 881 euro bij USA-reisen (met Alamo GOLD), betaal nu 620 euro voor een Fullsize-SUV (met Alamo GOLD)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #995
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard

    @calypso; Kun je kosteloos annuleren bij USAreisen.de? Kan het zo snel niet in mijn papieren terug vinden. als ik ook een dragstar fan 'word', ben ik bijna € 100 goedkoper uit via Ricks tip :lol:

    @Rick, nog even: die draggdpl code is echt okay? Niet dat ik aan de balie nog iets moet overleggen of aantonen ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-11 om 19:42. Reden: 1+1

  6. Top | #996
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ja dat kan als je via hun een auto gehuurd hebt bij Alamo, Dollar of National kan dit tot 72 uur van te voren!

  7. Top | #997
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Je kan ook op deze site boeken komt op het zelfde neer http://www.alamo.co.uk/dragster Kun je kiezen Prepay of Pay locally.

    Ben je een Drag racing fan
    Alamo is offering up to 30% discount on online rentals for all drag racing fans, helping even more people to experience the thrill and exhilaration of drag racing. Whether you are travelling to Santa Pod, The Western Sydney Dragway, Pomona or just going on vacation we have locations nearby with very competitive rates just for you. "
    Ik heb er geen gaten in kunnen vinden, en ik ben dus fan geworden..:-k Lukt het niet hebben we pech. Ik zelf heb prepay gedaan via de Uk site.

    Voor de Alamo.com site heb je twee codes net als voor de UK. De eerste: Bij I.D/ Corp
 .. is DRAGSTER dit is geen gold code, dus zonder tank en extra drivers. De tweede code is: Bij I.D/ Corp .. DRAGGDPL dit is wel een gold all-in code, dus volle tank kun je aanvinken en het bedrag blijft hetzelfde en meerdere drivers.

    Mocht iemand er gaten in schieten. graag.

    Wanneer je/iemand als fan op de site van Paige Wheeler komt, zie je automatisch onderaan de link naar de Alamo website. Nergens zie ik staan dat je moet bewijzen dat je een fan bent van haar. Wanneer je wilt heb ik nog een PDF waar alles op staat, kun je laten zien hoe je aan de dragster boeking komt, en je fan bent..

    Bij twijfel niet oversteken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-11 om 19:39. Reden: lege regels
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  8. Top | #998
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Ter info:
    Ik wilde in eerste instantie een Standard-Suv boeken die kwam op 881 euro bij USA-reisen (met Alamo GOLD), betaal nu 620 euro voor een Fullsize-SUV (met Alamo GOLD)
    Mag ik vragen waar je die gevonden hebt ? Ik kan met de beste wil van de wereld geen Fullsize SUV vinden op de .co.uk en .com sites. Ik kom niet verder dan de Standard SUV of Fullsize crossover.

    Voor Florida scheelt het inderdaad nog al wat, maar voor de rondreis van volgend jaar is het nog steeds prijzig. Daar wint National het nog steeds, en dan met name bij usareisen, met zijn fixed drop-off kosten.

    Buiten dat heb ik de pagina van Paige even doorgelezen. Leuk hoor, zo'n meisje van 12-13 jaar dat in deze dragsters racet. Bovendien is ze ook nog eens net terug uit Florida =D>, dus dat schept een band.
    Voor de strikvragen aan de balie; Gainesville is veruit de bekendste dragbaan in FL, maar ook in Bradenton lig een mooie.

    Maar verreweg de mooiste i.m.h.o. is toch wel die het dichtste bij Orlando, n.l. in Bithlo, net voorbij het illustere buurtschap Christmas, aan de SR50 East.
    Voor wat de aanbieding betreft, die is geheel niet verkeerd. Daar gaan we aan werken.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-08-11 om 22:23. Reden: tiepvaut
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #999
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Deze discussie gaat verder in Autohuur: Alamo (2).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 11:41.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •