Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 100 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #211
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

    Hoi Corrus,

    Met de upgrade bedoelde ik dus een upgrade naar de eerstvolgende tariefklasse.
    Uiteraard is de upgrade van een economy naar een SUV een stuk duurder...

    Groetjes,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #212
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

    misschien een vreemde vraag, maar waarom wil iedereen met zo'n suv rijden ?
    ik heb een intermediate gehuurd voor 14 dagen voll verzekering en voll tank ( leeg terug) voor 390 Euro. voor twee personen lijkt mij dit toch een voldoende keuze of niet.

  3. Top | #213
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

    Ik wil helemaal geen SUV. Ik wil een Equinox. Maar die staat er (bijna) nooit En dan krijg je dus een midsize SUV mee.



    Equinox is zelf 89 cent per week goedkoper. Dan ga ik toch niet moeilijk doen?
    Meer kofferruimte, hogere zit etc.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #214
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

    Hoi,

    Vorig jaar dus ook de Equinox gehuurd, uiteraard niet aanwezig op MCO dus kreeg een midsize-SUV mee.
    Dat was dus een Jeep Liberty 4x4, een echte 'stuiterbak' dus had liever de Equinox gehad :-&

    2 jaar geleden had ik de standard-SUV, een Chevy TrailBlazer, en dat vonden wij wel een heerlijke auto.
    Voor september hebben wij weer voor 3 weken een Trailblazer (of gelijkwaardig) gehuurd, echter in april rijden wij 'gewoon' in een intermediate.

    =P~.. tenzij ALAMO mij ter plaatse alsnog een leuke aanbieding voor upgrade doet...

    Groetjes,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #215
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

    D EQ-klasse bestaat helemaal niet bij Alamo in Orlando. Misschien elders wel? Ik werd op MCO tenminste meteen doorverwezen naar de midsize SUV.

    Vlak voor mij was een Duitser en die probeerde te onderhandelen. Antwoord van de Alamo-medewerkster: "It's not a marketplace over here!" De Duitser lie zich daar duidelijk door uit het veld slaan en staakte de onderhandeling. Jammer.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #216
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    D EQ-klasse bestaat helemaal niet bij Alamo in Orlando. Misschien elders wel? Ik werd op MCO tenminste meteen doorverwezen naar de midsize SUV.
    Dat heeft USAReisen/FTI ook al eens gemeld per email. De EQ klasse wordt bij je boeking bij Alamo vermeld als EQ/IW.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #217
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

    Weet iemand welke versie Alamo verhuurd van Streetpilot?? Ik zag op de site van garmin enkele versies staan namelijk.

    En iemand ervaring met deze Streetpilot??

  8. Top | #218
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert76 Bekijk Berichten
    Weet iemand welke versie Alamo verhuurd van Streetpilot?? Ik zag op de site van garmin enkele versies staan namelijk.

    En iemand ervaring met deze Streetpilot??
    Hier het persbericht van Garmin: http://www.automotive.com/features/9...481/index.html

    OLATHE, Kan., Jan. 4 /PRNewswire-FirstCall/ -- Garmin International Inc., a unit of Garmin Ltd. , today announced that National Car Rental and Alamo Rent A Car will begin offering portable Garmin GPS navigation devices at more than 150 National Car Rental and Alamo Rent A Car locations throughout the U.S. and Canada. The agreement was announced in conjunction with the 2007 Consumer Electronics Show in Las Vegas.

    Based on Garmin's popular StreetPilot c330, the unit features a simple touchscreen interface with automatic route calculation to any destination and turn-by-turn voice-prompted directions along the way. The navigator contains detailed maps of the U.S. and Canada -- featuring addresses and nearly six million points of interest -- including hotels, restaurants, gas stations, ATMs, and tourist attractions. Car rental locations for both National and Alamo are included in the unit's database so drivers can easily route to a rental return facility.
    Reviews:
    http://reviews.cnet.com/car-gps-navi...-31288776.html
    http://www.pcmag.com/article2/0,2704,1849774,00.asp
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #219
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

    We hebben contact opgenomen met AE en door een extra bedrag te storten hebben we nu een standard SUV. Tenminste dat hoop ik toch want we moeten het zelf aanpassen op onze voucher (economy doorstrepen en SUV bij noteren). AE beweert dat Alamo dit kan zien via de PC dat alles in orde is.
    Ik hoop dat dat zo is ... anders hebben we een probleempje !

    Groetjes Liesken

  10. Top | #220
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Opwaarderen huurwagen alamo

    Ik stuurde gisteren nog een mailtje naar AE ...
    Na veel aandringen zullen ze toch nog een bewijs opsturen, maar blijkbaar dik tegen hun zin.
    Ik kreeg een onvriendelijk mailtje terug dat het toch maar gaat om 2 belachelijk kleine letters.
    Maar het zijn toch die 2 kleine letters die het type van de wagen bepalen !
    Iedereen kan zo met de hand wijzigingen aanbrengen op de voucher.

    Hopelijk verloopt alles nu vlotjes !



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •