Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 100 EersteEerste ... 3038394041425090 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #391
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    De Mustang zal best wat kosten, het is een 'fun'car, dus ik denk het hoogste tarief, net als bijv. de Hummer. Al zal er misschien nog wel een verschil tussen Hummer en Mustang zitten qua prijs? Ze proberen je 'm vast wel aan te smeren. Die 150 dollar die ik moest betalen uiteindelijk, was dus een upgrade van Economy naar Fullsize ofzo. Maar door nee te zeggen, heb ik uiteindelijk toch een Fullsize gekregen en die 150 dollar in m'n zak gestoken. Daar kan je hééél goed van uit eten gaan.

  2. Top | #392
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Bedankt voor deze tip. Ik ga het wel proberen om zo'n Mustang te regelen voor een leuk prijsje.
    En als ik dan nog geld over houd zal ik daar zeker wat leuks mee gaan doen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-08-09 om 06:16. Reden: fqe
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  3. Top | #393
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    36

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik weet niet of dit al aan de orde is geweest, we hebben het hier over 38 pagina's, maar bij Alamo is de onderzijde van de auto én de banden niet standaard mee verzekerd, ook niet vanuit Nederland.

    Persoonlijk vind ik dit wel het bekende addertje onder het gras, veel argeloze mensen kunnen met veel schade worden geconfronteerd.

    Dit in tegenstelling bij Hertz, daar is de auto dus wél geheel verzekerd en daar gaat m'n voorkeur de volgende keer zeker naar uit.

  4. Top | #394
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Banden niet verzekerd ???

    Heb vorig jaar een auto ingeleverd met een lekke band en totaal geen probleem en je kan dan gewoon een andere auto meenemen.

    Wederom met volle tank :-D


  5. Top | #395
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Heb je al eens een Alamo auto ingeleverd? Ik heb ze nog nooit onder de auto gezien hoor! Deur open, kilomterteller checkken, bonnetje printen en je zit alweer in het vliegtuig, mits Alamo Gold. En mocht het toch perongeluk schade zijn? Een goede reisverzekering dekt het gewoon. Dus laat je niet bang maken en neem geen extra verzekeringen! Geldt ook voor de zgn "wegenwachthulp" a 5 dollar per dag !!!!!!!!!! Zie boven & dit topic: auto stuk = inleveren & een nieuwe krijgen.

  6. Top | #396
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy76 Bekijk Berichten
    Wat extra betalen voor een betere upgrade dan welke je standaard toch al gratis krijgt vind ik geen probleem.
    Maar het moet zeker geen 250 dollar worden om een Mustang mee te kunnen krijgen.
    Ik heb dat nog nooit in de voorwaarden zien staan, standaard gratis upgrade.
    Het zal vast wel voorkomen dat "jouw" klasse uitverkocht is en je iets groters (alhoewel ik onder fullsize sedan niet echt van groot wil spreken [-() meekrijgt, maar je mag er niet mee rekenen.
    En aan het bericht over de Kia Rio te zien is die kans steeds kleiner.

    Wij hebben in al die keren nog maar zelden een gratis upgrade kunnen bemachtigen. Alleen de laatste jaren is het dankzij de onzichtbare Equinox een paar keer gelukt.
    Maar zoals al gezegd; you never know, dus succes met de Mustang [-o<
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #397
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik heb dat nog nooit in de voorwaarden zien staan, standaard gratis upgrade.
    Dat staat er ook niet. Er staat dat je recht op op een bepaalde klasse 'or similair'. Bepaalde klasses zijn nu eenmaal gevoeliger voor schaarste dus daar heb je vaker een mazzeltje bij.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #398
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door parrot Bekijk Berichten
    En mocht het toch perongeluk schade zijn? Een goede reisverzekering dekt het gewoon.
    Een reisverzekering, die schade aan huurauto's dekt? Da's nieuw voor mij. Welke heb je dan?

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-08-09 om 13:11. Reden: quote ingekort

  9. Top | #399
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    36

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Een lekke band is geen probleem, maar als men de band stuk rijdt op b.v. een trottiorband en dus een behoorlijke jaap op de band zichtbaar is, of/en de onderkant
    beschadigd is door het rijden b.v. over een kei langs het water, ja, dan kan je het echt schudden................

  10. Top | #400
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Je mag toch ook niet offroad rijden met een auto... gewoon opletten, als je op normale wegen rijd, heb je denk ik niet zo snel schade aan de onderkant van je auto. In Nederland heb je daar meer kans op met drempels en lage auto's.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •