Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 100 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #171
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Auto huren

    Ze dwingen me helemaal niets te tekenen. Ik zeg gewoon dat ik dat niet teken en dat ze een nieuw contract moeten uitprinten, zonder die optie. Dan pas teken ik. En als ze moeilijk doen dan vraag je ze naar hun baas. En daarmee ga je door totdat je een baas spreekt die normaal doet. Dat is me altijd nog gelukt - en ik heb soms zo ver moeten gaan - bij Disneyland Resort Parijs was dat - dat ik dreigde all the way up to Michael Eisner te gaan (die toevallig toen voor de opening van Disney Studios in Parijs was, net als ik). Toen kreeg ik uiteindelijk wat ik moest hebben (toegangstickets voor de Grand Opening...)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:19. Reden: full quote eruit

  2. Top | #172

    Standaard Re: AUTO ALAMO TERUG IN MIAMI INTL. Airport

    Ook nog even een vraagje. Wij brengen onze auto om 14.00 uur terug en vliegen om 17.00 uur. Zou dit misschien wat te kort tijd zijn dat we hem vroeger moeten inleveren?

  3. Top | #173
    Regelmatige Bezoeker Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    31

    Standaard Re: Auto Alamo terug in Miami Intl. Airport

    Zou dit misschien wat te kort tijd zijn dat we hem vroeger moeten inleveren?
    Normaal gesproken moet dit kunnen, er mag dan niets tegen zitten.
    Honolulu, Los Angeles, Miami, New York, Orlando, Salt Lake City, San Fransisco, Seattle, St Louis

  4. Top | #174
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Auto Alamo terug in Miami Intl. Airport

    Hoi,

    Wij hadden dan wel een huurauto van Dollar maar omdat wij het ook niet zo precies wisten hoe we de auto terug moesten brengen, laat staan hoe te rijden bedacht ik het volgende:
    Bij terug brengen ga je gewoon naar de luchthaven en vanaf daar zijn we z'n busje gaan volgen met Dollar( in jullie geval Alamo) gaan achter volgen en binnen noodtime stonden we op de plek om de auto in te leveren.
    En moet zeggen dat het inderdaad heeeeel goed staat aangegeven hoe je moet rijden vanaf de luchthaven hoe je de auto moet terug brengen.

    Succes er mee!

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  5. Top | #175
    Regelmatige Bezoeker Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    31

    Standaard Re: Auto Alamo terug in Miami Intl. Airport

    Voor diegene die zich willen voorbereiden :

    Vanaf I-95 neem exit 3A
    dit is de 836, volg deze richting West.
    Verlaat de 836 bij NW 37th Av.(ook Douglas Rd. genoemd), en volg deze in Noordelijke richting.
    Sla rechtsaf bij NW 21st. , volg deze tot de NW 22st en sla linksaf deze weg op.
    Alamo ligt even verder nu aan je rechterkant.

    Tip: bekijk het van te voren op Google Maps.
    Honolulu, Los Angeles, Miami, New York, Orlando, Salt Lake City, San Fransisco, Seattle, St Louis

  6. Top | #176
    Regelmatige Bezoeker rijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    25

    Standaard Alamo direct road service

    wie o wie kan me helpen

    over slechts 12 dagen gaan we naar Florida !! hebben bij alamo auto gehuurd, en probeer nu gebruik te maken van de door hun aangeboden "directroadservice"......dit werkt dus niet.

    als je alle velden netjes invult, en je drukt op "continue" dan ga je terug naar het eerste veld waar wederom gevraagd wordt om de locatie te vermelden waar je de auto gaat ophalen EN DIT HEB IK AL GEDAAN !!

    wie heeft dezelfde ervaring ???
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 18:59.

  7. Top | #177
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Alamo direct road service

    Direct road service heb ik ook een paar keer geprobeerd, maar alleen in Miami was er een speciaal loket, maar volgens mij is het er daar ook niet meer. In Orlando heb je er zowieso niets aan.
    Eric

  8. Top | #178
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    15

    Standaard Re: Auto Alamo terug in Miami Intl. Airport

    Als je in de buurt van het vliegveld bent staan alle verhuur bedrijven duidelijk aangegeven.

  9. Top | #179
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Auto Alamo terug in Miami Intl. Airport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen28 Bekijk Berichten
    Als je in de buurt van het vliegveld bent staan alle verhuur bedrijven duidelijk aangegeven.
    Als het donker is en erg druk, dan moet je op teveel dingen letten en wordt het best moeilijk.
    Wij hadden als herkenningspunt een gebouw met een vliegtuigje in de tuin.
    Daar moet je de straat is en aan het einde rechtsaf, spoorrail over en dan maar rijden tot je je merk verhuur bedrijf ziet.
    We hebben nu een tomtom en denken dat die ons feilloos voor de deur afzet.

  10. Top | #180
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Auto Alamo terug in Miami Intl. Airport

    alles staat inderdaad duidelijk aangegeven maar vond het wel een raar buurtje waar we kwamen... maar uiteindelijk alles goed gevonden en de shuttle ging ook prima!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •