Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 100 EersteEerste ... 40484950515260 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #491
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik zat ook al te kijken want voor Mei is het als ik het uitreken standard SUV met gold pakket € 789,- voor 2 weken bij de uk site, dan heb ik de trailblazer versie genomen. :?:


  2. Top | #492
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Mhm, ik ben via alamo.nl ruim Eur 100 voordeliger uit dan via alamo.co.uk. Andere auto maar wel uit dezelfde categorie.
    Via alamo.nl betalen wij Eur 761 voor een Minivan met gold pakket voor 17 dagen in augustus .

  3. Top | #493
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Mijn reservering is zo ik heb een standard suv voor 2 weken van 15 tot 29 mei met alamo gold voor 505.82 pond in euro's 566,52.
    je moet ook kijken op de site naar hot deals.
    Laatst gewijzigd door stephanie84; 17-11-09 om 14:33.

  4. Top | #494
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb het even bekeken, en inderdaad, ze zijn iets goedkoper dan de Duitsers, maar dan ook alleen in die periode.
    2 weken (de data die ik ingevoerd had)eerder zijn ze echt £200,- duurder, dus je hebt mazzel :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #495
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Den Haag, Netherlands
    Berichten
    41

    Standaard Re: Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker

    Wij zijn net terug uit Florida en hadden ook een auto gehuurd bij Alamo, mede door de tcoh wat negatieve ervaringen bij Alamo, had ik toch wat twijfels. Maar ik moet zeggen dat het allemaal prima verlopen is, geen gezeur om toch maar wat extra's te nemen of zo, gewoon vriendelijk en snel geholpen. Wij werden naar een rij gestuurd en daar konden we kiezen uit de auto's waar een sleutel op zat, erg makkelijk. Bij terugkomst ook erg snel, code gescand en een bonnetje voor de afrekening. Lift naar boven en klaar is kees.
    Volgende keer gewoon weer Alamo.

  6. Top | #496
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    43

    Standaard Re: Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker

    Waarom huren mensen dan nog bij Alamo? Wij hebben in augustus bij National gehuurd. De prijs was gelijk, er stond geen rij bij de balie en geen gezeik over extra's en upgrades.

    We hebben zowel in Orlando als in Miami een auto gehuurd bij National en het is heel erg goed bevallen. Vooral toen we moe aan kwamen in Orlando en er een enorme rij bij Alamo stond

  7. Top | #497
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker

    Gezien de laatste paar ervaringen valt het, behalve de drukte zo nu en dan, bij Alamo ook allezins mee met de upgrade pushers.
    De vraag wordt wel gesteld (uiteraard), maar na een simpel "nee" is het over.

    Misschien hebben ze toch wat geleerd. En ze hebben de Equinox natuurlijk :-) :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #498
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker

    Zal dit jaar ook weer bij Alamo een Midsize SUV huren en hoop nog steeds op de Equinox, vooral de nieuwe ..... mmmmm Afgelopen jaar een Kia Rondo en later i.v.m. panne RAV4. Mooiste auto tot nu toe in deze klasse was een Vue ...... maar die Equinox.... heb ik nog wel een paar extra dollar voor over.... Nu maar hopen .....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-11-09 om 06:59. Reden: full quote eruit

  9. Top | #499
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker

    Misschien als je je niet laat leiden naar de rij auto's die al klaar staan op MCO maar die kant op loopt en dan toch even verder kijkt in de garage zie je hem wel staan. Mijn laatste ervaringen met Alamo zijn ook niet je van het qua staat van de auto's en eerlijkheid over of er wel of niet een equinox was. Werd mij verteld dat die er niet waren maar hij stond slechts 2 rijen verder dan waar ik de auto mocht uitzoeken, ben gewoon naar de equinox toegelopen en heb die meegenomen.


  10. Top | #500
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker

    Wij hadden de afgelopen vakantie in het zuidwesten een Full-size gehuurd. Alamo heeft zich de kleuren gezocht maar kregen uiteindelijk een GIGANTISCHE Toyota bak mee van.........National. Ze schijnen samen te werken/zijn.
    Had overigens vorig jaar een Equinox gehuurd in Orlando (kregen een Saturn Vue mee) en de alamo meneer meende dat die auto te klein was voor 2 personen met 2 koffers. Ik heb luid gelachen en de Vue meegenomen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •