Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 100 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #1

    Standaard Autohuur: Alamo (1)

    Moderator Michael66: Dit is het onderwerp Autohuur: Alamo (1). Hier vind je de eerste 1000 berichten over het huren bij dit bedrijf, over de periode 2004 tot begin augustus 2011. Berichten van na deze laatste datum vind je in Autohuur: Alamo (2).


    In mei zijn we naar Florida geweest en merkten we dat Alamo verhuist was, opzich praktisch dat het nu bij de airport hoort maar wat een zooitje is het nu, elle langen rijen eerdat je de auto mee gekrijgt, het mooie is dat er op dat moment 10 tallen mensen stonden te wachten omdat er nog geen auto's binnen waren.
    Nu gaan we eind november weer en zie er eigenlijk tegen op om de auto op te halen.
    Nu las ik op het vorige forum ooit iets over als er iets op je voucher staat dat je hem dan ook boven kan halen, hebben we in mij uiteindelijk ook gedaan omdat we toen een kind bij ons hadden, maar moesten wel eerst "boos" worden en daar heb ik geen zin meer in.
    Wie o wie weet hier raad mee
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 12:38.

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hoi car-son,

    Je bedoelt ws. de "Direct Road" service die wordt geboden door Alamo. Als het klopt zit er een "Direct Road" foldertje bij de boekingspapieren van je auto. Dat formuliertje vul je in en je stuurt het op (minimaal 2 weken van tevoren). Zo zijn jouw gegevens al bekend bij Alamo en kun je dus sneller je auto afhalen via de speciale balie =D>

    Groeten,

    Daniel

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Wij zijn ook afgelopen Mei in Florida geweest en hebben niet in de rij hoeven staan bij Alamo. Bij ons was het rustig in het kantoor van Alamo.
    Overigens weet ik niet bij welke airport jullie waren aangekomen in Florida.
    Wij waren namelijk in Miami geland en gingen met een bus naar Alamo waar we vrijwel direct onze auto mee kregen, niks geen lange rijen!
    Auto's zat dus op de parkeerplaats van Alamo.

    Ik denk dat jullie gewoon pech hebben gehad op het moment dat jullie daar kwamen. Overigens moet je er altijd rekening mee houden dat je niet de enige bent die een auto huurt bij Alamo.
    Tegenwoordig denkt iedereen maar dat je gelijk geholpen word, maar dat is niet zo. Natuurlijk is het dan lastig dat er niet voldoende auto's waren, slordig van Alamo.

    Wij zijn in ieder geval dik tevreden over Alamo.

    Groet,

    René :arrow:

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Het nadeel van de Directroad is de twee weken en dat je hem moet opsturen of faxen. Als je via een reisburo boekt krijg je de reisbescheiden 8 á 10 dagen van tevoren, dus dat van die 2 weken lukt al niet meer. Voorheen (voor de National/Alamo fusie), toen ze nog een eindje van de airport zaten kon je met de Goldcard via een aparte balie ook nagenoeg zo doorlopen. Wel stijl, toch. Maar helaas is dit ook verdwenen. Wij hebben de volgende trip via Teo geboekt en dus benieuwd hoe ver van tevoren we nu de papieren ontvangen. De nieuwe locatie is wel beter, vindt ik. Je steekt de weg over bij de aankomsthal en je pakt iedere willekeurige auto in jouw categorie en wegwezen maar.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard Minivan 7 pers. Alamo

    Hoi allemaal,
    Wij hebben een minivan 7 persoons auto gehuurd bij Alamo. Nou heb ik gelijk weer zitten zoeken wat dat voor auto zou kunnen zijn. Nou zie ik op verschillende sites dat het een chevrolet ventura zou moeten zijn. Maar nu komt de grote vraag: heeft iemand al ervaring met die auto, en zit daar al een kinderverhoging in?? Want dat heb ik dus ook weer gelezen. Zou wel lekker zijn want dat scheelt ons weer gesleep. En alamo in Nederland heeft er geen antwoord op. Dus hopelijk iemand ervaring hiermee of tips hoe ik anders erachter kan komen.
    Bedankt weer.
    Groetjes
    Fan

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Minivan 7 pers. Alamo

    Waar heb je die auto gehuurd? Orlando of Miami ? Ik denk dat je ze het beste een mailtje kunt sturen, want normaal gesproken staan er bij Alamo wel 3 of 4 verschillende typen minivans op het terrein, en kun je ter plaatse kiezen.
    Kinderzitjes verhuren ze ook ter plaatse.
    Houd er wel rekening mee, dat de bagage ruimte van deze auto's zeer beperkt is, als je inderdaad met zijn zevenen bent. Meestal max. 2 harde koffers !!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:49. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    Hoi,
    Wij halen de auto op op Orlando airport. Wij zijn met 3 volwassenen en een kindje van 5 jaar. Dus als het goed is ruimte zat voor de koffers. Maar bedankt voor de tip van een email sturen, zal ff gaan zoeken naar het adres.
    Groetjes
    Fan

  8. Top | #8
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    He fan,
    Je hebt genoeg ruimte hoor!! Wij heben met z'n 5en in een van gereden, 3 volwassenen en 2 kinderen. We hadden toen een Ford Windstar. Ruimte genoeg ook voor de koffers, maar geen autozitje!!! Die kun je daar huren, maar je kunt er ook eentje meenemen, je hebt tegenwoordig van die verharde autokussens die je in een stuk plastic doet,en meeneemt, wij hebben het ook een keertje gedaan en de kussens op de terugweg daar gelaten....groetjes Petra

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Minivan Alamo

    Wij kregen vorig jaar van Alamo een Dodge minivan, je hebt met 7 pers. heel weinig kofferruimte. Wij hebben zoveel mogelijk spullen in grote sporttassen gedaan en deze tussen de banken op de grond gezet. En ook in deze auto zat geen verhoging. Als je een kinderstoeltje nodig hebt en je wil het niet mee nemen kun je er bij Wall-Mart beter een kopen dit is goedkoper dan huren, na je vakantie gooi je het gewoon weg !!

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    In een Chevy Ventura zit niet automatisch een kinderzitje. Je kunt het wellicht wel vragen. De Ventura is groter dan de Caravan en de Windstar, maar inderdaad is er niet veel baggageruimte als je met zijn zevenen bent.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •