Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 100 EersteEerste ... 2432333435364484 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #331
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Probleempje met Alamo; wie kan mij helpen?

    Bij mij is na 2 maanden thuis een bedrag van $50,00 afgeschreven. Na mailen met Alamo zegt men dat het over een Parking citation gaat en ik contact op moet nemen met Orlando authority. Na doorzagen bij Alamo krijg ik de bekeuring in pdf via de mail. Blijkt het kenteken niet overeen te komen met de onze, in plaats van een 3201 staat er 302I, tevens komt de ticket uit Fort Lauderdale waar wij nooit geweest zijn. Wederom contact opgenomen met Alamo, geen antwoord meer. Kortom, de correspondentie sturen met een "verklaring betwiste betaling' maar naar de Visa sturen.

  2. Top | #332
    Regelmatige Bezoeker JvG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    22

    Standaard Re: Probleempje met Alamo; wie kan mij helpen?

    Wij zijn die week in Miami, 2x naar de Dolphin Mall geweest. Maar kreeg van 1 datum+tijdstip een brief over. Heb inmiddels een e-mail terug gekregen van Alamo, en ik moest ze mijn huurcontract mailen. Gedaan, dus hoop snel wat meer info hier over te krijgen. Maar als ik het zo lees zijn er dus meer mensen die zoiets meegemaakt hebben.

  3. Top | #333
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Probleempje met Alamo; wie kan mij helpen?

    Heb jij zelf geboekt bij alamo of via een reisburo. En naar welk adres heb je de brief gestuurd. Bij mij is er ook€ 51 afgeschreven nadat ik al thuis was.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #334
    Regelmatige Bezoeker JvG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    22

    Standaard Re: Probleempje met Alamo; wie kan mij helpen?

    Geboekt via het reisbureau. Ik heb een e-mail gestuurd naar citations@vanguardcar.com en in de e-mail staat het adres:
    Citations Department
    National & Alamo Citations Dept.
    PO Box 22233

    Tulsa. Oklahoma 74121

  5. Top | #335

    Standaard 2e bestuurder auto van Alamo

    Hallo Florida-lovers,

    Wij gaan op 2 maart naar Orlando en hebben alle spullen al binnen van AE:
    vliegtickets, toegangskaarten, route naar sleutel-adres van villa en voucher voor de auto.
    We hebben er onwijze zin an en als ik de reisverslagen en foto's van anderen zie, kunnen we bijna niet meer wachten!!! :-D :-D

    Nu komt mijn vraag: :-k
    We hebben de reis geboekt op naam van mijn vriendin en de voucher voor Alamo staat dan ook op haar naam als bestuurder. M'n vriendin wil eigenlijk liever geen auto rijden daar, dus ik wil dat graag gaan doen. Kan ik dit melden bij Alamo als we de auto gaan halen? Of moeten wij dit van tevoren al ergens aangeven? Denk dat het slimmer was geweest van ons om dit meteen bij het boeken aan te geven maar ja, als het kalf verdronken is........ ](*,)

    Alvast bedankt voor de reacties!!
    Laatst gewijzigd door vmulder; 03-02-09 om 23:03.

  6. Top | #336
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: 2e bestuurder auto van Alamo

    Als je meerderjarig bent, Alamo Gold hebt afgesloten en een rijbewijs hebt dan kun en mag je volgens mij gewoon rijden. Anders even verzekering wijzigen!!

  7. Top | #337
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: 2e bestuurder auto van Alamo

    Als je een pakket geboekt hebt waar maar 1 bestuurder bij inbegrepen is, zou ik proberen dit alsnog hier om te zetten naar een pakket met meerdere bestuurders. Je hebt nog een maand de tijd.
    In de US moet je er gegarandeerd veel meer voor betalen.

    Knaapje

  8. Top | #338
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 2e bestuurder auto van Alamo

    Bij het ophalen van de auto moeten alle bestuurders zich melden bij de balie.
    Beide moeten hun rijbewijs laten zien en ook een handtekening zetten.

    Het maakt niet uit welke naam op de Voucher staat. Jij mag ook gewoon rijden.
    Het is wel aan te raden om jullie beide te melden zodat ze iig MAG rijden. Als ze namelijk niet op het contract staat en ze besluit later toch te willen rijden dan is ze niet verzekerd!

    Hebben jullie overigens een Gold pakket waarbij de tweede bestuurder gratis is?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #339
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: 2e bestuurder auto van Alamo

    ik weet dat ik twee jaar geleden alle auto's had geboekt, terwijl mijn nicht ging rijden (ik was nog geen 25)
    dit was geen probleem, zij liet haar rijbewijs zien en zij tekende. Dus denk niet dat het uitmaakt op welke naam de voucher staat.
    Wel van belang dat de creditcard voor de borg op de naam van de bestuurder staat

  10. Top | #340
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: 2e bestuurder auto van Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vmulder Bekijk Berichten
    M'n vriendin wil eigenlijk liever geen auto rijden daar, dus ik wil dat graag gaan doen. Kan dit melden bij Alamo als we de auto gaan halen?
    Gewoon helemaal niets veranderen...en ook niets melden...
    Je vriendin kan gewoon de hoofdbestuurder blijven...
    En zelf ga je (zoals dat heet) als extra bestuurder...
    Dit betekent dat je ook je rijbewijs moet neerleggen bij de verhuurbalie...
    Dan ga jij rijden en je vriendin zit gewoon als passagier...

    Je bent wél 25 jaar of ouder???
    Als je dit nl. niet bent dan wil ik je aanraden om toch maar je vriendin te laten rijden...
    Want anders komt er nog een behoorlijk portie $$$ bij... aan "under age" toeslag.

    Als laatste kun je ook nog de autoboeking laten veranderen bij de reisorganisatie.

    Maar ik zou, hoe dan ook, altijd 2 bestuurders nemen voor het geval dat de hoofdbestuurder om één of andere reden niet meer in staat zou zijn de auto te besturen... (denk hier aan iets simpels... zoals bijv. een gebroken arm of been),
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •