Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 79 van de 100 EersteEerste ... 2969777879808189 ... LaatsteLaatste
Resultaten 781 tot 790 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #781
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bostonlover Bekijk Berichten
    Niet gedaan taxi genomen en via Alamo NL snel nieuwe boeking gedaan.
    Oeioei, vroeg of laat zou de eerste ´misser´ gemeld kunnen worden. Of voltreffer, ´t is maar hoe je het bekijkt. Jammer dat jou dat net treft. Zo´n noodoplossing had ik ook in gedachten, maar leuk is anders.

    Persoonlijk denk ik dat de kans op problemen het kleinst is als je zo onzichtbaar mogelijk blijft. Aanvullende chauffeurs zou ik zeker vooraf regelen via de Duitse site . In ieder geval Insider worden en Savetime gebruiken als dat kan. Auto uitzoeken en direct naar de uitgang, daar is vrijwel geen tijd om allerlei promotiecodes te controleren.

    Maar dan nog is er altijd een kans dat je je om de een of andere reden toch bij de balie moet melden en dan gaat er kennelijk toch een alarmbelletje rinkelen. Zoals al vaker gezegd (en zoals je zelf ook terecht vast stelt): er zit een zeker risico aan en daar moet je vooraf goed over nadenken.

    Uit oogpunt van de gunstige koers leek mij vooruitbetalen nog niet zo'n slecht idee. Bij nader inzien kan dat ook verkeerd uitpakken; dan zit je vast en kan je misschien de huurovereenkomst niet zo gemakkelijk ontbinden. Wanneer je niet vooruit betaalt en 'slechts' gereserveerd hebt onder de voordelige condities die ter plekke niet geacceepteerd worden, kan je gemakkelijk weg. Ik neem aan dat je ook nog niet vooruitbetaald had?

    In ieder geval dank voor de melding. Zo leren we steeds bij. En een gewaarschuwd mens telt voor twee.



  2. Top | #782
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bostonlover Bekijk Berichten
    Niet, om iedereen te ontmoedigen, maar ik heb ook met de code geboekt.


    Ik teken hierbij wel aan dat ik naarde balie moest voor extra bestuurders, misschien is via savetime makkelijker. Op Miami konden echter alleen mensen met een US/Can rijbewijs bij de computers terecht.
    Oei, laat ik nu ook naar Miami gaan en ook een xtra bestuurder hebben, als alleen US/can rijbewijzen via de computer kunnen dan moet ik dus toch naar de balie :-?

    Ik heb echter ook vooraf betaald.. Haha, idd een gewaarschuwd mens telt voor 2. Als we nu gewoon met 2 volwassen waren, naam ik het risico zonder meer, maar met 3 kleine kids <6 jaar, die total kapoetie zijn na zo'n vlucht... [-o<
    Laatst gewijzigd door wendy1; 30-04-11 om 19:03.

  3. Top | #783
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik weet uit ervaring dat men in MIA idd regelmatig om een Travel industry ID vraagt (ook bij vooruit gemaakte reserveringen).

  4. Top | #784

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Eind februari/begin maart heb ik twee weken een auto gehuurd bij Alamo. Rond 1 maart ben ik waarschijnlijk 'geflitst' op weg naar Epcot (niet heel erg hoor, maximaal 10 m/h te hard). Wanneer zou ik eventueel de rekening kunnen verwachten? En hoe gaat dat dan in zijn werk? Schrijven ze dat af van je CC? En krijg je nog een kopie van de bekeuring?

  5. Top | #785
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb je vraag voorgelegd aan de chat-service van Alamo. Daar geven ze aan:
    You will need to get in touch with our Citations Dept regarding this inquiry.
    Citations Hours of Operation: Monday - Friday 8:00 AM - 5:30 PM CST.
    Citations phone number: 1-800-935-0112
    International Customers: 800-0910-1111 (International Toll Free Number)
    Or email them at: citations2@ehi.com

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #786
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LVO Bekijk Berichten
    Ik weet uit ervaring dat men in MIA idd regelmatig om een Travel industry ID vraagt (ook bij vooruit gemaakte reserveringen).
    sja....ik twijfel er ook over. Mooi die korting, maarja als ze om bewijzen gaan vragen...
    Misschien werkt het pasje van de belgiese Touring (soort ANWB) wel.
    Touring heeft wel iets met reizen te maken natuurlijk
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #787
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    op mousesavers kan je ook allerlei kortingcodes vinden voor een auto te huren bij alamo vb. 20% korting als je een visa kaart hebt enz...

  8. Top | #788
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb net gekeken maar kan geen kortingscodes vinden...

  9. Top | #789
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Even hier kijken:
    http://www.mousesavers.com/rentalcar.html

    Let wel op dat het meestal gebaseerd is op boeken via een US site.
    Let op je verzekeringen!
    Meestal kan je beter/voordeliger via een goede Europese site boeken.

    Knaapje

  10. Top | #790
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wil toch nog even iets kwijt.....
    Kan dat ik net de pech heb, maar heb nu 3x een auto gehuurd bij Alamo en 2x terug kunnen gaan naar Alamo omdat er iets niet klopte met de auto.
    In 2010 bleek dat de auto flink trilde rond de 65-70mph waardoor we (trouwens wel zonder problemen) een andere hebben gekregen.
    Dit jaar kwam na iets van 230 mijl te hebben gereden plotseling de tekst "Change Engine Oil Soon" in beeld. Onderweg maar even langs Alamo gereden en ook daar (wederom zonder problemen) een andere mogen uitzoeken.
    Van deze laatste heb ik 2x de linker achterband op kunnen pompen omdat deze heeeeel langzaam leeg liep..... (0,3 bar per dag ongeveer)

    Iemand soortgelijke ervaringen??



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •