Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 100 EersteEerste ... 3139404142435191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #401
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    De ervaring leert dat als de lekke band met een zogenaamde prop kan worden gemaakt, er geen kosten in rekening worden gebracht. In alle andere gevallen zal dat wel worden gedaan. Dat geldt overigens ook bij Nederlandse autoverhuurbedrijven. Niets vreemd dus.
    Laatst gewijzigd door Guus; 03-09-09 om 23:43. Reden: fqe

  2. Top | #402
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Je mag toch ook niet offroad rijden met een auto...
    Dit doet mij dus denken aan een scene uit de film van Jackass:
    Rental Car Crashup Derby

    http://www.youtube.com/watch?v=sa_AhS7o_G4
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-08-09 om 07:56. Reden: quote ingekort
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  3. Top | #403
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Haha ja zo inleveren Ik heb een paar maanden terug het spookstadje Rhyolite opgezocht 2 uur buiten Las Vegas, toen ook de offroad route genomen naar het stadje. Blijk je een stuk er naast gewoon asfalt te hebben. Heel rustig maar gereden ivm grote stenen enz. Ik reed dus op dat moment in een Dodge Charger en dat is nou niet echt een beest in offroad ritten. Terug uiteraard via asfalt. :mrgreen:

  4. Top | #404
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    36

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    De ervaring leert dat als de lekke band met een zogenaamde prop kan worden gemaakt er geen kosten in rekening worden gebracht. In alle andere gevallen zal dat wel worden gedaan. Dat geldt overigs ook bij Nederlandse autoverhuurbedrijven. Niets vreemd dus.
    Ja, dat klopt, maar bij HERTZ heb je allemaal geen last van dit gedoe, het ff bijverzekeren bij Alamo zou voor vier weken zo'n $ 500,- zijn en dat zijn die verrassingen waar de vakantieganger niet op zit te wachten.

  5. Top | #405
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door escalade Bekijk Berichten
    Ja, dat klopt, maar bij HERTZ heb je allemaal geen last van dit gedoe.
    Ik kan je opmerking niet helemaal plaatsen. Mijn ervaringen op dit vlak heb ik namelijk juist bij Hertz opgedaan (zowel in Florida als Nederland). Beide keren zonder bijbetaling opgelost omdat het lek met de eerder genoemde prop kon worden gedicht.

  6. Top | #406

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Beste Allemaal,
    Er wordt op dit forum gesproken over het "Gold-pakket" bij Alamo, maar het enige wat ik op hun site kan vinden is het Super-Inklusiv-PLUS pakket. Is dit hetzelfde??

    Bij Exit-reizen.nl, stond de volgende zin bij het hoofdstuk over Alamo:
    Voor het ophalen van de huurauto op de luchthaven van Orlando geldt er een Customer Facility Charge van $2.50 per dag tot maximaal $12.50 per huurauto.
    Is dit zo of zit dit al bij het Super-Inklusiv-PLUS pakket?

    Wat ik zo na mijn "autostudie" hier gevolgd op het forum, op een rijtje heb gezet is als volgt:
    - kies de Equinox 4-deurs (zijn met 2 volwassenen en 1 dochter van 11)
    - kies het Super-Inklusiv-PLUS (is inclusief een volle tank benzine, die je weer leeg mag inleveren)
    - alle aanbiedingen beleefd weigeren en de schade (als die er al is) bekijken door een rondje om de auto heen te lopen
    - goed naar de factuur kijken of ze je niet "per ongeluk" nog iets extra's hebben berekend.

    Ben ik nog iets essentieels vergeten in mijn opsomming? Ik heb nog geen auto besteld, ik wacht even op jullie antwoord.

    Groetjes,
    Denise

  7. Top | #407
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Lijkt me helemaal correct. Super-Inklusiv-Plus is inderdaad vergelijkbaar met Gold pakket. Zo noemen ze het in Duitsland dus.

    Super-Inlkusiv-Plus is ook nog een extra persoon die mag rijden 'gratis' en ook nog een extra verzekering (volgens mij voor inzittenden of zo).

    Enne ... als ze je een mooie upgrade aanbieden (bijvoorbeeld Hummer of zo), voor een vaste prijs, kan je dat altijd goed uitonderhandelen ! Idee is ongeveer $ 15 per dag extra hiervoor (als je dat ervoor over hebt natuurlijk) :lol:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #408

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Bedankt, Mattrob, voor je antwoord! Groetjes, Denise

  9. Top | #409
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mammadenise Bekijk Berichten
    Ben ik nog iets essentieels vergeten in mijn opsomming?
    controleer het reservewiel

  10. Top | #410

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    controleer het reservewiel
    Heb zelf een keertje een defecte sigarettenplug gehad en kon dus m'n tomtom onderweg niet opladen.
    Ik check dat nu tegenwoordig ook standaard even.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •