Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 100 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #621
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk Berichten
    Heb namelijk niet zoveel zin om 3 uur in de rij te staan met een 2jarige
    Kijk nou uit voor cowboyverhalen. In de meivakantie van 2009 was er een schandalig lange wachttijd bij Alamo. Daarna heb ik er eigenlijk nooit meer iets anders over gelezen dan dat de wachttijd erg meeviel......

    Op een tegeltje bij Oma stond:
    De mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest.
    En dat nooit op komt dagen.......



  2. Top | #622
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    September 2001 was er ook zo'n wachttijd, niet door de grote rij maar door slechts 2 balie medewerkers. :-\"

    Onze 1e keer Florida en dat was toch wel het enige minpunt van de hele vakantie. En elke keer dat je de auto af moet halen hoop je maar op niet zo'n lange rij.

    Maar eerlijk is eerlijk, was de enige keer dat we zolang hebben moeten wachten, de meeste andere keren toch binnen 1 uur met de auto uit de garage.


  3. Top | #623
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    pfff moeilijk dan hoor.
    Gaan we moeilijk doen bij exitreisen en gaan we voor dollar.
    Of laten we het gewoon zo staan en zien we wel wat er allemaal gebeurd zodra we het vliegtuig uitstappen.

  4. Top | #624
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Dendermonde - België
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Hou het gewoon bij Alamo. Zeker goede service en ze hebben voldoende personeel. Moest nog geen 5 minuten wachten. Terugbrengen was 2 min. en zat op bus naar luchthaven.

  5. Top | #625
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    33

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wij zijn net een week terug en toen we aankwamen was dit ongeveer 8 uur in de avond hebben we maar 5 minuutjes gewacht

  6. Top | #626
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wij hebben bij alamo geen wachttijd gehad we waren zo aan de beurt .

  7. Top | #627
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    heb het even met manlief besproken en we laten het maar gewoon bij alamo.
    We zien wel als we daar zijn wat er gebeurd.

    Bedankt allemaal voor de reactie's

  8. Top | #628
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Antillen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Hallo.

    Onze toestemming om te reizen via ESTA is gelukt, de tickets zijn geboekt maar nu moeten we op zoek naar een auto.

    Ik ben via usareisen.de bij Alamo terecht gekomen. De categrorie Dodge Nitro (midsize SUV) leek ons wel wat.....
    Nou heb ik een paar vraagjes, hopelijk weet iemand daar antwoord op. Kon via de site van Alamo namelijk niet veel wijzer worden......

    * Het betalen van de auto (via internet geboekt) gaat dit met een creditcard of kan dit ook dmv geld overmaken naar een NL rekening? Ik neem aan dat het volledige bedrag vooraf betaald moet worden.

    * Wij huren de auto voor 15 dagen. We wilen uiteraard een GPS aan boord, wel zo makkelijk. Is het raadzaam via Alamo 1 te huren of kun je voor deze periode financieel gezien beter 1 kopen bij de dichtstbijzijnde Walmart?

    Als er mensen verder nog tips hebben zijn die uiteraard van harte welkom!!

  9. Top | #629
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inimieni Bekijk Berichten
    * Het betalen van de auto (via internet geboekt) gaat dit met een creditcard of kan dit ook dmv geld overmaken naar een NL rekening? Ik neem aan dat het volledige bedrag vooraf betaald moet worden.
    Voor vragen over usareisen.de kun je het beste terecht in het onderwerp over ..... USAREISEN.DE!! Ja, ook daar is een apart topic over.
    Je reserveert nl. via hun (FTI eigenlijk) en niet direct bij Alamo. Je betaalt ook aan hun, op hun voorwaarden. Zie verder: Autohuur: Usareisen.de
    Evt. kun je daar ook je verdere vragen stellen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inimieni Bekijk Berichten
    * Wij huren de auto voor 15 dagen. We wilen uiteraard een GPS aan boord, wel zo makkelijk. Is het raadzaam via Alamo 1 te huren of kun je voor deze periode financieel gezien beter 1 kopen bij de dichtstbijzijnde Walmart?
    Hee, een vraag over navigatie. Het is verbazingwekkend ;-) maar ook daar hebben we een speciaal onderwerp over. Twee zelfs. Zie Navigatiesysteem meenemen naar Florida en ‎Navigatie kopen in Florida.
    Als je na het lezen daarvan nog vragen hebt kun je ze het beste daar meteen even stellen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inimieni Bekijk Berichten
    Als er mensen verder nog tips hebben zijn die uiteraard van harte welkom!!
    Tips over autohuur? Tja, er is zoveel te vertellen over dat onderwerp. Waar had je aan gedacht?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #630
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Antillen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    ops: Ben nog niet zo handig met zoeken hier op het forum. Er staat ook zoveel op.....
    Dank je wel voor de linkjes. Ik ga even verder neuzen en hopelijk ga ik een antwoord vinden op mijn vragen....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •