Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 80 van de 100 EersteEerste ... 3070787980818290 ... LaatsteLaatste
Resultaten 791 tot 800 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #791
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    De afgelopen 5x bij Alamo gehuurd en ook regelmatig van die waarschuwingen over olie e.d. Zolang het geen rood lampje is, rijd ik gewoon door en ga niet elke keer die auto omruilen. Maar er mankeert i.d.d. nog wel eens wat aan. Ze doen overigens nooit moeilijk met het omruilen en altijd weer een volle tank benzine terug. Dus, dat is ok, maar het is zonde van de tijd. Heb van de 5x ook al 3x moeten omruilen vanwege mankementen. Dit jaar denk ik maar eens Dollar proberen, maar denk dat het niet veel uitmaakt.
    Moet overigens zeggen dat ik 4 jaar geleden een ongeval buiten mijn schuld om heb gehad en toen prima ben geholpen door Alamo. En verder zijn hier forumers die het leuk vinden om de auto na een aantal dagen om te ruilen voor een ander type.... en een ,,mankementje simuleren''. Nou... ieder z'n lol toch....

  2. Top | #792
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Mijn ervaringen met Alamo zijn ook niet best. Alle keren dat we bij Alamo een auto huurde hebben we de auto moeten omruilen tijdens de vakantie. Na in 3 weken 5 verschillende auto's gereden te hebben ben ik naar Dollar overgestapt en daar pas 1 keer problemen gehad waar zij ook niets aan konden doen. Tijdens de vakantie weigerde opeens 1 van de veiligheidsgordels achterin en deze was niet meer gangbaar te krijgen.

    Gelukkig treft het niet alleen mij.


  3. Top | #793

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wij hadden dit weer juist andersom. We hadden bij Dollar heel veel pech. We hebben daar 4 auto's toegewezen gekregen die allemaal niet in orde waren, lage banden spanning lampjes aan 'storing', Olie verversen. Toe ik heel boos werd kreeg ik een auto die nog maar 15 mile had gelopen. Kon weinig mis mee zijn.

    Bij Alamo tot op heden juist geen problemen. Wat ik tot nu toe heb ondervonden is dat bij Dollar vaak wat oudere auto's worden uitgegeven en meer wordt toegewezen en bij Alamo wat jongere. Of dit algemeen zo is weet ik niet.

  4. Top | #794
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Al heel wat keren bij Alamo gehuurd (zowel westkant als Florida) en nog nooit problemen gehad met deze maatschappij.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #795
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb ook al HEEL veel keer met Alamo gehuurd, eigenlijk zelden problemen gehad ;-)
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #796
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ook hier een tevreden klant van Alamo, op één vakantie na dan. Toen moest er in 8 dagen tijd 3x van auto gewisseld worden, en hij werd iedere keer beter en/of groter, dus voorwaar geen straf :-)

    De laatste vakantie nog een keer gewisseld omdat er geen FSSUV beschikbaar was 'savonds, dus de volgende ochtend retour en een Tahoe gescoord.
    Valt mee dus, na een keer of dertig huren. Volgende keer trouwens Dollar, .de had een aanbod wat we absoluut niet konden weigeren ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #797
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    ..Dit jaar kwam na iets van 230 mijl te hebben gereden plotseling de tekst "Change Engine Oil Soon" in beeld...
    Is gewoon een melding dat ie binnenkort een servicebeurt moet hebben, meer niet, kan verder geen kwaad.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #798
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Maar wel een leuke reden om de auto om te wisselen en hopen op een grotere

  9. Top | #799
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Gisteren in Miami een midsize SUV opgehaald met de code.
    Er zijn geen vragen gesteld buiten de gewone verkoperspraatjes.
    We konden niet kiezen want er stond maar 1 auto een jeep grand cherokee.
    Groetjes Frieda

  10. Top | #800
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    In Ft. Myers kon ik ook niet kiezen. Kreeg bij de balie een sleutel mee en moest maar naar de auto's lopen, op de afstandsbediening duwen en kijken welke er begon te knipperen....
    In Miami kon ik inderdaad wel zelf de auto uitkiezen.
    Ik weet niet of dit nu plaatsgebonden is ???



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •